.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 23:53:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: brak mocy 2,8 V6
PostNapisane: 05.wrz.2004 11:58:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2004 11:44:58
Posty: 6
Lokalizacja: Zagan woj lubuskie
Witam mam na imię Artur mam problem z motorem, który nie ma mocy i strasznie nim szarpie.Wymieniłem już (za radą mechanika) wszystkie świece i przewody i bez rezultatu.Nie ma znaczenia czy pracuje na benzynie czy na gazie , gaśnie mi przy odpalaniu rano (nawet do trzech razy) ,do tej pory palił na dotyk , jest garażowany :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2004 13:02:30 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a probowales uzyc funkcji szukaj ? .... bo do jakiejkolwiek diagnozy to z deka za malo napisales .... to ze szarpie to moze byc wina za malego cisnienia paliwa a to ze gasnie to na rpzyklad nieszczelnosc w dolocie .... nic nie pisales o tym co juz sprawdziles bo jezeli tylko wymieniles swiece i kable to tak jakbys nic nie zrobil


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2004 15:41:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2003 23:13:14
Posty: 66
Lokalizacja: Gdynia
Jak i przedmówca , poradzę Ci , abyś najpierw postawił autko na porządną diagnozę , czyli : VAG , analizator spalin , ciśnienie w cylindrach , napięcie w obwodzie i wszystkie możliwe pierdoły , co i ja zrobiłem w swoim czasie . Miałem identyczne objawy w swoim 2.6 ( bez gazu ) i do sierpnia wymieniłem w nim prawie wszystko :) , łącznie z czujnikami spalania stukowego i wymianą głowic ( na ASO powiedzieli , że jest któraś pęknięta i niby płyn zalewa sondy Lambda ) . Po remoncie góry silnika zaczęło się pieprzyć jeszcze gorzej , dochodząc do sytuacji w której włączenie klimy powodowało zgaśnięcie motoru ...Wreszcie dzięki poleconemu elektrykowi z Bosch Serwis w Chwaszczynie ( praca po godzinach :)) udało się ustalić i naprawić . Tu powinna następować wulgarność do kwadratu , więc powiem jedynie że wspaniali panowie z ASO nie zauważyli odłączonego mapsensora podciśneinia , a dodatkow kopnął w kalendarz sterownik , czyli komputer ( w moim autku jest dość nietypowy , produkowany przez Hellę ) . Operacja wymiany kompa na sprawy wraz z całą robotą ( nawet rozrząd sprawdzili ) kosztowała mnie jedynie 600 zł , co w świetle np. wymiany dwóch czyjników spalania stukowego ( 428 zł w ASO + wymiana ) , wydaje się cena niezłą ...:) Ostrzegam i nie polecam ASO w Koszalinie , polecam natomiast fachowca który mi to naprawił ( służę telefonem w razie czego ) . Morał z tego jest taki , zebyś znalazł dobrego fachowca , który ma do podzespoły podstawienia ( eliminowanie ) i dał mu autko do sprawdzenia , bo jak będziesz jeździł po kilku , to skończysz jak i ja , a dojście do tego zajęło mi około roku i około 3500 zł wrzuconych w wymianę części , które były sprawne . Gdyby w ASO mieli na podmiankę kasetę , to pewnie inaczej by się skończyło , a tak za każdym razem był inny błąd, a ja wymieniałem wskazane podzespoły jak leci ...:(

_________________
Obecnie BMW ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: brak mocy 2,8 V6
PostNapisane: 05.wrz.2004 21:55:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2004 11:44:58
Posty: 6
Lokalizacja: Zagan woj lubuskie
Dziękuję za odpowiedzi. jestem od pół roku posiadaczem tego auta i wiem o nim jeszcze niewiele ,miesiąc temu wymieniłem pompę paliwową w ASO ,płynu chłodzącego nie ubywa, pierwszymi objawami było yto ,iż przy ruszaniu podczs manewru skręcania (prawie zawsze) gasł, miałem wcześniej dwa takie przypadki , że nie miał mocy ale po godzinie gdy go odpalałem chodził prawidłowo. Paski rozrządu i napinacze były wymienane. :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2004 23:13:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2003 23:13:14
Posty: 66
Lokalizacja: Gdynia
Ja miałem zabawniejsze objawy : auto na zimnym silniku zapieprzało jak głupie , natomiast jak już się rozgrzał i go wyłączyłe, to po ponownym odpaleniu nierówno chodził ( zapłon dostawał kąt wyprzedzenia od 5 do 16 ) jakby nie na wszystkixh garach , poandto miał tendencję do gaśnięcia .Po ostatnim remoncie dla odmiany się odwróciło - na zimnym gasł , na ciepłym chodził :) Byłem jeszcze w ub.r. u Hansa i też się dziwił na te objawy , więc zbadałem wszystko i po kolei wymieniałem , zamiast od razu znaleźć fachmana , który na podmianę będzie miał ważniejsze podzespoły ...Jeśli zaczniesz robić jak ja - to mozesz podobnie skończyć , czyli zacznie Ci każdy machlonik mówić co innego i będą sobie dawali rękę uciąć , że to na pewno to trzeba wymienić . po czym okaze się , że jeszcze to i to i tamto ...Fakt , że u mnie z winy zjebanego sterownika na VAG-U czy VAS-ie pokazywało cały czas co innego ( sondy Lambda , podgrzewacze sond , czujniki spalania stukowego , nieprawidłową temperaturę , nawet przy teście elementów wykonawczych ...i mnóstwo innych rzeczy po kolei ) > postaraj się wyeliminować bez kosztów jak najwięcej podzespołów , czyli sprawdź podmieniając . Zacznij od podciśnienia , bo to najczęściej siada w V6 i objawy są podobne , później sondy , lewe powietrze s okolic kolektora , czujnik Halla , czujniki temperatury - jest tego trochę :)

_________________
Obecnie BMW ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 08:58:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Masz może LPG ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 09:33:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2004 11:44:58
Posty: 6
Lokalizacja: Zagan woj lubuskie
wowo napisał(a):
Masz może LPG ??
tak sekwencyjny w 2002 zakladany auto ma nakrecone 300 z kawwalkiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 10:48:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2004 09:37:14
Posty: 15
Lokalizacja: Radom
Sprawdz sondy, ja mialem podobne objawy jak jedna padla.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2004 21:46:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2004 11:44:58
Posty: 6
Lokalizacja: Zagan woj lubuskie
Dzieki za rady po odwiedzinach u mechanika podlaczeniu pod kompa stwierdzono dziwne parametry sond lambda skontrolowano cisnienie na cylindrach lewa strona o.k prawa tylko 1 dobry 2kompresje wymienialy sobie wzajemnie koszt :2 razy komp,uszcz glowicy,kolektora ssacego,wydechowego,symeringi,robocizna 750zl :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: