.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.sty.2025 13:45:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 22:29:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
U mnie też nie strzela, chyba że zgaszę na gazie to może się zdarzyć, przy hamowaniu silnikiem potrafi w rure strzelić ale nigdy w kolektor. A sekwencję zakłada się po to żeby nie mieć zwężki w dolocie (pogorszenie osiągów), mniejsze spalanie, równiej silnik chodzi itd

Peem masz instalkę pierwszej generacji czy drugiej z kompem ?

Pozdrawiam

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 22:38:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2004 15:01:21
Posty: 115
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: RS2
Z komputerkiem, ale jestem tak zniechęcony że jestem gotów zainwestować parę złotych żeby zapomnieć o tym że jeżdżę na gazie.

_________________
80 B4 AVANT 2,6 V6 - było
S4 B5 Avant 2.7T - było
RS2 - obecnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 23:48:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
peem napisał(a):
Z komputerkiem, ale jestem tak zniechęcony że jestem gotów zainwestować parę złotych żeby zapomnieć o tym że jeżdżę na gazie.


Jeżeli będziesz miał wszystko "cacy" to na benzyce przy odpowiedniej jeździe powienieneś mieć spalanie około:

przy 90 na trasie 6,7 l
przy 120 na trasie 8,6 l
w mieście 12,3 :)

dane z katalogu Audi dla Coupe 2.6 E

Pozdrawiam

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2004 00:05:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2004 15:01:21
Posty: 115
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: RS2
co masz na myśli mówiąc "cacy"?

_________________
80 B4 AVANT 2,6 V6 - było
S4 B5 Avant 2.7T - było
RS2 - obecnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2004 00:15:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
peem napisał(a):
co masz na myśli mówiąc "cacy"?


Jak fabryka wypuściła :D wiadomo że po latach użytkowania wszystko już tak nie gra jak nówka ;) polecam wymiane sond lambda na nowe (stare mimo iż dobre już nie pracują tak samo), do tego kabelki, świeczki, wtryski benzyny, wszystkie łożyska, komputer "wolny od błędów", ciśnienie itp itd i wtedy może będziesz mógł osiągnąć wyniki które podałem powyżej :) przy spalaniu 6,7 litra nie oplaca się przerabiac na gaz :D :P

Pozdrawiam

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2004 00:21:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2004 15:01:21
Posty: 115
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: RS2
A potrafił byś jeździć z taką prędkością? a jakby cię jakimś kredensem albo poldkiem ktoś owinął to dalej bys tak sobie te 9 dych śmigał ? Niech zgadnę :-)

_________________
80 B4 AVANT 2,6 V6 - było
S4 B5 Avant 2.7T - było
RS2 - obecnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2004 00:36:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
Dlatego warto zrobić coś z gazem, a przynajmniej pozbyć się zwężki na dolocie powietrza którą jest mikser, najtańsze rozwiązanie to 3 generacja, czyli wtrysk ciągły. W dziale ogłoszenia jest sprzedawany kit do przeróbki na 3 generacje (zdecydowanie lepsze osiągi, troche mniejsze spalanie, można bezpiecznie hamować silnikiem, brak strzałów). Ja jeszcze interesuję się tematem BRC "Blos" lub "Blos 2" za niewielką kasę (350-500 zł) można pozbyć się zwężki co poprawi osiągi, w moim przypadku najbardziej mi to odpowiada, ale muszę jeszcze obadać temat :D

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2004 00:40:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

zoltar te 90km/h jest mierzone na torze o ile nie na hamowni

i co najwazniejsze na niemieckim paliwie, ktore nie jest sztucznie wzbogazane zeby mialo odpowienia ilosc oktanów

a co z weglowodorami ktore odpowiadaja za kalorycznosc paliwa
co ma ogromny wplyw na zuzycie paliwa (lpg ma mniejsza kalorycznosc po mimo wiekszej liczby oktanowej i efekt jest kazdemu znany )


czekamy na wynikia dreda :P

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2004 02:06:49 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
Zoltar napisał(a):

Jak fabryka wypuściła :D wiadomo że po latach użytkowania wszystko już tak nie gra jak nówka ;) polecam wymiane sond lambda na nowe (stare mimo iż dobre już nie pracują tak samo), do tego kabelki, świeczki, wtryski benzyny, wszystkie łożyska, komputer "wolny od błędów", ciśnienie itp itd i wtedy może będziesz mógł osiągnąć wyniki które podałem powyżej :) przy spalaniu 6,7 litra nie oplaca się przerabiac na gaz :D :P

Pozdrawiam


hej,
przeciez mozna pojechac do gazownikow i oni sprawdza ta sonde - po co wymieniac jesli jest dobra??????

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2004 06:55:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
juziooo napisał(a):
witaj

DRED pisze to co ludzi najbardzije interesuje czyli ile ci pali :P:P

wiem wiem pewnie narasie go doznasz i bawisz sie na parkingach
hehe ale napisz jak to z osiagami, elastycznoscia i kultura pracy silnika
jak autko jezdzi teraz na benzynie

jezeli oczywiscie znasz odpowiedz na te pytania

pozdrawiam

no cóz jeżeli chodzi o spalanie to ostatnio wyszło mi 16.3 ale myślę że to troszę za dużo niż zwykle powinno mi wyjść z dwóch prostych przyczyn
2 razy byłem na parkingu po jakieś pół godzinki :) więc 1, 2 bieg i jakieś 3-5 tyś RPM więc i spalanie troszkę wzrosło no i dwa razy grzałem sobie autko na postoju też w sumie po pół godzinki więc myślę że będzie mi palił tak 15- 16 L/100 km w mieście nie wiem ile na trasie bo na razie nie wyjeżdżam ze stolicy bo nie mam po co i nie mam kiedy ;( a co do kultury pracy to nie zauważyłem różnicy :) jazda cacy na PB na razie jeżdże tylko jak jest zimny więc nie chce go żyłować tak więc nie moge w zasadzie porównać. Jak wyjeżdżałem od gazowników i był ciepły to wtedy sprawdzałem ( potem już nie) i też nie zauważyłem różnicy :) więc śmiga mi praktycznie tak jak na PB :) jeszcze sobie zmierzę ile ma do paczki na PB i na LPG :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2004 20:12:17 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
hej Panowie - a zwlaszcza juziooo - otoz dzis sie dowiadywalem tu i tam na temat sekwencyjnego wtrysku benzyny w audi.
wychodzi na to, ze pelna sekwencja stosowana jest dopiero od 2000/ 2001/ 2002 - zaleznie od modelu. czyli od momentu stosowania OBD.
a nie od lat 70, czy tez 80.
w 2.6V6 jest semi - sekwencja - rzad 1 i rzad 2 ciagna osobno.
Co Wy na to madrale? :P :D

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2004 20:56:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
I tak i nie - faktycznie, komp steruje trójkami, natomiast są różnice w czasie wtrysku PB na każdym cylindrze (o ile wierzyć wykresom u gazownika)...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2004 21:30:07 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
no w sumie nie wiem czy Cie nie ocyganil ktos - bo moi gazownicy usmiali sie setnie jak mowilem, ze mozna do 2.6 zalozyc sekwencje!

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2004 23:37:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

michu

ja powiem tylko tyle wiem ze da sie zalozyc do audi silnikow z elektronicznym sekwencyjnym wtryskiem benzyny (2,2 t 20V ;2,2 20V, 2.8{pochodne};3,6;4,2)

wiem ze sa roznego rodzaju wtryski sekwnecjyn 2+2 czy jakos tak ale nie zaglebialem sie w to

sekwencyjny nie znaczy ze kazdy wtryskiwacz bedzie otwieral sie osobno!!!!!
nikt z nas nie powiedzial ze w wyzej wymienionych silnikach jest pelna sekwencja !!!!

najwazniejsze jest to ze na wtrysku sekwencyjnym gazu autko jezdzi bardzo podobnie do benzyny


dred hmm 16 L na 100 przy palowaniu to w sumie dobry wynik
mi normalnie palil w zimie tyle :P

pozdrawima

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 16:54:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
ok to jak jest w koncu z sekwencyjnym wtryskiem do a6 - dzwoniłem do kilku firm z listy na początku forum i wszyscy zapewniali - nie ma przeciwwskazan. można czy raczej chodzi o jakis system quasi sekwencyjny
może w takim razie ie przepłacać i skoro efekty są takie same (?) wystarczy ciągły wtrysk gazu?

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 20:59:16 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
rk07554 napisał(a):
ok to jak jest w koncu z sekwencyjnym wtryskiem do a6 - dzwoniłem do kilku firm z listy na początku forum i wszyscy zapewniali - nie ma przeciwwskazan. można czy raczej chodzi o jakis system quasi sekwencyjny
może w takim razie ie przepłacać i skoro efekty są takie same (?) wystarczy ciągły wtrysk gazu?


dokladnie tak jak mowisz!
poza tym zawsze mozemy umowic sie do moich gazownikow i zrobia Ci dobrze ;) ;) :D
zreszta popytaj na forum - dred nie jest pierwszym, ktory wyglada na zadowolonego!
na ra.

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 00:54:04 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
Pewnie niedługo jakoś i ja tam zawitam, hehe ale nie z Alficzką :D :P
Już wycyganiłem wizytówkę od Dreda :)

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 09:59:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
ja nie wyglądam na zadowolonego ja po prostu jestem zadowolony z tego jak mi autko jeździ i jak mi to zrobili :)
po pierwsze nie odczuwam różnicy w osiągach lecz w portfelu i to w tę dobrą stronę :):):):) więc jakby co to polecam ten warsztat z pełną odpowiedzialnością :)
Ps Michu a Ci "Twoi" gazownicy to co wykupiłeś ich czy jak, że są "Twoi" :D ??

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 12:52:05 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
nie,
ja ich tu promuje! :D
bo sa po prostu dobrzy i nie gadaja glupot.

pzdr

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 15:28:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

michu i dred ciesze sie ze jestescie zadowloni z waszych gazowek
ja do tej pory w 4 autkach gaz to byla okropnosc

jezeli ktos ma sekwencje, pol sekwencje ,cwierc sekwencje
lepiej zalozyc sekwncyjny wtrysk gazu
bo korzysta z map paliwowych ewntualnie sa kogryowane czasy wtrysku etc !!!!!

w just heavy sa bardzo duze problemy przy nie ktorych autkach
dobre ustawienie jest duzo dluzsze niz w przypadku sekwencjynego wtrysku gazu !!! (gazownikom nigdy sie nie chce pojezdzic z laptopem po miescie z klientem)

jezeli nie ma roznicy po miedzy sekwencyjnym wtrytskiem gazu a ciaglym
to pomiedzy ciaglym wtryskiem a mono wtrysk gazu (zeby nie bylo mieszalnika) bedzie jeszcze taniej !!!

poczytajcie troche na http://obd2.pl/forum/index.php

podam przyklad
1,4 L
4 cyl
4 wtryski bezyny
chodza prami !!!!!!
i to juz jest sekwencja !!!!!!!!
wg twoich gazownikow nie jest to sekwencja

idac dalej po co robli sekwncyjny wtrysk benznyy takiego typu jakiego mamy w 2,8 !!!
mogli zrobic ciagly wtysk benzy bedzie taniej
totalnie sie z tym nie zgadzam

i jak ktos ma silnik z sekwencyjnym, wtryskiem benzyny nie wazne jaka to sekwencja
lepiej zalozyc swekwecyjny wtrysk gazu
nie mozemy sie zaglabiac w konstrucie ukladu wtryskowego ktory istnieje w danym typie autka, producent wiedzial po co one chodza prami


kazda instalka gazowa ma swoje przeznaczenia

jak do gaznika sie montuje gazniokwa instalacje
to do wtrysku z lambda 2 gen
do niektorych tu przyklad derda 3gen
a do sekwencji 4gen !!!

ot tyle na ten temat z mojej strony i to tylko moje zdanie

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: