kolo z kg bede mial niedlugo. tak czy inaczej przeloze sam wieniec zębaty.
Mam maly dylemat. Moj stary silnik to byl mc2. tzn taka smieszna wersja, tak jakby przejsciowa miedzy mc1 i mc2. Gdzies wyczytałem, ze w 200 z napedem na przod takie cos montowali. Cos jakby mc1 z osprzetem od mc2. Napewno mialem sterownik Mac14, dwa czujniki stuku , wtrysk od mc2 (1b, 2b)i turbine K26 (w mc2 montowali k24, w 90 roku). Nie wiem jaki siedział wałek rozrządu, czy od mc1 czy od mc2 . Bede musial sprawdzić i jesli nowszy to przerzuce do nowego (uzywanego
) silnika. Ten silnik ktory kupilem to mc1 , trzeba go bedzie zrobić a'la mc 1 i 1/2 , tak jak moj stary był
, tak zeby to jakoś współgrało i wymiatało
.
...Ja mysle ze jesli masz od silnika KG : wałek rozrządu, sterownik mac, oraz rozdzielacz zaplonu (z odp ustawionym cz.halla) to powinno to współgrać, pomimo innego stopnia sprezania, jeszcze na wszelki wypadek knock sensora od kg wkręć. no chyba ze masz MIX. paliwko 98 okt.
P.S. Musze sie sprezyc i zlozyc maszyne, bo kolega kupil S4 i nie bede mial z czym wystartować
... jeszcze tylko maly tjuning do 200PS i bedzie git.
P.S.2 jesli chcesz osprzetu od KG to dam ci namiary na człowieka w łodzi, ma tam cały silnik, moze nawet uklad paliwowy sie ostał do dziś.