.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 20:30:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: zapchany LPG
PostNapisane: 20.kwi.2003 16:44:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2002 12:31:20
Posty: 172
Lokalizacja: wa-wa
Witam !!!
Czy komuś z Was zdarzyło się zapchanie instalacji LPG :0
Jeśli tak to napiszcie co się konkretnie stało i co zostało zrobione jeżeli wiecie bo czasami gazownik tak dłubie aby nic nie zobaczyć :oko: Oczywiście chodzi mi o motor na gażniku.

_________________
xymox B-3 1,8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2003 17:30:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2003 16:58:39
Posty: 31
Lokalizacja: poznan
zapchac to raczej nie ale mogl sie zawiesic zawor wbutli i nie mozna wtedy zatankowac a wskaznik gazupokazuje full gdy w rzeczywistosci jest pusto :-D --------w tym przypadku pomaga czasem trzasniecie z mlotka gumowego w butle i jest oki wiem bo mialem takie dwa przypadki

_________________
LUBIE SZYBKIE KOBIETY I PIEKNE AUDI ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2003 17:34:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
Może się zapchać taki mały metalowy filterek w zaworze gazowym,pod maską.Objawy to nierówne przyśpieszanie i utrata mocy.Filtr wytrzymuje około 30 tyś i wymienia go każdy zakład.

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2003 17:58:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2002 12:31:20
Posty: 172
Lokalizacja: wa-wa
konkretnie problem polega na tym, że z dnia na dzień stracił wolne obroty na zimnym silniku /na ssaniu chodzi 'ok/ i bardzo ciężko odpala na zimnym, po rozgrzaniu jest dobrze. Do tej pory nie było najmniejszych problemów - odpalał na gazie nawet przy dobrym minusie. Utraty mocy nie ma żadnej - tylko to co opisałem. Zły gaz też odpada. Diagnoza gazownika przez telefon :-D to zapchanie ale idą święta, długie terminy itp.....może samo przejdzie :zakrecony:

_________________
xymox B-3 1,8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2003 18:25:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
zapchalo sie nagle??? - nie wierze
to raczej proces dlugotrwaly i nie odczulbys naglej roznicy
padl pewnie jakis czujnik ale ja sie tam nie znam bo ja na gnojowke jezdze :lol:

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2003 18:29:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2002 12:31:20
Posty: 172
Lokalizacja: wa-wa
Do fabryki pojechałem i było 'ok - jak chciałem odpalić na fajrant - już było żle. W sumie dziwne ale tak jest.

_________________
xymox B-3 1,8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2003 18:30:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
xymox napisał(a):
Do fabryki pojechałem i było 'ok - jak chciałem odpalić na fajrant - już było żle. W sumie dziwne ale tak jest.

wniosek nasuwa sie tylko jeden:
praca jest szkodliwa dla zdrowia twojego i twojej audiczki :oko:

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2003 18:31:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
xymox napisał(a):
Do fabryki pojechałem i było 'ok - jak chciałem odpalić na fajrant - już było żle. W sumie dziwne ale tak jest.


O rany!!! Jeśli tak, to ja w życiu nie pojadę moja niunią do fabryki. :grin:

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2003 18:32:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
jak nie ma utraty mocy to nie jest kwestia zapchania.Poprostu trzeba znów wyregulować

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2003 18:41:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2003 20:31:19
Posty: 59
Lokalizacja: Wrocław
mam pytanko!
ja za to mam inne objawy. po wymianie podkladki pod gaznikiem na zimnym silniku chodzi dobrze a na rozgrzanym chodzi nie rownie, stracil moc, jak mu sie depnie to ledwo obroty rosna, pomozcie mi prosze, bo nie mam jak jezdzic, wiekie dzieki

_________________
Audi 80 Coupe 1.6 B2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2003 18:45:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2002 12:31:20
Posty: 172
Lokalizacja: wa-wa
Akurat ten plus, że w "fabryce" mam warunki do ewentualnego pogrzebania w samochodzie. Co do regulacji - to tam jest tylko trymerek od składu mieszanki i ten na wężu do gażnika i nic poza tym. Filterek gazu jest w jednej obudowie z zaworem ale faktycznie zapchanie rzutowałoby na moc. Przecież w reduktorze nie ma żadnego dużego ciśnienia i przy małych porcjach gazu na wolnych gdzieś jakiś paproch...
sam nie wiem. Trzeba póki co palić na Pb i czekać aż się rozgrzeje....

_________________
xymox B-3 1,8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2003 19:02:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
Góral napisał(a):
mam pytanko!
ja za to mam inne objawy. po wymianie podkladki pod gaznikiem na zimnym silniku chodzi dobrze a na rozgrzanym chodzi nie rownie, stracil moc, jak mu sie depnie to ledwo obroty rosna, pomozcie mi prosze, bo nie mam jak jezdzic, wiekie dzieki



Z twojej wypowiedzi wynika ze zmieniłeś mikser na inny o większej średnicy zwężki - to by tłumaczyło utratę mocy i niechęć wchodzenia na obroty czyli poprostu zubożyłeś mieszankę.Musisz jechać do gazownika żeby wyregulował instalację.Tylko że jeżeli masz "słaby" reduktor to nic nie pomoże regulacja,będziesz musiał powrócić do starego miksera.

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 11:07:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2003 20:31:19
Posty: 59
Lokalizacja: Wrocław
kubazak napisał(a):
Góral napisał(a):
mam pytanko!
ja za to mam inne objawy. po wymianie podkladki pod gaznikiem na zimnym silniku chodzi dobrze a na rozgrzanym chodzi nie rownie, stracil moc, jak mu sie depnie to ledwo obroty rosna, pomozcie mi prosze, bo nie mam jak jezdzic, wiekie dzieki



Z twojej wypowiedzi wynika ze zmieniłeś mikser na inny o większej średnicy zwężki - to by tłumaczyło utratę mocy i niechęć wchodzenia na obroty czyli poprostu zubożyłeś mieszankę.Musisz jechać do gazownika żeby wyregulował instalację.Tylko że jeżeli masz "słaby" reduktor to nic nie pomoże regulacja,będziesz musiał powrócić do starego miksera.


Ale w tym problem, ze nie ruszalem ani miksera, ani niczego zwiazanego z gazem. Wymienilem tylko podstawke gumowa pod gaznikiem, gdyz miala szczeliny, przy ktorych silnik na beznynie nie mial wolnych obrotow, ale za to na gazie chodzil dobrze. A teraz jest tak, ze na benzynie chodzi bardzo dobrze, a na gazie nie. Filterek wymienilem. NIe wiem co moze byc. Prosze pomozcie. Pozdraiwam

_________________
Audi 80 Coupe 1.6 B2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 12:45:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2002 00:00:00
Posty: 141
Lokalizacja: olsztyn
jak masz warunki, to rozkrec parownik wyczysc i ewentualnie wymien membrane. w trakcie ekspolatacji traci ona swoja elastycznosc i robi sie sztywna, stad tez klopoty z paleniem na zimnym silniku. komplet uszczelek kosztuje chyba za 100-150 zl.
jak znajde czas i zrobie to u siebie to podesle jakies fotki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 14:09:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2002 00:00:00
Posty: 141
Lokalizacja: olsztyn
ooo

_________________
Obrazek
]|\/|[ [[]] [[]] ]|\[[


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 15:02:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
Góral napisał(a):
kubazak napisał(a):
Góral napisał(a):
mam pytanko!
ja za to mam inne objawy. po wymianie podkladki pod gaznikiem na zimnym silniku chodzi dobrze a na rozgrzanym chodzi nie rownie, stracil moc, jak mu sie depnie to ledwo obroty rosna, pomozcie mi prosze, bo nie mam jak jezdzic, wiekie dzieki



Z twojej wypowiedzi wynika ze zmieniłeś mikser na inny o większej średnicy zwężki - to by tłumaczyło utratę mocy i niechęć wchodzenia na obroty czyli poprostu zubożyłeś mieszankę.Musisz jechać do gazownika żeby wyregulował instalację.Tylko że jeżeli masz "słaby" reduktor to nic nie pomoże regulacja,będziesz musiał powrócić do starego miksera.


Ale w tym problem, ze nie ruszalem ani miksera, ani niczego zwiazanego z gazem. Wymienilem tylko podstawke gumowa pod gaznikiem, gdyz miala szczeliny, przy ktorych silnik na beznynie nie mial wolnych obrotow, ale za to na gazie chodzil dobrze. A teraz jest tak, ze na benzynie chodzi bardzo dobrze, a na gazie nie. Filterek wymienilem. NIe wiem co moze byc. Prosze pomozcie. Pozdraiwam


Aha.ja zrozumiałem że wymieniałeś mikser.Faktem jednak jest że zmieniłeś skład mieszanki wymieniając uszkodzoną uszczelkę.Trzeba teraz ponownie wyregulować instalację.

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 19:11:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2002 12:31:20
Posty: 172
Lokalizacja: wa-wa
pabloss napisał(a):
jak masz warunki, to rozkrec parownik wyczysc i ewentualnie wymien membrane. w trakcie ekspolatacji traci ona swoja elastycznosc i robi sie sztywna, stad tez klopoty z paleniem na zimnym silniku. komplet uszczelek kosztuje chyba za 100-150 zl.
jak znajde czas i zrobie to u siebie to podesle jakies fotki


Sam bawiłeś się w rozbiórkę reduktora :0 :0 :0
napisz kilka słów co i jak - bardzo proszę. Czy po wykręceniu z reduktora zaworu gazu wkręca się go potem na jakiś wynalazek czy na żywca ?

_________________
xymox B-3 1,8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 21:45:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2003 20:31:19
Posty: 59
Lokalizacja: Wrocław
jutro wyreguluje jeszcze raz instalacje i napsize czy mi pomoglo, za wszytko z gory dzikuje

_________________
Audi 80 Coupe 1.6 B2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 20:13:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2003 18:08:06
Posty: 29
Lokalizacja: ELBLĄG
cześć.
W reduktorze jest korek spustowy, którym usuwa się syf, mogący sie tam zgromadzić. Gazownik powiedział mi ze powinienem robić to co 5 tysiecy(chyba troche za często) , ale przez pierwszy rok nie wiedzialem o tym i dopiero po 40 tyś zrobił to gazownik, ale nic nie wyleciało.Wszystko zalezy od czystości gazu. Nie wiem czy to ci pomoże ale warto o tym wiedzieć i co jakiś czas odkręcić.POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH AUDIMANIAKÓW

_________________
coupe GT 2.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2003 22:19:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2003 20:31:19
Posty: 59
Lokalizacja: Wrocław
witam!

a jednak po ponownej regulacji gazu wszytko wrocilo do normy...dziekuje wam za pomoc....Góral :)

_________________
Audi 80 Coupe 1.6 B2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: