.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 07:57:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 23:40:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
eomaciu napisał(a):
Dred napisał(a):
pewnie bo po co ktoś ma wiedzieć że mam LPG'a ?? o to w sumie mi chodziło :)
Przełącznik też jest troszkę schowany także można jedynie rozpoznac podnosząc maskę albo tylną klapę :)


... albo otwierając klapke wlewu paliwa :P

ale nikt nie bedzie szukał tam tego wlewu :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 00:21:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
zrobiłem dziśzdjęcia ale nie che mi sieich wrzucać na razie więc zrobie to jutro
to do miłego jak na razie to mile mnie zaskakuje ta instalka :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 10:20:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
pajączka macie już w avantarku :) a co do wlewu to trzeba jeszcze poczekać bo musze jeszcze raz zainstalować progsa jednego aby to wrzucić na stronkę .

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: czemu tak tanio?
PostNapisane: 21.lis.2004 18:21:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2004 15:01:21
Posty: 115
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: RS2
Jakoś tanio podejrzanie, ja muszę położyć 5000 za instalację firmy BIGAS lub 5500 za "landi renzo"

_________________
80 B4 AVANT 2,6 V6 - było
S4 B5 Avant 2.7T - było
RS2 - obecnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 18:23:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
5200 kosztuje kompletna w Wawie (dobry serwis) z osprzętem ZAVOLI i kompem DIEGO do V6...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 18:35:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2004 15:01:21
Posty: 115
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: RS2
a jakiej firmy i gdzie to montują?

_________________
80 B4 AVANT 2,6 V6 - było
S4 B5 Avant 2.7T - było
RS2 - obecnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 19:00:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

>>>peem

dred ma ciągly wtrysk gazu
a nie sekwencje
tak samo jak jego wtrysk paliwa podaje on caly czas paliwo do wszystkich wtryskow jednoczesnie
dred ma wlasne mapy podawania gazu
co pomaga w zabawie instalka :P
(jezeli sie myle to sie myle :P:P)

a do 2,8 V6 zaklada sie sekwencje to pierwsze
masz 6 cyl a nie 5 wiec masz o 1 wtryskiwacz wiecej

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 19:13:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2004 15:01:21
Posty: 115
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: RS2
Myślałem że sekfencja i wtrysk gazu to to samo, a na czym polega różnica?

_________________
80 B4 AVANT 2,6 V6 - było
S4 B5 Avant 2.7T - było
RS2 - obecnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 19:31:12 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
sekwencja i wtrysk to nie to samo.
sekwencja bierze gaz w roznych ilosciach na rozne cylindry (tylko tyle ile trzeba) i jest quasi sterowana sterownikiem silnika (jest mala modyfikacja mapy i czesc) natomiast wtrysk bezposredni (taki jak ma dred) wali gazem caly czas do wszystkich garow.
aby zalozyc sekwencje trzeba miec 2 rzeczy:
1. sterownik silnika - tego niestety dred nie ma.
2. sekwencyjny wtrysk benz. problem u dreda (i u Ciebie pewnie tez) jest taki, ze chyba tego nie macie, bo to stosunkowo nowe ustrojstwo.
wlasnie sobie taka sekwencje zalozylem nazywa sie omega gas firmy landi renzo. smutek mnie tylko ogarta, bo nie mam "zielonego pajaczka". i wtryski chodza jak w diesl'u.


pozdrawiam serdecznie i statecznie,

michoslaw.

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 19:46:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2004 15:01:21
Posty: 115
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: RS2
U mnie jest taki problem, że kupiłem v6 2,6 z instalacją podciśnieniową i każdy mi mówi że to nigdy nie będzie chodziło jak trzeba, pomimo kilku regulacji zdazają się strzały przy rozruchu, okropnie śmierdzi gazem i faluje na wolnych obrotach. Wymieniłem już przewody i świece nic to nie dało. Co radzicie?

_________________
80 B4 AVANT 2,6 V6 - było
S4 B5 Avant 2.7T - było
RS2 - obecnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 20:45:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
Witaj

michu z tego co sie oreinetuje do w silnikach audi V6 juz byl sekwencyjny wtrysk benzyny

michu polecam troche histori techniki zeby sie dowiedzeic kiedy wymyslono sekwencyjny wtrysk beznyny

nie jestem pewien ale silniki 3b juz chyba go mialy a one weszly do produkcji seryjnej jakos w przedziale 87-90 w tym przedzaile nie jestem pewien kiedy

nie mowie juz o japonskich zabawkach wiec nie jest to az taka nowosc

michu tobie sie pomylilo z FSI bezposrednim wtryskiem benzyny

michu polecam www.obd2.pl tam znajdz forum o gazie i popytaj czy to powinno chodzic tak jak u ciebie

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 21:17:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
peem napisał(a):
U mnie jest taki problem, że kupiłem v6 2,6 z instalacją podciśnieniową i każdy mi mówi że to nigdy nie będzie chodziło jak trzeba, pomimo kilku regulacji zdazają się strzały przy rozruchu, okropnie śmierdzi gazem i faluje na wolnych obrotach. Wymieniłem już przewody i świece nic to nie dało. Co radzicie?


Ja mam instalkę drugiej generacji. Wolne obroty nie falują. Podstawa to przełączać silnik przed zgaszeniem na benzyne (brak strzałów przy rozruchu). Śmierdzi gazem bo bogata mieszanka żeby nie waliło w kolektor ;) ale lepiej przerobić na trzecią generacje http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=5564
to pierwszy stopień tuningu (wyrzucenie zwężki na mikserze) i pozbycie się problemów ze strzelaniem :peace:

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 21:21:47 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sekwencyjny wtrysk paliwa byl juz stosowany w latach 70tych a elektroniczny sekwencyjny wtrysk paliwa zastosowano na poczatku lat 80tych . wszystkie jednostki sterowane komputerami Motronic maja sekwencyjny wtrysk paliwa

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 21:48:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
tak ja mam mechaniczny wtrysk benzyny więc u mnie sekwencja nie wchodzi w grę :( i między innymi dlatego musiałem mniej zapłacić po za tym jeden cylinder mniej :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 23:33:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj

DRED pisze to co ludzi najbardzije interesuje czyli ile ci pali :P:P

wiem wiem pewnie narasie go doznasz i bawisz sie na parkingach
hehe ale napisz jak to z osiagami, elastycznoscia i kultura pracy silnika
jak autko jezdzi teraz na benzynie

jezeli oczywiscie znasz odpowiedz na te pytania

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 00:08:20 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
uhm - to milo o tym sekw. sie dowiedziec. moi gazownicy mowili mi, ze to w dosc nowych silnikach jest stosowane - ok, moze nie wyrazilem sie jasno - chodzi o spelnienie 2 warunkow z poprzedniego posta. o ile wiem auta (typu np. b4) nawet jeszcze w okolicach '92 nie wszystkie mialy sekwencje i sterownik silnika. ojciec ma paska z '90 i qiha.
a, juzioo - nie mam na mysli FSI - dziekuje za troske o moja pamiec :P

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 00:28:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
peem napisał(a):
U mnie jest taki problem, że kupiłem v6 2,6 z instalacją podciśnieniową i każdy mi mówi że to nigdy nie będzie chodziło jak trzeba, pomimo kilku regulacji zdazają się strzały przy rozruchu, okropnie śmierdzi gazem i faluje na wolnych obrotach. Wymieniłem już przewody i świece nic to nie dało. Co radzicie?


W 2.6 masz prawdopodobnie plastikowy kolektor - więc uważaj. U mnie w 2.8 podciśnienie jako takie było wporzo pod warunkiem dbania o przewody i świece, ale osiągi to była jednym słowem KICHA! Jak modyfikować to po całej linii - czyli instalka IV generacji i będziesz zadowolony - ja jestem i nie żałuję ani złotówki - różnica jest OLBRZYMIA!
A co do strzelania - to kiepsko jest wyregulowany!! Może masz reduktor kiepski (mam BRC do sprzedania :P) - u mnie nie strzelało prawie wcale... ustawiali Ci go na analizatorze??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 22:11:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2004 15:01:21
Posty: 115
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: RS2
GrzesB napisał(a):
peem napisał(a):
U mnie jest taki problem, że kupiłem v6 2,6 z instalacją podciśnieniową i każdy mi mówi że to nigdy nie będzie chodziło jak trzeba, pomimo kilku regulacji zdazają się strzały przy rozruchu, okropnie śmierdzi gazem i faluje na wolnych obrotach. Wymieniłem już przewody i świece nic to nie dało. Co radzicie?


W 2.6 masz prawdopodobnie plastikowy kolektor - więc uważaj. U mnie w 2.8 podciśnienie jako takie było wporzo pod warunkiem dbania o przewody i świece, ale osiągi to była jednym słowem KICHA! Jak modyfikować to po całej linii - czyli instalka IV generacji i będziesz zadowolony - ja jestem i nie żałuję ani złotówki - różnica jest OLBRZYMIA!
A co do strzelania - to kiepsko jest wyregulowany!! Może masz reduktor kiepski (mam BRC do sprzedania :P) - u mnie nie strzelało prawie wcale... ustawiali Ci go na analizatorze??


Wiem że mam plastikowy kolektor, zostałem uświadomiony przez fachowca który zresztą powiedział że jeżeli będę jeździł na tej instalacji to muszę się przyzwyczaić do problemów.Ostatnio wywaliło mi jakiś brok w kolektorze i mogłem jechać tylko na benzynce ale silnik strasznie wariował na szczęście już wszystko ok.
Regulacje nie przynoszą efektów i tak muszę pamietać o tym żeby przełączac na PB przed wyłączeniem silnika bo jak tego nie zrobie to na 90% mam wystrzał i kupę dymu z pod maski, a do tego się nie przyzwyczaję. Chyba tylko mi pozostało zainwestować w coś porządnego.

_________________
80 B4 AVANT 2,6 V6 - było
S4 B5 Avant 2.7T - było
RS2 - obecnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 22:18:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Może zmień fachowca!! U mnie nie strzelało nic - a przecież to bliźniaczy silnik...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 22:23:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2004 15:01:21
Posty: 115
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: RS2
skoro nie strzelało to czemu założyłeś sekwencję?

_________________
80 B4 AVANT 2,6 V6 - było
S4 B5 Avant 2.7T - było
RS2 - obecnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: