.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:03:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sprawdzenie szczelności kolektora ssącego V6.
PostNapisane: 27.sie.2004 12:21:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 21:10:40
Posty: 174
Lokalizacja: Wa-wa
Jest jakaś metoda na sprawdzenie, czy kolektor szczelnie przylega do głowic, czy nie jest gdzieś od spodu pęknięty i czy nie ciągnie lewego powietrza?

_________________
Audi 100 Quattro 2.6 V6 + SGI
Szukam softu, który dogada się z moim kompem.
Głosuj na Audi Klub Polska
http://www.inetcom.pl/glosujna.php?id=2960


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2004 07:40:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 21:10:40
Posty: 174
Lokalizacja: Wa-wa
Nikt nie ma żadnego pomysłu? W takim razie ściągam kolektor.... Objawy mam takie, że na zimnym obroty mi skaczą od 1000 do 2000 a po nagrzaniu utrzymują się w granicach 1000, 1500... na gazie całkowicie nie ma mocy, jeżdżę na benzynce...

_________________
Audi 100 Quattro 2.6 V6 + SGI
Szukam softu, który dogada się z moim kompem.
Głosuj na Audi Klub Polska
http://www.inetcom.pl/glosujna.php?id=2960


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2004 09:54:03 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
masz dwie opcje .... jedna to , bierzesz cos latwopalnego i lotnego , np spirytus lub cos podobnego w sprayu i rozpylasz w okolicy nieszczelnosci ... jezeli takowa bedzie to obroty zaczna rosnac lub auto zgasnie .... jedno albo drugie ... poprostu mieszanka paliwowo-powitrzna zmieni sie
druga metoda to stetoskop .... sciagasz membrane i cieniutka rurka szperasz w okolicach nieszczelnosc ... jezeli takowa jest bedziesz slyszal wyrazny syk powitrza


a probowales podlaczyc sie do komputera ? ... moze cos z instalacja gazowa jest nietak ? ... mzoe gdzies w instalacji gazowej jest niszczelnosc ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 09:54:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 21:10:40
Posty: 174
Lokalizacja: Wa-wa
Byłem w gazowni, jedyne co kolesie powiedzieli, to to, że wtryski mają za długi czas otwarcia (na benzynie 6 ms(?) czy coś koło tego a powinno wg nich być 3) podłączyłem się do VAGa - zero b łędów... tylko nie mam za bardzo zaufania do tego gościa od VAGa poprzednio jak u niego byłem to mówił, że mam lamdy do wymiany, oczywiście nie wymieniałem ich i tym razem powiedział, że lambdy też są OK :-/ byłem u kilku mechaników i nikt nic nie wie... każdy by robił coś innego, wcześniej byłem też u Cianciary to powiedział, że obroty są na wolnych trochę za wysokie, ale na wyższych chodzi OK... najwyraźniej olał sprawę....
W przyszłym tygodniu mam urlop, to sam pogrzebię. Mam zamiar ściągnąć kolektor, sprawdzę przepustnice... może coś znajdę a jak nie, to będę szukał jakiegoś sprawdzonego fachowca.

_________________
Audi 100 Quattro 2.6 V6 + SGI
Szukam softu, który dogada się z moim kompem.
Głosuj na Audi Klub Polska
http://www.inetcom.pl/glosujna.php?id=2960


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: