.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 16:35:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi b4 2.3 kat problem z uruchamianiem...
PostNapisane: 26.sie.2004 20:39:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2004 20:25:50
Posty: 4
Lokalizacja: przysucha
witam! mam problem z moim b4 2.3 kat 136 km '92 (wtrysk mechaniczny, 5 cylindrów) . objawy są takie: na zimno pali i nie ma mocy po dodaniu gazu ( gaśnie) a i bez dodawania gazu gaśnie po krótkiej chwili) i tak sie dzieje trzy lub cztery razy pod rząd, po tych dziwnych zachowaniach za piątym razem jak juz zapali to chodzi super, gdy już złapie prawidłową temp. 90 stopni to gdy zgasze go i chcę zapalić to : silnik zaskakuje na moment i gasnie a potem.... to musze kręcic go non-stop przez około 30 do 40 sekund i wtedy zaskakuje i znów chodzi super aż do zgaszenia. Troszkę kombinowałem z powietrzem i zauważyłem że gdy za przepływomierzem dam mu odrobinę lewego powietrza to pali odrazu lecz ma wyższe obroty ( 2000) ... gdzie szukac problemu i jak go usunąc... ? ????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 21:04:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
za uruchamianie w znacznym stopniu odpowiada silnik krokowy

on podczas odpalania otwiera przepustniczkę na max którędy to dostaje sie powietrze i oczywiście wtryskiwacz rozruchowy.

ale jeżeli np przepustniczka nie otwiera sie czy sie przycina moze to mieć wpływ.

dlatego proponowałbym wyjąć go i spróbować w jakiś sposób przeczyścić lub prysnąć wd40 na ową przepustniczkę w silniczku, hmm chyba ze np nie łączy w nim styk który jest podpięty... to warto sprawdzić. na początek.

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 21:49:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
sprawdź ustawienia zapłonu ...
ma byc na 15 stopni wyprzedzony
jak jest inaczej to moze własnie ciezko palic na ciepłym jakby go zalewało....

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 22:35:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Sprawdź przepływomierz powietrza oraz przewody ciśnieniowe sterujące przesłonami zimnego i ciepłego powietrza w filtrze powierza. Może również być coś z zapłonem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2004 16:03:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Mialem kiedys takie objawy z silnikiem PS i to wlasnie byla przepustnica dla wolnych obrotow.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: