.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 15:00:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy zaszkodzi to 1.9 TDI w B4?
PostNapisane: 07.maja.2003 10:30:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Miałem ostatnio okazję jechać b4 1.9 TDI (1Z z 94 r.) rodziców i jak biorę czyjeś auto to zawsze najpierw maska idzie do góry. I zauważyłem dwie rzeczy:
1. z turbosprężarki zdjęty i zaślepiony jest jakiś wężyk (wygląda jak podciśnieniowy), a króciec na sprężarce jest otwarty do atmosfery.
2. do puszki filtra powietrza zamocowany jest jakiś zawór z wężykami - ułamany jest drugi wężyk od dołu i leży obok, a wtyczka eletryczna jest wypięta.
Na co te zeczy mają wpływ i czy nie szkodzą silnikowi? :zakrecony:

_________________
80 2.6 Quattro Avant LPG
AUDI ...... to zobowiązuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2003 10:33:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
zaszkodzic nie zaszkodza ale na pewno obniza jego osiagi
ad1 - tak powinno chyba byc ale zobacze dzisiaj pod maska

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2003 11:45:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Na górze spręzarki jest kruciec na przewód ciśnieniowy ale on powinien być zaslepiony odrazu przy sprężarce. Co do innych przewodów dookoła sprężarki to powinny one być popodłaczane i drożne. Bo potem się może okazać, że turbo chodziło cały czas na maxa wysterowane lub za słabo i moga być nieprzyjemności :(

_________________
Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2003 12:13:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Rogal1 napisał(a):
Na górze spręzarki jest kruciec na przewód ciśnieniowy ale on powinien być zaslepiony odrazu przy sprężarce. Co do innych przewodów dookoła sprężarki to powinny one być popodłaczane i drożne. Bo potem się może okazać, że turbo chodziło cały czas na maxa wysterowane lub za słabo i moga być nieprzyjemności :(


Jest zaślepiony wężyk, ale króciec nie - zaślepić? :zakrecony:

Pozostałe przewody, o których piszę, nie są obok sprężarki ale na filtrze powietrza. I jeden z nich jest odłamany razem z króćcem (drugi od dołu). :zakrecony:

_________________
80 2.6 Quattro Avant LPG
AUDI ...... to zobowiązuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2003 13:26:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Dzisiaj zrobie fotki mojego silnika i jutro Ci pokaze jak jest u mnie. generalnie nic nie powinno byc przycisniete, przełamane, zagiete :grin:

_________________
Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2003 15:39:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2003 13:27:39
Posty: 59
Lokalizacja: POMORZE
Zawor ktory opisujesz odpowiada za sterowanie turbiny. Jezeli jest odlaczony to najprawdopodobiej turbina nie pracuje w pelni i auto nie ma swoich osiagow. Kiedys ten zaworek u mnie w Golfie sie uszkodzil i powyzej 100km/h brakowalo mocy poprostu zero przyspieszenia :P

_________________
B4 2.8V6
...::SPRZEDAM MOJA NIUNIE ALE TYLKO W DOBRE RECE::...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: