Dokladnie sprezyny tez sa winne ze autem buja szczegolnie przy pokonywaniu ostrych zakretow, przod sie wtedy kladzie. Ja jak obnizalem moje B4 to wyciaglem stare sprezyny i porownalem do tych nowych czerwonych firmy FK Automotive. To sprezyna oryginalna fabryczna co byla od samego poczatku w B4 na samej gorze byla lekko skrzywiona, tak jakby ktos ja przygniotl. Nowa wygladala oczywiscie idealnie prosta. Na fabrycznych sprezynach jak je naciskalem butem, to mozna bylo wyczuc ze sa miekkie. Po zalozeniu nowych - 40 mm przod/tyl auto lepiej pokonuje zakrety i nie pochyla sie tak mocno jak przedtem. Ogolnie to sie lepiej trzyma drogi przy gwaltownych obrotach kierownica.
Co do zawieszenia w quattro jest drogie, nie tylko u Lellka w serwisie Audi w Opolu (tu pozdrawaim moje rodzinne wojewodztwo)
Zawieszenie te w quattro jest inne niz w normalnych wersjach Audi 80 B4 i dlatego jest takie drogie. Jest inne konstrukcyjnie i musi byc wytrzymalsze niz te normalne cywilne zawieszenie
Dodam jeszcze ze po wymianie sprezyn nalezy ustawic zbieznosc. Po wymianie amortyzatorow tez bym zalecil ustawienie, bo na tych naszych polskich dziurawych drogach to wszystko sie przestawia