witam
michu i dred ciesze sie ze jestescie zadowloni z waszych gazowek
ja do tej pory w 4 autkach gaz to byla okropnosc
jezeli ktos ma sekwencje, pol sekwencje ,cwierc sekwencje
lepiej zalozyc sekwncyjny wtrysk gazu
bo korzysta z map paliwowych ewntualnie sa kogryowane czasy wtrysku etc !!!!!
w just heavy sa bardzo duze problemy przy nie ktorych autkach
dobre ustawienie jest duzo dluzsze niz w przypadku sekwencjynego wtrysku gazu !!! (gazownikom nigdy sie nie chce pojezdzic z laptopem po miescie z klientem)
jezeli nie ma roznicy po miedzy sekwencyjnym wtrytskiem gazu a ciaglym
to pomiedzy ciaglym wtryskiem a mono wtrysk gazu (zeby nie bylo mieszalnika) bedzie jeszcze taniej !!!
poczytajcie troche na
http://obd2.pl/forum/index.php
podam przyklad
1,4 L
4 cyl
4 wtryski bezyny
chodza prami !!!!!!
i to juz jest sekwencja !!!!!!!!
wg twoich gazownikow nie jest to sekwencja
idac dalej po co robli sekwncyjny wtrysk benznyy takiego typu jakiego mamy w 2,8 !!!
mogli zrobic ciagly wtysk benzy bedzie taniej
totalnie sie z tym nie zgadzam
i jak ktos ma silnik z sekwencyjnym, wtryskiem benzyny nie wazne jaka to sekwencja
lepiej zalozyc swekwecyjny wtrysk gazu
nie mozemy sie zaglabiac w konstrucie ukladu wtryskowego ktory istnieje w danym typie autka, producent wiedzial po co one chodza prami
kazda instalka gazowa ma swoje przeznaczenia
jak do gaznika sie montuje gazniokwa instalacje
to do wtrysku z lambda 2 gen
do niektorych tu przyklad derda 3gen
a do sekwencji 4gen !!!
ot tyle na ten temat z mojej strony i to tylko moje zdanie
pozdrawiam