.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 17:43:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silnik krokowy :\ problem........
PostNapisane: 16.kwi.2003 23:27:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2001 00:00:00
Posty: 56
Lokalizacja: Lublin
Wiec tak....... wedlug ksiazki Audi 80/90 Reguluje i naprawiam - D. Korp gdy sciagne przewody ktore ida do silnika krokowego i podlacze pod nie miernik lub wskaznik napiecia to przy zimnym silniku gdy wlacze zaplon wskaznik napiecia ( u mnie zarowka 12V :) - ktora na 100% dziala :) ) powinien sie zapalic a u mnie dupa :( pradu nie ma :\ Gdy zapodam prad z akumulatora na te przewody to slychac jak cos sie wlacza (chodzi pompa paliwa i cos w silniku sie wlacza ale nie wiem co :) )
I teraz pytanie co podaje prad na silnik krokowy ?? Czy to moze byc wina tego czujnika temperatury urzadzenia sterujacego instalacja wtryskowa ?? (ktorego nigdzie nie moge kupic...... ) Co sprawdzic ?? Silnik krokowy na 90% jest dobry..... nie mam juz pojecia.........

_________________
Audi 80 B3 1,8E 112KM :) i wszystko jasne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2003 07:20:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
U mnie w MOTRONIK'u ten silniczek jest podłączony do sterownika. Po włączeniu zapłopnu jest 12V, tak jak mówisz.
Jaki masz silnik. Numer. Przelecę schemat.

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2003 07:57:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2001 00:00:00
Posty: 56
Lokalizacja: Lublin
1,8 E (112 KM ) seria DZ.....

_________________
Audi 80 B3 1,8E 112KM :) i wszystko jasne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2003 12:36:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
Znalazłem. A więc jedna końówka jest podłączona przez bezpiecznik 12(15A) do +12V, a druga do sterownika J143 (tak jest na schemacie). Jest to odzielny modół elektroniczny.

Miłego grzebania.

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2003 12:45:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
w1lko - jakie silniki sa opisane w tej ksiazce? jest tam wersja audi 80/90 z 2.3 NG ??????

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2003 12:51:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
Jest także połączenie pomiędzy tym sterownikiem silniczka a przekaźnikiem pompy paliwa. Jak dałeś 12V na sterownik od strony silniczka, to oby nie było to końcem życia tego sterownika!!! Oby wytrzymał to tranzystor końcowy :(

Jak ci dzlej nie działa to leży sterownik. A czujnik temperatury (ten duży) ni ma z tym nic wspólnego. Jak by nawet leżał (był walnięty) to by ci na zimnym silniku nie włączało ssania, albo odwrotnie cały czas na ssaniu!!!

Pozdrawiam.

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2003 13:48:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2001 00:00:00
Posty: 56
Lokalizacja: Lublin
maudi90 napisał(a):
w1lko - jakie silniki sa opisane w tej ksiazce? jest tam wersja audi 80/90 z 2.3 NG ??????


Niniejszy tom omawia:

Audi 80 i 90 o nastepujacych silnikach beznynowych:

*siliniki czterocylindrowe
1,6l kat. 51 kW/70 KM; 1,6l 55 kW/75 KM
1,8l kat. 55 kW/75 KM; 1,8l kat. 65 kW/88 KM
1,8l 66 kW/90 KM; 1,8l kat. 66 kW/90 KM
1,8l 82 kW/112 KM; 1,9l kat. 83 kW/113 KM
2,0l kat. 83 kW/113 KM; 2,0l kat. 85 kW/115 KM

*silniki pieciocylindrowe
2,0l 85 kW/115 KM; 2,0l kat. 85 kW/115 KM
2,3l kat. 98 kW/133 KM; 2,3l 100 kW/136 KM
2,3l kat. 100 kW/136 KM


MariuszD
A więc jedna końówka jest podłączona przez bezpiecznik 12(15A) do +12V, a druga do sterownika J143 (tak jest na schemacie). Jest to odzielny modół elektroniczny.

Jeszcze jak mi powiesz gdzie znajduje sie ten sterownik to bede bardzo wdzieczny ;)

I jeszcze to:
Jak ci dzlej nie działa to leży sterownik. A czujnik temperatury (ten duży) ni ma z tym nic wspólnego. Jak by nawet leżał (był walnięty) to by ci na zimnym silniku nie włączało ssania, albo odwrotnie cały czas na ssaniu!!!

Ja wlasnie nie mam ssania !! :D silnik jak jest zimny to sie odpala i zaraz gasnie :(

_________________
Audi 80 B3 1,8E 112KM :) i wszystko jasne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2003 14:02:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
Nie wiem gdzie jest ten sterownik. Myślę że za schowkiem nad nogami pasażera. Tam najczęściej wszyscy pakują elektronikę.

A co do czujnika to na zimnym silniku na pinie który jest podłączony do dodatkowego wtryskiwacza musi być zwarcie do masy. Jak jest ciepły to jest przerwa. Czyli Styk W na zimnym musi być zwarty do masy. Styk G idzie do wtryskiwacza. Ja w starym Audi zrobiłem ręczne włączanie masy, bo także nie mogłem tego kupić. Później kupiłem na giełdzie we wrocku za 50pln. Niedawno widziałem taki czujnik w sklepie za 200zl. Nowka.

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: