.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 08:26:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Coś z coupe nie tak
PostNapisane: 07.wrz.2004 22:06:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2004 21:18:32
Posty: 280
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam!
Pisałem jakieś trzy tygodnie temu że zarąbali mi setkę cygaro. Nie znalazła się :(
Pojechałem więc do Niemiec z zamiarem kupienia B4 za jakieś 2.200 euro, ale nic sensownego nie mogłem dostać.
Trafiła mi się jednak okazja: 80-tka coupe 89r. z przodem całym od B4 za 1500 euro. Piękne felgi, cała jest piękna tylko teraz zaczynam widzieć jej mankamenty.
- głośno pompa paliwowa chodzi- bardzo wkurza
- nie ma zbyt wielkiego kopa na 4 i 5 biegu- chyba za dużo paliwa pali bo spaliny śmierdzą
- przy kręceniu kierownicą w prawo coś trzeszczy
- na wolnych jak przygazuje dość ostro i pusze gaz to słychać jakieś tarcie- miałem nitowaną tarczę sprzęgłową bo trochę ciągnął na sprzęgle- może to ona? Przed tym tak nie robił.
- jak chodzi i odkręcę korek od oleju to gaśnie
- dość mocno na koleinach rusza kierownicą- może za szerokie laczki 205

Jakby ktoś coś wiedział niech mi podpowie.
Dzięki serdeczne. Pozdrawiam

_________________
Było
A100 2.3 E+gaz 90' (2xkradzione)
A80 Coupe 2.3 '89
A80 B4 2.0 automat 92/93' (ukradli).
Audi 80 TDI Avant.
A4 2.8 V6 '96
A6 Avant 2.8 V6 '98
A6 Avant 2.7 Biturbo Quattro '99
teraz:
A6 Avant 3.0 ASN Quattro '02
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2004 22:38:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
to ze po odkręceniu korka olejowego gaśnie to normalka

lacze napewno nie są za szeroki 205 to standard

masz luż w kierownicy ?

sprawdz sonde lamgbda moze nie działa

i moze zacznik po koleji od jakiejś jednej rzeczy coby ją dobrze zrobić :):

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2004 22:41:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
i sprawdź szczelność ukłądu wtryskowego od filtra począwszy bo zazwyczaj paliwo śmierdzi bo puszcz na łączeniach (i dolot cały)

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2004 09:30:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2004 09:37:14
Posty: 15
Lokalizacja: Radom
Trzeszczenie przy kreceniu kierownica - zobacz czy oslonka harmonijkowa na maglownicy nie jest peknieta. Ew mozna sprobowac posmarowac pod harmonijka. U mnie pomoglo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2004 09:33:21 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Albo poprostu któraś końcówka drążka kierowniczego jest do wymiany.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2004 10:13:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
- Głośna pompa paliwa - standard,
- gaśnięcie - prawidłowo i niech nikt nie próbuje wmawiać że jest inaczej !!
- jedź na regulację wtrysku - sprawdź sondę jak pisał Marek
- przejrzyj zawieszenie
- laki 205 - bardzo prawidłowo - jazda na innych to chyba próba samobójcza.
- sprawdź układ wydechowy

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2004 10:13:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Trzeszczenie to na 99% do wymiany łożysko amortyzatora(to pod poduszką)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2004 10:23:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Wlasnie czemu gasnie :D po odkreceniu korka wlewu oleju ?? Widzialem taki efekt w komisie, a stalo tam do sprzedania czerwone Audi Coupe 2.3 i gaslo za kazdym odkreceniem korka oleju :galy: gosciu mowil ze to normalne jest zeby silnika nie zatrzec dlatego gasnie. To tam musi byc jakis czujnik podcisnienia oleju. :galy:

Z tym halasem w ukladzie kierowniczym to zobacz na postoju niech druga osoba kreci kierownica (oczywiscie jak auto jest odpalone) Zobacz w komorze silnikowej czy cos nie ociera wlasnie przy tym skrecie w prawo. Normalnie jak dojdzie do oporu to pompa wspomagania zawsze wydaje takie dziwne odglosy. Moze trzeba wymienic oslone gumowa ukladu kierowniczego tak jak napisal Galczych, bo u mnie w B4 byla juz zniszczona i na dodatek rurka z plynem ukladu wspomagania ta taka pofalowana :D byla zbyt nisko i ocierala podczas krecenia o drazek ukladu kierowniczego. Trzeba bylo ja tylko podgiac lekko do gory, bo malo brakowalo i by sie przetarla. :|

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2004 11:30:55 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a jeszcze napisz jaki silnik ... swoja droga , jak Ty zes sie tu uchowal ze Cie wczeniej nie zauwazylem ;) ... jakis spot czy cus ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2004 11:59:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
KORU napisał(a):
Wlasnie czemu gasnie :D po odkreceniu korka wlewu oleju ?? Widzialem taki efekt w komisie, a stalo tam do sprzedania czerwone Audi Coupe 2.3 i gaslo za kazdym odkreceniem korka oleju :galy: gosciu mowil ze to normalne jest zeby silnika nie zatrzec dlatego gasnie. To tam musi byc jakis czujnik podcisnienia oleju. :galy:




a to ciekawe, wyobraź sobie że parę dni temu uzupełniałem oliwę w motorze i jak idiota zapomniałem zakręcić korek :!: :039: :diabelek: . Po prostu został leżeć z boku. I co? Odpaliłem, wrzuciłem D i tyle mnie widzieli. Po 10 km obudził mnie niebieski dym walący przez kratki do wnętrza. Spokojnie zatrzymałem, otwarłem, zakręciłem, ruszyłem dalej. Skutki? nieco zachlapany olejem blok i niewielki ubytek tegoż. Usprawiedliwia mnie wyjący tłumik który skutecznie zagłusza wszystko - w innym wypadku na pewno uslyszałbym że motor chodzi coś nie tego :) I co?

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2004 15:34:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
KORU napisał(a):
Wlasnie czemu gasnie


Jest cos takiego jak odma skrzyni korbowodowej i druga odchodząca od pokrywy walka rozrządu, Opary olejowe są wyciągane i lecą rurką gdzieś pomiedzy przeplywomierz, a przepustnice i są spalane przez silnik. Jesli odkrecisz korek wlewu oleju to przez otwor wlewu zostanie zassane powietrze, i dalej odmą ZA przeplywomierz, w ten sposob zaklucimy pomiar ilosci powietrza wciaganego przez silnik tym samym ilosc BENZYNY(ew ON) podawanego sie zmieni (dokladnie zmniejszy) i silnik moze zgasnąć. Silnik natomiast nie zgaśnie pracując na gazie w prostych instalacjach!, bo cale powietrze (lacznie z tym lewym przez odme) przeplynie przez mieszacz.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2004 17:57:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2004 21:18:32
Posty: 280
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dzięki za porady.
Nie napisałem że ma silnik 2.3. JAdę w piątek na analizę spalin i ewentualne ustawienie.
To że mi też do końca idealnie nie chodzi to tak kojarzę może z pompą, czy nie jest już do wymiany.
Jeśli chodzi o luzy na kierownicy to ich nie ma, a jak jadę po koleinach to buja kierownicą straszliwie. Jeżdżę trochę brata B3 i żadnego bujania. Amory są też dobre.
Ale i tak jest piękna. Jak zrobie zdjęcia cyfrowe to Wam pokażę.
A że gaśnie to jednak normalne.

Mam pytanie jeszcze. Nie mam tylnej pułki. Nie wiecie gdzie ją zdobyć?

Dzięki. Pozdrawiam.

_________________
Było
A100 2.3 E+gaz 90' (2xkradzione)
A80 Coupe 2.3 '89
A80 B4 2.0 automat 92/93' (ukradli).
Audi 80 TDI Avant.
A4 2.8 V6 '96
A6 Avant 2.8 V6 '98
A6 Avant 2.7 Biturbo Quattro '99
teraz:
A6 Avant 3.0 ASN Quattro '02
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2004 19:34:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
no to tuleje met -gumowe do wymiany zakładaj tylko org. z aso po 80zł/szt

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2004 19:42:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sprawdz geometrie auta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2004 13:12:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2004 02:01:56
Posty: 65
Lokalizacja: Slupsk
Siemanko jak tam reanimacja coupejki?Poskladales do kupy?Nie wnikaj w reakcje kierownicy przy jezdzie po dziurach-standard/witaj w klubie.Glosna pompa tez witaj w klubie(sprawdz czy masz w tylnym schowku kompletna tapicerke)JAkis czas jezdzilem bez owych szmatek i bylo bardzo glosno.

_________________
CCCO Coupe 2.0 16V ACE 103 kW(140KM) igielka ( kamrafa@wp.pl) "Panie to nie jezdzi,to ZAPIER**LA"-Wypowiedz mechanika po jezdzie proobnej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2004 16:25:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
odnośnie pompy paliwa to nie sądze ze ona jest głosna :| mysle ze wpływ moze właśnie miec brak tylnej półki i ewentualnie jakiegoś wyciszenia/elementu tapicerki bo przecież pompka jest z tyłu ale tego niewiem :diabel:

a z kierownica moze masz w aucie szerokie kapcie i jazda po koleinach poprostu powoduje ze kierownica reaguje a nie dlatego ze masz luzy czy cuś :peace:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2004 16:39:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Jeśli kierownica się kołysze na boki (a nie masz luzów na ukł. kierowniczym) to masz do wymiany łożyska amortyzatorów.
Po prostu całe Mc Persony drgają przez "wytłuczone" łożyska, stąd wrażenie jakby luzu na ukł. kierowniczym.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: