.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 04:09:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3 2.0 16 6A]DLACZEGO ???
PostNapisane: 24.wrz.2003 09:56:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
Po zlozeniu LPG przestal mi moj silniczek odpalac na benzynie (dokladnie to po 2 dniach), Odpalam tylko i wylacznie na gazie a zeby sie przejechac na benzynce to musze samochod rozpedzic i dopiero przelaczyc na benzyne, wtedy dzieje sie tak: samochod zaczyna hamowac "silnikiem" i po 100-150 m nagle pojawia sie benzyna i jedzie (czuje moc)
Zaznaczam ze sonde lambde mam ok, pompa paliwowa ok, odlaczalem nawet akumulator na cala noc, Zalozylem swiece beru (3elektrodowe) w gazowni bylem juz kilkanascie razy az w koncu buraki stwierdzili ze "mam cos nie tak z silnikiem"
Blagam pomozcie bo juz tak przejechalem 8000 tys km

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2003 10:03:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
Aha
No i na tym pieprzonym gazie tez mam niezle przygody
Gasnie, obroty plywaja (chociaz niezawsze) czasami sie trzymaja na poziomie okolo 1000 obr i nagle po kilkudziesieciu sek spadaja do 500-600 i plywaja znowu, na wolnych obrotach nie ma mocy lub zajebiscie szarpie
I najwazniejsza chyba rzecz to to ze czasami wydaje z siebie dziwieki jak by palil na 3 gary

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2003 10:12:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Jak na mój gust to panowie od gazu coś spierniczyli...
bo to jest raczej niemożliwe zeby przed założeniem chodził dobrze a po załozeniu sie pier..lił

Sprawdz jeszcze dokłądnie ten gaz i komputerek co nim steruje...
Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2003 10:42:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
Ale ja nie mam komputra od gaziu

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2003 12:08:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 13:07:46
Posty: 81
Lokalizacja: Racibórz
Wciągnij mikser i sprawdż jak autko się chodzi na bezynce bez niego jeżeli jest OK to gazownicy coś spieprzyli :evil: . Sprawdź VAGiem błędy ECU

_________________
Audi 80 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2003 12:54:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
andi21 napisał(a):
Wciągnij mikser i sprawdż jak autko się chodzi na bezynce bez niego jeżeli jest OK to gazownicy coś spieprzyli :evil: . Sprawdź VAGiem błędy ECU


Ja bardzo przepraszam ale wogole sie na tym nie znam, moge jasniej ?
Co to znaczy wciagnij mikser ?
Spawdzic te bledy bez miksera ? i gdzie najlepiej na donym slasku?

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2003 13:22:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
mixer to ta końcowa część instalacji którą masz gdzieś w dolocie przed przepustnicą zamnotowaną i t ją musisz wyjąć zeby silnik nie maił zasilania gazem. Jeżeli to nie pomoże to czekają cię nie małe kłopoty bo na mechanicznym wtrysku mało ludzi się tak naprawdę zna - sam mieszkam w Jeleniej Górze i jeszcze nie znalazłem nigdzie w okolicy kogoś kto potrafi to dobrze sprawdzić i czegoś nie spieprzyć przy okazji. Wszyscy mówią ze jak raz się zepsuje to już zawsze będą problemy - czyli gówno prowda i głupie tłumaczenie tępych mechaników, ale niestety takie są realia.
PS
Podziękuj gazownikowi :evil:
a jeżeli się na tym dobrze nie znasz to lepiej sam nic nie ruszaj - może ktoś Ci poleci dobry warsztat - słyszałem że Koraszewski koło Opola ale ja tam nigdy nie byłem

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2003 18:18:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Koraszewskiego mozna polecić - niewielu ludzi wiedziało co sprawdzić w moim silniczku, a konkretniej - nikt poza p. Leszkiem nie wiedział.
Biedrzychowice k. Kędzierzyna Koźla, ale to raczej jest na pograniczu obu Śląsków ;)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2003 18:45:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 01:02:45
Posty: 48
Lokalizacja: Wa-wa
Plywajace obroty to w samohodah z LPG i sada normalka warto wydac 150 zl na stabilizator obrotow i bedze po problemie. Ja swuj gaz zakladalem w lubline hocaz jestem z wawy bo tam zostal polecony mi zaklad i nie zaluje zero problemow odpala i jezdzi bez problemowo. (dodam ze zakladu szukalem ponad miesiac) a jeszcze jedno nie mam nawet pul zwezki ni w dolocie i w wydehu. moja rada nie jest wesola ale zmen zaklad jezeli wszystko jest wpozadku to znaczy ze kolesie sie nie znaja i cos spieprzyli. Moze ktos z forum zakladal gaz w wawie i we gdze jest zaklad godny polecenie gdze zrobia to fahowo. pozdrawiam

_________________
Mysle i planuje ale kasy na tuning brakuje
AUDI 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2003 08:08:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
No dobra. Teraz ja. Masz kolego silnik podobny do mojego (ale pierwszej generacji 16V) i powiem ci tak. Jak zalozylem gaz to klopoty byly tylko na wolnych obrotach jak krecilem kirownica, spadaly to 500. Od czasu do czsu obroty plywaly. Zaznaczam ze na benzynie przed montarzem bylo wszystko dobrze. Zalozyli mi na probe stabilizator wolnych obrotow i bylo dobrze ale go nie chcialem. Pierwsza sprawa to stabilizator biegu jalowego (silownik) musisz go wyczyscic bo po zamontowaniu gazu jego zabrudzenia bardziej wplywaja na prace silnika na gazie niz na benzynie. Wyregolowalem gaz tak ze jest dobrze. Jezeli na benzynie chodzil po zamontowaniu gazu, a teraz nie chce zapalac to jestem pewny ze miales strzal. Przypomnij sobie czy przypadkiem nie slyszales jakiegos strzalu, pukniecia w silniku. Zdejmij gumowy wąż z obudowy filtra i zobacz jak wyglada przeplywka.

Ja w tym silniku nigdy nie mialem strzalu a instalke mam ponad rok.

Ale zastanawiam sie na wywaleniem miksera i podaniem gazu przez gumowy waz laczacy kolektor z obudowa filtra.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2003 18:49:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
Wiec powiem krotko
Dzisiaj sciagnelem kleme z akumulatora na 30 sek. i zalozylem ja spowrotem
Odziwo zapalil na benzynie i palil juz caly czas, lecz gdy sie przejechalem na gazie kilkanascie km. przestal palic na benzynie

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2003 22:02:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
MariuszD napisał(a):
....
Ale zastanawiam sie na wywaleniem miksera i podaniem gazu przez gumowy waz laczacy kolektor z obudowa filtra.


wydaje mi się że nie będzie to działać, gdyż mikser jest pomiędzy kolektorem a układem dolotowym (filtrem itp.) i ssane powietrze MUSI przez niego przejść i "pociągnąć" gaz ze sobą. Jeśli podłączysz gumowy wąż w inne miejsce opory ssania przez filtr będą mniejsze niż z parownika (tak mi się wydaje) i autko nie pojedzie. poza tym będziesz miał więcej gazu w układzie i może to



mesko napisał(a):
....
No i na tym pieprzonym gazie tez mam niezle przygody
Gasnie, obroty plywaja (chociaz niezawsze) czasami sie trzymaja na poziomie okolo 1000 obr i nagle po kilkudziesieciu sek spadaja do 500-600 i plywaja znowu, na wolnych obrotach nie ma mocy lub zajebiscie szarpie
I najwazniejsza chyba rzecz to to ze czasami wydaje z siebie dziwieki jak by palil na 3 gary .


mam coś podobnego, tzn. czasami pływające obroty. Dodatkowo na benzynie zapali mi tak jakby na 3 gary i dopiero po przegazowaniu chodzi OK. daj znać jak rozwiążesz problem :)

powodzenia, pozdrawiam

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2003 01:15:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
Dam znac napewno
Teraz dostane wyplate i pojade prosto do wrocka do specjalistow od gazu LOVATO.
Zostawie auto nawet na caaly dzien u nich i niech mi poprawia instalacje albo co innego. Jak to nie pomoze to pojade do serwisu jakiegos na kompa, bo juz nie mam sily do tego samochodu

Bardzo mi sie podoba moja furka ale opadaja mi rece juz
Wiec panowie, napewno dam znac jak bedzie ok (no i napewno sie upije z tego powodu chyba :-)

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2003 09:10:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ten temat byl juz poruszany i naprawde nie jest to wina gazownikow, nic na 90 % nie zepsuli...poprostu Twoj wtrysk posiada funkcje autoadaptacji i zaadaptowal sie heheeh do jazdy na gazie a nie na benzynie. Ja mam dokladnie to samo w b4 ABT bez kompa instalka (blad). Sam komp nie wystarczy - trzeba do niego miec modul zerujacy pamiec autoadaptacji centralki sterujacej moturem....wlasnie dzisiaj mi to zakladaja - razem z kompem. Swiadczy o tym Twoj test z odlaczaniem akumulatora (chociaz 30 sekund to stanowczo za krotko).

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2003 12:40:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 13:07:46
Posty: 81
Lokalizacja: Racibórz
zuru napisał(a):
Ja mam dokladnie to samo w b4 ABT bez kompa instalka (blad). Sam komp nie wystarczy - trzeba do niego miec modul zerujacy pamiec autoadaptacji centralki sterujacej moturem....wlasnie dzisiaj mi to zakladaja - razem z kompem.


wystarczy sam komp do gazu z odpowiednio ustawioną emulacją sondy lambda :twisted:

_________________
Audi 80 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2003 21:57:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
andi21 napisał(a):
zuru napisał(a):
Ja mam dokladnie to samo w b4 ABT bez kompa instalka (blad). Sam komp nie wystarczy - trzeba do niego miec modul zerujacy pamiec autoadaptacji centralki sterujacej moturem....wlasnie dzisiaj mi to zakladaja - razem z kompem.


wystarczy sam komp do gazu z odpowiednio ustawioną emulacją sondy lambda :twisted:


Zalozenie takiego kompa ile kosztuje orjentacyjnie ?

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2003 07:53:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Qp sobie AL-700 500 zlotych dalem. Zajebisty.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2003 08:37:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 13:07:46
Posty: 81
Lokalizacja: Racibórz
zuru napisał(a):
Qp sobie AL-700 500 zlotych dalem. Zajebisty.


mnie kosztował 300 zł :D

_________________
Audi 80 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2003 08:53:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
andi21 napisał(a):
zuru napisał(a):
Qp sobie AL-700 500 zlotych dalem. Zajebisty.


mnie kosztował 300 zł :D


? a gdzie bo tez chce zalozyc?

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2003 08:58:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
No ta ale mnie kosztowal tyle z zalozeniem + wymiana miksera. W Piasecznie pod Wawa.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: