.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 02:42:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co ze stanem oleju?
PostNapisane: 22.maja.2003 21:39:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Mam kłopot...
Naleję 2/3 wskaźnika na miarce oleju i po bardzo krótkim czasie (czasem 200 km ostrzejszej jazdy w trasie) i na miarce jest ok min. A jak spadnie do min lub 1mm poniżej min, to stan trzyma bardzo długo (jak przeciętne zużycie oleju). Za nic nie mogę utrzymać stanu. Zaznaczam, że mam wycieki z simeringów na wałku i wale i trochę z uszczelki miski olejowej.

Osobiście stawiam na przedmuchy na pierścieniach, ale z wydechu nie widać żadnego niepokojącego dymu.

Chcę zdjąć odmę i ją puścić na dół...co o tym myślicie?

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 22:49:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
zwroc uwage w jakich warunkach mierzysz poziom oleju , czy samochod stoi prosto , czy mierzysz na zimnym czy na cieplym ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 23:05:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2002 00:00:00
Posty: 608
Lokalizacja: Poznań
Oczywiscie to o niczym nie musi znaczyc ale ja mialem podobnie przed wymiana silnika, kazdym poziom ponad minimum znikal, zreszta oleju i chlodzenia. A sie na koniec zatarl na wale :( (a 3 miesiace wczesniej smigal jeszcze 220-240 po bahnie)
Pozdro MJ

_________________
MARCIN MJ
AUDI KLUB
AUDI COUPE 2,3 20V
SUZUKI BANDIT 600


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 07:19:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2003 16:50:47
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
U mnie jak brał olej no to wymieniłem uszczelniacze. I pomogło tylko na chwile, potem znowu się zaczeło. Myślałem ze juz silnik kaput, ale na szczęście mechanik mój to czlowiek z doświadczeniem. Wyciągnał te uszczelniacze (twarde sie zrobily) i założył nowe oryginalne.
Od tego momentu zuzycia oleju nie ma w ogóle (niezauważalne) :)
Nic nie dolewam.
Ale nie znam sie na tyle, nie wiem czy u ciebie coś innego moze byc.

_________________
audi 80 2.0 B4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 12:45:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2001 00:00:00
Posty: 120
Lokalizacja: Kraków
Brick możesz mi dać jakiś namiar na mecheca bo widzę ze jestes z Krakowa. Bo moji do 90 2,3 byli ok ale teraz w C4 2,8 to coś są zakręceni.

Wogołe jak ktoś ma dobrego speca w okolicach Krakowa to proszę o jakiś namiar.

Artur

_________________
AUDI C4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 12:47:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 13:59:37
Posty: 4612
Lokalizacja: Warszawa
tak uszczelniacze trzeba wymienic
moze turbem zasuwa olej

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 12:57:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
audik napisał(a):
Brick możesz mi dać jakiś namiar na mecheca bo widzę ze jestes z Krakowa. Bo moji do 90 2,3 byli ok ale teraz w C4 2,8 to coś są zakręceni.

Wogołe jak ktoś ma dobrego speca w okolicach Krakowa to proszę o jakiś namiar.

Artur


www.koraszewski.prv.pl :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 15:57:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2003 21:39:13
Posty: 52
Lokalizacja: Z POLSKI
Leo,narazie konczy sie na poradach :D Dzieki za reklame :oko:

_________________
SPORT quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 20:37:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2001 00:00:00
Posty: 120
Lokalizacja: Kraków
Dzięki Leo ale ale Kędzieżyn jest ok 200km z Krakowa. Swoją drogą już mi sie obiło że Facet jest ok niestety brak czau na takie wycieczki.

pozdrawiam
Artur


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 21:44:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Hansik napisał(a):
zwroc uwage w jakich warunkach mierzysz poziom oleju , czy samochod stoi prosto , czy mierzysz na zimnym czy na cieplym ...


Pomiary są zawsze na ostygniętym silniku, po dłuższym postoju, czyli jak olej ścieknie :)

Po wypowiedzi MJ przeraziła mnie wizja zatartego wału i potrzebwałem szybkiego wsparcia...Tu i tam dowiedziałem się, że są m.in. dwie możliwości : słaby silnik (pierścienie lub głowica) lub niedrożna odma (tak ogólnie mówiąc). Na początek robię kilka kilkudniowych testów i mam nadzieję, że to tylko odma.

Pozdrówka!

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 22:44:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2003 21:39:13
Posty: 52
Lokalizacja: Z POLSKI
Kefir nie ma problemu,jestesmy po to aby pomagac(telefonicznie rowniez :D ) i napewno nie meczysz nas telefonami :oko: ...Pozdrawiam.

_________________
SPORT quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 22:53:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Dzięki :oops: :grin:
No to do następnej wirtualnej wizyty w warsztacie :-D

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2003 11:38:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Wymiana oleju. Zalewam nowy olej tak jak podaje producent 5l, to po ścieknięciu jaki powinien być jego stan na miarce. W połowie stanu, troszke więcej czy może max?

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2003 16:15:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2002 00:00:00
Posty: 608
Lokalizacja: Poznań
Jak u mnie wymienialismy to Leo kazal mi lac tak zeby bylo 3/4 miarki, ze tak najlepiej.
Pozdro MJ

_________________
MARCIN MJ
AUDI KLUB
AUDI COUPE 2,3 20V
SUZUKI BANDIT 600


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2003 08:25:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
ok. Wiem że to jest najlepiej, tylko mi chodzi o to ze jak jest napisane układ smarowania 5l, to przy wymianie wlewam te 5l to ile powinno być na miarce.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2003 08:57:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2002 12:15:14
Posty: 239
Lokalizacja: Kalisz
Według mnie jak masz napisane 5l to jest max ile wejdzie w układ ale jak tyle wlejesz to moze być chyba nawet wiecej na miarce bo nigdy cały stary olej ci nie spłynie .
pozdro

_________________
Audi 80 B4
2.0 115 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2003 07:59:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2003 08:55:50
Posty: 83
Problem ze olej utrzymuje sie na pewny poziomie a powyżej nie chec zazwyczaj załatwia wymiana simeringów na wale.
poprostu wyższy poziom jest powyzej dolnej krawedzi wału .
Miałem kiedys podobny problem jak nalałem ful to była kałuza pod samochoem a jak było w granicach min to było ok

_________________
Norbert
A4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron