.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 11:11:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Obroty nie spadają :(
PostNapisane: 23.kwi.2003 16:29:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2002 13:36:02
Posty: 64
Lokalizacja: Bełchatów
Nie wiem dlaczego ale silniczek przy zchodzeniu z obrotów pozyzej 2500 obr./min. przy ok 2000 obr./min. bardzo zwalnia zchodzenie lub przywiesza sie i trzyma 2000 obr./min.???? :-( Musze wtedy przyduszac go skrzynią. Moze ktoś z was miał podobny przypadek??
Od czego to moze byc i jak temu zapobiegać??
Pomóżcie!!

Pozdrawiam!!

_________________
Są samochody dobre....
bardzo dobre.....
i AUDI !!
Audi 80 B3 1.8 + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 18:37:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2002 22:12:49
Posty: 176
Lokalizacja: Jelenia Góra
jaki silnik ?? jak mechaniczny wtrysk to albo zawór dodatkowego powietrza - rególator wolnych obrotów i trzeba go wadzić na noc do benzyny, potem przedmuchać sprężonym powietrzem i git, albo się tarcza spiętrzająca w przepływomierzu zacina, albo zawór odcinający dopływ paliwa przy schodzeniu z obrotów powyżej 2500 (pod przepływomierzem) spitolił i trzeba go wymienić

_________________
AUDI 200 Turbo Quattro - kiedyś było
KUPIĘ B4 2,6 2,8, B3 20V, koniecznie QUATTRO, a najchętniej 2,0 16V do 94 roku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2003 07:58:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Albo - jak jest wtrysk jednopunktowy - zacina sie silniczek krokowy :zakrecony: - w mojej poprzedniej audiczce tak było.

_________________
80 2.6 Quattro Avant LPG
AUDI ...... to zobowiązuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2003 17:54:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2002 13:36:02
Posty: 64
Lokalizacja: Bełchatów
jajek2 napisał(a):
Albo - jak jest wtrysk jednopunktowy - zacina sie silniczek krokowy :zakrecony: - w mojej poprzedniej audiczce tak było.


Ja własnie mam jednopunktowca :) tylko gdzie on jest i co moge z nim zrobic jak juz go wyjme zeby było wszystko cacy???
:-D Bo ja tak z ta mechanika tak troche nieobcykany jestem :-D

_________________
Są samochody dobre....
bardzo dobre.....
i AUDI !!
Audi 80 B3 1.8 + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2003 22:16:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2002 11:39:33
Posty: 135
Lokalizacja: Kluczbork / Poznań
Ja mam wielopunktowy wtrysk jednak miałem coś podobnego, z tym że czasami obroty spadały do 0. Winny był potencjometr pod przepustnicą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2003 07:32:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Ten silniczek łatwo zlokalizować - jest tuż pod linką gazu przy przepustnicy. A jego działanie (czy w ogóle działa) łatwo można sprawdzić - poproś kogoś aby usiadł za kierownicą gdy ty ręcznie otworzysz przepustnicę, jak już to zrobisz to niech pomocnik włączy stacyjkę ale bez uruchamiania silnika - usłyszysz i zobaczysz ruch tego silniczka, następnie puść przpustnicę - powinna oprzeć się na silniczku, a on znowu powinien zareagować. Naciskanie śrubokrętem na zderzak tego silnicza też obserwuje się jego ruch. :zakrecony:
Ja wymontowałem ten silniczek, rozebrałem na części i przeczyściłem. :)

_________________
80 2.6 Quattro Avant LPG
AUDI ...... to zobowiązuje


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: