.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 16:01:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaki macie gaz w 2.3? (długawe)
PostNapisane: 28.kwi.2003 21:24:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2003 20:54:05
Posty: 141
Lokalizacja: Bożepole Wielkie
Jak w temacie. Czy do tych silników (2.3 AAR 1992 C4) są zalecane jakieś instalacje? Jaka jest różnica między np. Lovato a BRC? Czy nie ma to znaczenia, a wszystko zależy od umięjętności zakładu montującego? Bo mam dylemat. U nas w okolicach Trójmiasta co zakład to inna opinia - jedni mówią, że BRC is The Best, inni, że Lovato, jeszcze inni, że jakis Logas(???). Tak samo jeśli chodzi o zabezpieczenie p.wybuchowe - jedni, ze nie trzeba (w cygarze miałem gumowa klapke na przepływomierzu), inni mogą założyć, jeszcze inni, że nie założą w ogóle, bo silnik bedzie zasysał lewe powietrze, a strzały w prawidłowo użytkowanych silnikach (świece, przewody, filtr) się nie zdarzają. A jak wybuchie porządnie to i tak żadna klapka nie pomoze. Tak więc proszę pomóżcie, bo chcę na dniach założyć gaz tylko sam już nie wiem jaki. Pozdrawiam.

_________________
-----------------------
www.audicars.prv.pl
Wszystko o Audi
-----------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2003 21:28:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
jedyne co moge powiedziec to to ze mialem straszne problemy z moim 2.3 na gazie ... a to jaka instalacje zalozysz to najmniejszy problem ... jak ktos bedzie umial to i z gownianej instalacji zrobi uzytek i bedziesz sie cieszyl z jazdy a jak papudrok bedzie zakladal to chocbys wydal 10 kpln to bedziesz niezadowolony

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 07:03:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2003 13:39:08
Posty: 14
Lokalizacja: Wawa
nie ma wiekszego znaczenia jakiej firmy jest instalacja, mam kumpla który jeździ 90-tką z 2.3 20V i nic się nie dzieje od momentu jak wymienił parownik na super :oko: , wcześniej jakoś czegoś brakowało :(
a teraz nawet spalanie spadło o ok 1 l/100 km.

_________________
Audi Quattro 2.8 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 07:47:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2002 11:25:14
Posty: 304
Lokalizacja: Warszawa
Rysiek11 napisał(a):
...mam kumpla który jeździ 90-tką z 2.3 20V i nic się nie dzieje...


Z tego co mi wiadomo to 2.3 20V ma inny wtrysk niz 2.3 10V wiec chyba nie za bardzo mozna to porownywac???

_________________
2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 08:07:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2003 13:39:08
Posty: 14
Lokalizacja: Wawa
A jakie ma znaczenie rodzaj wtrysku, ŻADNE! to tylko odpowiednia elektronika do instalacji LPG nic więcej, z tego co wiem silniki Audi chodzą bez problemu na gazie

_________________
Audi Quattro 2.8 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 08:46:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Ja powiem tak na mojej instalacji od poczatku jak mam ten samochod nigdy nie strzelilo :-D (mam BRC)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 08:46:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rysiek11 napisał(a):
A jakie ma znaczenie rodzaj wtrysku, ŻADNE! to tylko odpowiednia elektronika do instalacji LPG nic więcej, z tego co wiem silniki Audi chodzą bez problemu na gazie


2.3 20 V ma inny przeplywomierz ... wtryski strowane elektronicznie ... nie ma klapy spietrzajacej powietrze ktora to w 2.3 10V miala tendencje do wyginania sie ... zasadniczo 2.3 20V mozna zagazowanc na wtrysku gazu i tylko taki gaz bym do takiego silnika wstawil

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 08:55:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
Rysiek11 napisał(a):
z tego co wiem silniki Audi chodzą bez problemu na gazie


aha

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 08:59:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
Cytuj:
A jakie ma znaczenie rodzaj wtrysku, ŻADNE! to tylko odpowiednia elektronika do instalacji LPG nic więcej

Zasadniczo racja, z tym że pociąga to za sobą różnicę w kosztach.
AAR ma wtrysk wielopunktowy mechaniczny, a ten drugi, nie wiem, ale jeśli elektroniczny, to jakieś grosze więcej, przynajmniej tam, gdzie ja gazowałem.
Jeździłem C4 z silnikiem AAR na gazie, teraz przejął go mój ojciec.
Istalka to BRC bez kompa - sprawuje się bardzo dobrze, ale teraz zakładałbym z kompem. Jednak komputer lepiej sobie to wszystko wyreguluje - w całym zakresie obrotów dąży do podania optymalnej mieszanki. Bez kompa optymalną mieszankę masz tylko przy około 3, 3,5 tys. obrotów. Powyżej i poniżej już nie - a więc tracisz troszkę więcej na dynamice. Jeśli chodzi o strzały - przeżyłem w tym samochodzie jeden, właśnie przez niedoregulowanie (kable, świece, kopułka i palec były nowe). Właściwie było to małe kichnięcie, efektem było spadnięcie przewodu powietrza - założyłem od razu i w drogę, oraz deliokatne rozregulowanie przepływomierza - co objawiało się trudniejszym rozruchem gorącego silnika na benzynce - regulacja i po sprawie.

Jeśli chodzi o instalację, to polecam właśnie BRC lub Landi Renzo, uchodzą za najlepsze, ale zgadzam się z Hansikiem
Cytuj:
jak ktos bedzie umial to i z gownianej instalacji zrobi uzytek i bedziesz sie cieszyl z jazdy a jak papudrok bedzie zakladal to chocbys wydal 10 kpln to bedziesz niezadowolony

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 09:11:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2003 13:39:08
Posty: 14
Lokalizacja: Wawa
tylko kasa ma znaczenie a nie rodzaj wtrysku, klape zab trzeba dac w jednym i drugim silniku, ale to i tak nie pomoże jesli nie dba sie o filtry i swiece. Najlepiej jest porozmawiac z ludzmi ktorzy zakladali gaz w upatrzonym warsztacie i poznac ich opinie.

_________________
Audi Quattro 2.8 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 09:18:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2003 13:39:08
Posty: 14
Lokalizacja: Wawa
2.3 20V chodzi i na zwyklej instalacji (podcisnieniowej) i jak sie nie mam kaski na wtrysk gazu to bez problemy można i na zwykłej jeździć

_________________
Audi Quattro 2.8 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 09:20:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2002 11:25:14
Posty: 304
Lokalizacja: Warszawa
Rysiek11 napisał(a):
tylko kasa ma znaczenie a nie rodzaj wtrysku


Rodzaj wtrysku ma bardzo duze znaczenie poniewaz nie jestes w stanie zalozyc nowoczesniejszych rzeczy takich ja wtrysk gazu do przestarzalego mechanicznego wtrysku jakim jest KE III Jettronic... :(
W nowszych modelach wtrysku masz wieksze pole do popisu...

_________________
2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 09:20:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rysiek11 napisał(a):
tylko kasa ma znaczenie a nie rodzaj wtrysku, klape zab trzeba dac w jednym i drugim silniku, ale to i tak nie pomoże jesli nie dba sie o filtry i swiece. Najlepiej jest porozmawiac z ludzmi ktorzy zakladali gaz w upatrzonym warsztacie i poznac ich opinie.



nooo .. i tu sie mylisz okropnie ... wlasnie rodzaj wtrysku ma znaczenie ... bo jak masz mechaniczny to nie zalozysz nic innego jak zwykly gaz z mikserem w polowie klektora ssacego i wtedy moze sie gaz cofac .. no chyba ze ktos sprobuje zalozyc ciagly wtrysk ... natomiast do silnikow z elektronicznym sterowaniem wtryskow mozna zakladac sekwencyjny wtrysk a tutaj jeszcze nie slyszalem zeby cos strzelilo w dolot .. co do klap zabezpieczajacych to jest tylko potrzebne w tych instalacjach z mikserem ... w innych nie jest wogole potrzebne ... poza tym klapy gesto czesto sa zle zamontowane i powoduja zasysanie falszywego powietrza i to jest wtedy wielki problem zeby to uszczelnic

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 09:22:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2003 13:39:08
Posty: 14
Lokalizacja: Wawa
przy wtrysku gazu ma to znaczenie (nie znam sie na tym) ale przy zwyklej instalacji nie ma

_________________
Audi Quattro 2.8 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 09:26:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
Właśnie chciałem już cosik napisać, ale Hansik i Chodzin mnie ubiegli :-D

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 09:29:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
Cytuj:
przy wtrysku gazu ma to znaczenie (nie znam sie na tym) ale przy zwyklej instalacji nie ma

również ma znaczenie - różne koszty instalacji, jednopunkt najtańszy, wielopunkt mechaniczny droższy, wielopunkt elektroniczny jeszcze droższy, przynajmniej tam, gdzie ja gazowałem...

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 09:37:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2003 13:39:08
Posty: 14
Lokalizacja: Wawa
tak, to z tego wynika roznica w cenie i nic poza tym

_________________
Audi Quattro 2.8 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 09:43:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
Dla klienta tak, natomiast jeśli chodzi o zakładane urządzenia, rodzaj wykonanej pracy i stopień komplikacji - tego już nie wiem :-?

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 09:48:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2003 13:39:08
Posty: 14
Lokalizacja: Wawa
moim zdaniem zakładając instalacje LPG należy bacznie przyjrzec sie warsztatowi i nalezy zaufac takiemu człowiekowi, jakies 2 lata temu byłem przeciwnikiem jazdy na gazie w tej chwili nie wydze innej możliwości (no chyba że diesel 2.5), a moje podejscie zmienilo sie po zapoznaniu sie z wlascicielem warsztatu, MECHANIOR najważniejszy a nie rodzaj instalacji

_________________
Audi Quattro 2.8 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 14:01:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2003 21:37:23
Posty: 263
Lokalizacja: Bydgoszcz
taa i jak dasz montowac gaz to za nic w swiecie nie zostawiaj im samochodu na noc!!!
Ja dopiero teraz sie przekonuje ze to raczej autku nie pomaga...moje problemy ze skrzynia zaczely sie wlasnie po odebraniu z gazowni wiec mniemam ze mogli sie na automacie nie znac i klops :|

_________________
Audi 90 B3 2.3 LPG boost :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: