.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 19:16:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80 na A8
PostNapisane: 16.gru.2004 21:03:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
Własnie zacząłem się zastanawiać nad zamianą 80'tki na A8 z silnikiem 4300 (niestety nie quattro) z 1995 r.
Napiszcie mi proszę czy mieliscie do czynienia z tym modelem.
Ile pali, czy problem z częsciami , słabe i mozne strony no i wogóle czy warto :)

Dzięki z góry


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 22:01:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
znaczy się 4.2... dziwię się że ósemki były nie quattro
w końcu to kawał mocy....

ale jak nie quattro to osobiście bym nie brał...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 22:05:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
To jakiś kanał. Nigdy nie spotkałem się z tym żeby 4.2 było w ośce. 3.7 a i owszem, ale 4.2 miało Q w standardzie.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 na A8
PostNapisane: 16.gru.2004 22:36:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Van Gogush napisał(a):
Własnie zacząłem się zastanawiać nad zamianą 80'tki na A8 z silnikiem 4300 (niestety nie quattro) z 1995 r.
Napiszcie mi proszę czy mieliscie do czynienia z tym modelem.
Ile pali, czy problem z częsciami , słabe i mozne strony no i wogóle czy warto :)

Dzięki z góry

:galy: 4.3 ....jezeli juz to 4.2..... :galy: 4.2 bez Quattro ... nie bylo takiej wersji w A8 nawet tych pierwszych....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 na A8
PostNapisane: 16.gru.2004 23:32:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Van Gogush napisał(a):
Własnie zacząłem się zastanawiać nad zamianą 80'tki na A8 z silnikiem 4300 (niestety nie quattro) z 1995 r.
Napiszcie mi proszę czy mieliscie do czynienia z tym modelem.
Ile pali, czy problem z częsciami , słabe i mozne strony no i wogóle czy warto :)

Dzięki z góry


Audi A8 bylo z silnikiem 4.2 o mocy 228 kW gwarantujacym nadzwyczajna moc i najwyzszy komfort jazdy. "quattro wierzymy w ten system tak bardzo, ze wyposazanie A8 4.2 w naped na cztery kola jest standardem. Poza Audi - w tej klasie pojazdow nie jest on oferowany przez inne marki nawet za doplata. To jest cytat z katalogu reklamowego. Tak wiec silnik 4.2 to najmocniejszy silnik dla A8 i wystepowal on tylko z napedem quattro, nawet od poczatku swojej produkcji. Skrzynia biegow dla 4.2 to automat lub Tiptronic. Dodam jeszcze ze przy 4.2 byly seryjnie montowane przyciemniane szyby. :P ;)

Spalanie 4.2 V8 quattro
rodzaj paliwa: bezolowiowa 95/98
Miasto 19,5 l /100 km
Poza miastem 9,1 l /100 km
Srednio 12,9 l /100 km

Tak wiec mozna smialo polecic te auto, jezeli masz na nie kase i wiesz co znaczy naped quattro, a wiesz bo masz B4 quattro :D to nie ma sie co zastanawiac. Dodam ze to auto bardzo komfortowe. Wystepowaly takze inne silniki w tym starszym modelu. Jezeli B4 jezdzi do tej pory to A8 jeszcze duzo dluzej bedzie smigac :peace: Problem to tylko duze spalanie w miescie dla tego silnika.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16.gru.2004 23:42:05 przez KORU, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 23:40:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
a moze chodzi o 3,3 tdi :?:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 23:54:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
w 1995 nie było 3.3 TDI :|
z tego co pamiętam były 2.5 TDI 2.8, 3.7, i 4.2

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 na A8
PostNapisane: 17.gru.2004 00:54:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
KORU napisał(a):
Tak wiec mozna smialo polecic te auto,


A jak z czesciami do tego auta ? auto ma przejechane 180tkm udokumentowane

KORU napisał(a):
Problem to tylko duze spalanie w miescie dla tego silnika.


No myślałem nad gazem w takiej sytuacji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 na A8
PostNapisane: 17.gru.2004 00:57:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Van Gogush napisał(a):
KORU napisał(a):
Tak wiec mozna smialo polecic te auto,


A jak z czesciami do tego auta ? auto ma przejechane 180tkm udokumentowane

KORU napisał(a):
Problem to tylko duze spalanie w miescie dla tego silnika.


No myślałem nad gazem w takiej sytuacji


najpierw dopytaj dokładnie co tam sprzedają bo jak sam widzisz czegos
takiego o czym piszesz nie było...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 na A8
PostNapisane: 17.gru.2004 01:17:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
eomaciu napisał(a):
najpierw dopytaj dokładnie co tam sprzedają bo jak sam widzisz czegos
takiego o czym piszesz nie było...


no pojemnosc to pisalem do goscia wiec on sie pomylil , natomiast o quattro nic nie pisal wiec zalozylem ze go nie ma tutaj ja sie pomylilem.
Reasumujac wyglada to na A8 4,2 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 na A8
PostNapisane: 17.gru.2004 01:27:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Van Gogush napisał(a):
A jak z czesciami do tego auta ? auto ma przejechane 180tkm udokumentowane


No z czesciami jezeli chodiz o dostep to nie ma problemu, tyle ze jak cos juz siadzie to troche kosztuje. Inne elementy ekploatacyjne sa drogie np. klocki hamulcowe komplet. W koncu to auto z gornej polki. Co do tego przebiegu toz to mlode auto, a jezeli udokumentowane jest to nie widac problemu jak tylko kupowac. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 16:59:12 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wydaje mi sie ze te rozwazania sa czysto teoretyczne bo jezeli Twoj stan kasy nie pozwala na kupno takiego auta i swobodne koszty serwisowania to Twoj stan wiedzy na temat tego auta dyskwalifikuje CIe jako wlasdciciela z ograniczona zasobnoscia kasy .... poprostu to auto wymaga od wlasciciela wiele ale w zamian dajac jeszcze wiecej wiec jezeli sadzisz ze spalanie to jedyna roznica diametralnie rozniaca w ksoztach to auto od tego co teraz masz to jestes w sporym bledzie. mozna smialo liczyc ze codzienne koszty utrzymania tego auta beda przynajmniej o 50% wyzsze niz B4 quattro V6 a juz nie wspomne o czesciach ktore sie razdko zuzywaja albo wogole a potrafia sie zepsuc . rynek wtorny nie jest tak nasycony czesciami do A8 jak do nizszych modeli wiec pozostaje Ci glownie ASO bo w zamiennikach tez wielu rzeczy nie ma bo zalozenie producentow czesci bylo dla tego auta takie ze jezeli stac Cie na najwytzszy model to nie bedziesz inwestowal w najtansze materialy eksploatacyjne i czesci wiec poprostu czesc producentow wogole nie robi czesci do A8. Wez sobie kiedys zrob wycieczke po sklepach z czesciami do auta tam gdzie kupujesz do swojego i popytaj o te same czesci do A8, ktore do swojego kupowales

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 18:08:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Moim zdaniem powinien się wypowiedzic ktos kto jeżdzi takim autem ,zdradzić kilka detali które musiał wymienic a nie tak jak Hans podsumował temat żeby Van Gogush dał sobie spokój bo i tak go nie stac :?: Ja myśle że Go stać , ceny tych aut znormalniały ,a rynek uzywek wbrew pozorom jest.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 18:53:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
mały v8 napisał(a):
Moim zdaniem powinien się wypowiedzic ktos kto jeżdzi takim autem ,zdradzić kilka detali które musiał wymienic .

tylko czy jest taki ktos z Klubowiczow ... :?: :?: :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 20:04:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Gaz zapodasz ..czyli przerobisz auto na junkers i smigajjjjjjjjj po miescie hehehe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 10:05:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
spanky napisał(a):
tylko czy jest taki ktos z Klubowiczow ... :?: :?: :?:


Naprawdę nikt nie ma A8 z grupowiczów ??

EDIT: grupowiczów? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 10:11:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Van Gogush napisał(a):
spanky napisał(a):
tylko czy jest taki ktos z Klubowiczow ... :?: :?: :?:


Naprawdę nikt nie ma A8 z grupowiczów ??

EDIT: grupowiczów? :P

z tego co sie orientuje to nie
jest tylko kilka V8 .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 11:46:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
moj znajomy miał kiedys a8 4.2 quattro + sekwencyjny wtrysk gazu. CHodzilo bez zarzutu na gazie....tylko nie pytaj o spalanie bo to sprwa 4-rzedna :D . Tak jak Hans nie tylko spalanie trzeba brac pod uwage
ps. wymiana rozrzadu okolo 1500 zł ,amortyzatory 1800, klocki 400 itp. Jesli Cie stac prosze bardzo bo ostatno a8 spadly ...mozna kupic pierwsze wypusty za 35tys

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 12:50:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Moj znajomy tez miał kiedys takie cudo. Miał go niedługo wiec nie wiem wiele na remat awaryjnosci.
Poleciała pompa paliwowa ASO- 3500 zł
Co do spalania na sekwencji, dało sie zejsc do 14-15l /100 km przy trybie mieszanym, ale gosc się raczej turlał niz jeżdził :/
Robił też całe zawieszenie z przodu, czyzby bolaczka AUDI na polskich drogach ??? kosztu nie pamietam niestety, a nie chce strzelac ;)
Klocki hamulcowe- przód rok temu kosztowały 1000 zł :galy: , można było kupic zamienniki za 300zł , ale miałem okazje je przetestowac, nie polecam :!!: , samochod hamował podobnie do malucha i nie mówie tu o extremalnej jezdzie i 20 dohamowaniu w ciagu 1 km, mowa jest o zwyklej jezdzie po miescie ;)

Mam jeszcze jednego znajomego z takią nioonia autko było kupione pół roku temu w Austrii, nie zagazowane i mało nim jezdzi (chyba dlatego :P )
Jak dotąd wymieniał tylo olej, filtr około 140 zł :/
Próbowałem go zwerbowac do AKP , ale mowi ze jest za stary ;)
Generalnie piekny wózek ... moze kiedys tez taki kupię :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: hmmm
PostNapisane: 21.gru.2004 12:10:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2004 18:12:28
Posty: 40
Lokalizacja: Szczecin
Dziwne, jakies pol roku temu zastanawialem sie nad kupnem A8 z 95' z silnikiem 4,2 - zastanowilo mnie ze nigdzie nawet w kabinie nie bylo znaczka quattro - moje zdziwienie bylo jeszcze wieksze po zajzenu pod samochod - rzeczywiscie to nie bylo quattro a silnik na bank byl 4,2 - moze oryginalnie byl w nim inny? W effekcie koncowym samochodu nie kupilem bo byl strzelony, ja sie okazalo w przod, silnik sprawial średnie wrażenie (chodzi mi o stan) i byl dosc zaniedbany w kabinie.

Potem myslalem o kupnie a4 ale do dzis tocze sie 90' :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: