Cytuj:
A jakie ma znaczenie rodzaj wtrysku, ŻADNE! to tylko odpowiednia elektronika do instalacji LPG nic więcej
Zasadniczo racja, z tym że pociąga to za sobą różnicę w kosztach.
AAR ma wtrysk wielopunktowy mechaniczny, a ten drugi, nie wiem, ale jeśli elektroniczny, to jakieś grosze więcej, przynajmniej tam, gdzie ja gazowałem.
Jeździłem C4 z silnikiem AAR na gazie, teraz przejął go mój ojciec.
Istalka to BRC bez kompa - sprawuje się bardzo dobrze, ale teraz zakładałbym z kompem. Jednak komputer lepiej sobie to wszystko wyreguluje - w całym zakresie obrotów dąży do podania optymalnej mieszanki. Bez kompa optymalną mieszankę masz tylko przy około 3, 3,5 tys. obrotów. Powyżej i poniżej już nie - a więc tracisz troszkę więcej na dynamice. Jeśli chodzi o strzały - przeżyłem w tym samochodzie jeden, właśnie przez niedoregulowanie (kable, świece, kopułka i palec były nowe). Właściwie było to małe kichnięcie, efektem było spadnięcie przewodu powietrza - założyłem od razu i w drogę, oraz deliokatne rozregulowanie przepływomierza - co objawiało się trudniejszym rozruchem gorącego silnika na benzynce - regulacja i po sprawie.
Jeśli chodzi o instalację, to polecam właśnie BRC lub Landi Renzo, uchodzą za najlepsze, ale zgadzam się z Hansikiem
Cytuj:
jak ktos bedzie umial to i z gownianej instalacji zrobi uzytek i bedziesz sie cieszyl z jazdy a jak papudrok bedzie zakladal to chocbys wydal 10 kpln to bedziesz niezadowolony