.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 12:45:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2006 18:36:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
jeffoo napisał(a):
BTW czy ktos w Polsce robi alternatywne softy do m-tronica ???


Ja bym wogole nie ryzykowal z chipem, jak juz to jakis delikatny....
P.S. W BMW 530D e39 automaty tez sie sypia.... Niewiem co i jak ale po przebiegu 150tys. zaczely sie robic problemy (szczegolow nie znam) auto bylo z 2002roku

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2006 18:45:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nieodpowiednia eksploatacja jest w stanie skrocic zycie kazdej skrzyni.
uwazam, ze Niemiec, ktory kupuje multi/tiptronic w salonie, robi to swiadomie - wie, co chce kupic i jak tym jezdzic. z kolei nasi rodacy kupuja od Niemca to, co jest akurat na mobile.de...

multitronic czy tez nawet tiptronic w 2.5TDI to bardzo delikatna skrzynia przeznaczona na dlugie, lagodne trasy. to nie jest S6.
wiele osob nie chce przyjac do wiadomosci, ze 2.5TDI to nie jest sportowy samochod [pomimo, ze da sie tym objechac 99% pojazdow na ulicy] i z mocy nalezy korzystac okazjonalnie [i przy okazji lac dobre paliwo i oryginalne oleje].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2006 20:14:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 20:37:25
Posty: 37
Lokalizacja: SŁUPSK
zastanawialem sie nad chipem i jednak sie zdecydowalem. Mysle, ze chip zrobiony z glowa nie zrobi jej krzywdy a ewntualna awaria bedzie wynikac z kiepskiej ogolnie konstrukcji a nie z modyfikacji programu. Z moich wiadomosci wynika ze skrzynia przeniesie do 400Nm .'
Jestem umowiony, ze jesli nie bede zadowolony z efektu mam mozliwosc powrotu do oryginalnego softu

_________________
E61 530dA 2005 juz nie chce audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2006 21:43:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
meszrum napisał(a):
nieodpowiednia eksploatacja jest w stanie skrocic zycie kazdej skrzyni.
uwazam, ze Niemiec, ktory kupuje multi/tiptronic w salonie, robi to swiadomie - wie, co chce kupic i jak tym jezdzic. z kolei nasi rodacy kupuja od Niemca to, co jest akurat na mobile.de...

multitronic czy tez nawet tiptronic w 2.5TDI to bardzo delikatna skrzynia przeznaczona na dlugie, lagodne trasy. to nie jest S6.
wiele osob nie chce przyjac do wiadomosci, ze 2.5TDI to nie jest sportowy samochod [pomimo, ze da sie tym objechac 99% pojazdow na ulicy] i z mocy nalezy korzystac okazjonalnie [i przy okazji lac dobre paliwo i oryginalne oleje].

Tutaj się z tobą zgadzam, aczkolwiek nie mam doświadczenia
z Tiptronikami w 2.5TDI, oprócz tego spędzającego mi sen z powiek Multitronika.
Za to użytkuję Tiptroniki z mocnymi silnikami benzynowymi
non stop już od paru lat,
począwszy od A6 2.8 (193KM) ośka a skończywszy na A8 300KM quattro.
Zdecydowanie obchodzę się z autami brutalnie, tj. jeżdżę dynamicznie i agresywnie, i łapie przebiegi dużo powyżej 200 tys. km, gdyz rocznie robie około 100 tys. km.
Nawet nigdy nie zadałem sobie trudu (a powinienem , wiem o tym) wymiany całkowitej oleju w skrzyni tiptronik, a tylko uzupełniam
+ wymiana filtra siatkowego.
Przestrzegam tylko skrupilatnie zasad korzystanie z takich skrzyń,
w szczególności zaraz po uruchomieniu auta po dłuższym postoju.
Po szybkiej, długiej i agresywnej jeżdzie nigdy nie gaszę auta od razu,
choć nie wiem cz to rzeczywiście pomaga, ale tak na wszelki wypadek,
pomimo że auta są bez turbin.
Z funkcji blokady biegów korzystam tylko kiedy naprawdę muszę,
jak i z funkcji tiptronik jedynie podczas pomiaru przyspieszeń.
Na codzień nigdy.
Zawsze stawiam lub zatrzymuję tak auto i zaciągam ręczny,
aby nie działały żadne naprężenia na skrzynię, gdy jest blokowana w pozycji P, jak i czekam zawsze cierpliwie na pełne zasprzęglenie podczas np. zmiany z D na R, i nie dopuszczam aby auto się toczyło przy tych zmianach.
Wiele osób niestety nieprzestrzega nawet podstawowych zasad użytkowania skrzyń automatycznych i stąd awarie to kwestia czasu.
Nawet ma to miejsce w Niemczech.
I wszystkie skrzynie w moich autach z tiptronikiem chodziły i chodzą
szybko, płynnie i precyzyjnie, bez szarpnięć, jak i ich szybkość reakcji na kickdown jest rewelacyjna.
Nie doszły mnie też żadne słuchy aby w aucie sprzedanym przezemnie,
do dnia dzisiejszego komukolwiek Tipronik odmówił posłuszeństwa, a właściwie ze wszystkimi nabywcami mam kontakt do dziś. W tym jedno zostało zagazowane, czego ja nigdy nie robię, bo jestem zwolennikiem czystej krwi rumaków.
I oczywiście obowiązkowo lać oleje i wymieniać filtry tylko oryginalne
najlepiej co 60 tys. km wymiana.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2006 22:01:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
ja sie podlacze do tematu z innym pytaniem-co ile powinno sie robic przeglad (serwis) w serwisie wg. ksiazki gwarancyjnej?? autko ma przejechane ok.68tys. km. i piszczy ze chce do serwsu za 500km.... jak bylo sprowadzone to wymienialem olej (wtedy mialo 53tys.-oczywiscie odrazu wykasowali mi przeglad/olej-nie byl to serwis) i niewiem czy teraz robic przeglad czy jeszcze czekac-np. do 70000 ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 00:24:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Przeglądy w twoim aucie są co 15 tys. km.
15 tys. km - mały przegląd
30 tys. km duży
60 tys. dodatkowo olej w skrzyni i filtr
90 tys. dodatkowo rozrząd
tutaj jest plik PDF z czynnościami wg. producenta,
stąd dziwne zalecenie przy pozycji o skrzyni CVT (multitronic)
typ 01J (typ oprogramowania skrzyń, ten to multitronic)
Przeg_60TYs.pdf
ale olej i filtr się wymienia co 60 tys.km, pomimo, że oni to
nazywają uzupełnieniem.
Filtr natomiast znajduje się nie w skrzyni, a w okolicach chłodnicy
pod maską silnika, jako przedłużenie przewodu olejowego układu chłodzenia skrzyni - tak jest w 2.5 TDI i prawdopodobnie tu też.
Jeżeli taki jest jak w 2.5 TDI, to zła wiadomość, bo kosztuje
ok. 1000zł + olej do niej ATF, 01J VW G052180 (inny niż do tiptronika i droższy troszęczkę)
+
olej silnikowy+filtr
filtr powietrza
filtr paliwa
filtr przeciwpyłowy
Więc w 2500zł za same materiały powinieneś się zamknąć,
choć teraz są promocyjne ceny na niektóre materiały i robociznę,
trzeba sprawdzić indywidualnie w ASO.
Co do wskazań to można jeżdzić wg, nich, lub indywidualnie możesz czekać do okrągłych liczb.
Osobiście proponowałbym ci zrobić przegląd teraz, a pózniej za 11tys.km,
i za kolejne 11 tys. km masz wymianę rozrządu którą musisz zrobić
przy 90tys.km, gdyż ryzyko jest zbyt duże z przeginaniem tego terminu.
A pózniej polecisz prawidłowo 105, 120(skrzynia), 135 ....180(skrzynia, rozrząd)
Ale to zależy od twoich preferencji.
Tutaj masz link do pliku, gdzie sam sobie możesz skasować piszczałkę:
Ustawienia_Serwisowe.pdf
Pozdrowiam :peace:

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 08:19:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
darm napisał(a):
Filtr natomiast znajduje się nie w skrzyni, a w okolicach chłodnicy
pod maską silnika, jako przedłużenie przewodu olejowego układu chłodzenia skrzyni - tak jest w 2.5 TDI i prawdopodobnie tu też.
Jeżeli taki jest jak w 2.5 TDI, to zła wiadomość, bo kosztuje
ok. 1000zł


Darm, czy ja dobrze zrozumiałem ? Filtr płynu ATF do tiptronica kosztuje ok. 1000 złotych ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 08:39:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
ŻLE.
Filtr skrzyni biegów w multitroniku w A6 2.5 TDI, tyle kosztuje.
I nie znajduje się tak jak tiptroniku, w skrzyni, a na zewnątrz,
pod maską silnika, w pobliżu chłodnicy, jako przedłużenie
układu chłodzenia oleju skrzyni i jest zupełnie inny.
A filtr np. tiptronika tzw. siatkowy który jest w skrzyni, od A6 2.8 benzyny
tiptronik ośka kosztuje w tej chwili w ASO ok. 120 zł
(jest teraz promocja przynajmniej w Olsztynie),
do A8 4.2 quattro tiptronik ok. 240 zł,
ze zniżkami 10% bo takie obecnie mam.
Wymiana oleju z filtrem w tiptroniku w serwisie kosztuje ok. 120 zł.
(ale nie pełna ze spuszczeniem całości, tylko statyczna, czyli tyle ile zleci
tj. ok. 4-5 litrów, gdzie poj. skrzyni to ok. 9 l.)
Ceny w serwisach mogą się nieznacznie róznić, również z uwagi na
promocje sezonowe.
Np. w Słupsku za olej do Multitronika ATF, 01J VW G 052 180
skasowano mnie 104 zł za litr, a w Olsztynie 78 zł za litr,
a olej do Tiptronika ATF VW G 052 162
74 zł (oczywiście z w/w zniżkami).
(oznaczenia po nr. oleju ATF, A1, A2, A6 oznaczają opakowanie 0,5 ,1 , 20 litrowe)

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Ostatnio edytowano 06.cze.2006 09:06:27 przez darm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 09:02:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
darm napisał(a):
ŻLE.
Filtr skrzyni biegów w multitroniku w A6 2.5 TDI, tyle kosztuje.


Kamień z serca ... Właśnie wydawało mi się, że jak wymieniałem ten filtr to kosztował jakieś normalne pieniądze. Ale coś się mogło zmienić.
Czy multitronic występuje we wszystkich wersjach 2.5 TDI ? Nigdy nie słyszałem o zestawie AKE (180 KM) + multitronic ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 09:32:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Do 2.5 TDI 180 KM nigdy ich nie montowano.
Przynajmniej Ja nic na ten temat nieznalazłem.
Najmocniejszym TDI do jakiego montowano multitroniki,
był 163KM 2.5 TDI od 06.2001r.
AKE to najdłużej produkowany silnik 132KW bo aż `99-`03,
więc myślę, że i najżywotniejszy.
Występował tylko z 6-manual i 5-tiptronic.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Ostatnio edytowano 06.cze.2006 10:42:48 przez darm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 10:05:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
mala korekta:

BFG, BCZ (163km) byl produkowany od 06.2002.
AKE (180km) byl produkowany od 01.2000 do 08.2003.
po 08.2003 pojawily sie nowe silniki 180km - BAU i BDH.

multitronic trafil do 2.5TDI 155 i 163konnego.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 10:13:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
meszrum napisał(a):
mala korekta:
BFG, BCZ (163km) byl produkowany od 06.2002.
AKE (180km) byl produkowany od 01.2000 do 08.2003.
po 08.2003 pojawily sie nowe silniki 180km - BAU i BDH.


Też początkowo chciałem poprawić Darma w kwestii daty początkowej produkcji AKE, ale pomyślałem sobie, że te silniki mogły być wstawiane do A8 produkowanego od 97 roku. Więc jak to było rzeczywiście ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 10:37:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak jak napisalem :) .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 11:03:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Rzeczywiście złe podałem.
AKE był produkowany od `99 do `03.
Dalej się po prostu może żle wyraziłem,
a chodziło o to że multitronic trafił do TDI od 06.2001,
a najmocniejszą odmianą był motor 163 KM,
i trafił też do 1.9 TDI 130KM,
i do jeszcze większej gamy benzyn
od 2.0 131 KM po 3.0 218KM,
poprzez 1.8 T w wielu odmianach mocy.

Tutaj jest link do fotek autka mojego ojca
tego z feralnym Multitronikiem A6 2.5 TDI Multitronic 155KM Avant:
kliknij tutaj
Sami oceńcie w jakim jest stanie pomimo przebiegu powyżej 200 tys. km.
Ta A8 widoczna na paru fotkach z lewej, to moja,
w końcu sprzedana z powodu syfiastego silnika 3.7.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Ostatnio edytowano 06.cze.2006 12:44:54 przez darm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 12:40:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
darm napisał(a):
Przeglądy w twoim aucie są co 15 tys. km.
15 tys. km - mały przegląd
30 tys. km duży
60 tys. dodatkowo olej w skrzyni i filtr
90 tys. dodatkowo rozrząd
tutaj jest plik PDF z czynnościami wg. producenta,
stąd dziwne zalecenie przy pozycji o skrzyni CVT (multitronic)
typ 01J (typ oprogramowania skrzyń, ten to multitronic)
Przeg_60TYs.pdf
ale olej i filtr się wymienia co 60 tys.km, pomimo, że oni to
nazywają uzupełnieniem.
Filtr natomiast znajduje się nie w skrzyni, a w okolicach chłodnicy
pod maską silnika, jako przedłużenie przewodu olejowego układu chłodzenia skrzyni - tak jest w 2.5 TDI i prawdopodobnie tu też.
Jeżeli taki jest jak w 2.5 TDI, to zła wiadomość, bo kosztuje
ok. 1000zł + olej do niej ATF, 01J VW G052180 (inny niż do tiptronika i droższy troszęczkę)
+
olej silnikowy+filtr
filtr powietrza
filtr paliwa
filtr przeciwpyłowy
Więc w 2500zł za same materiały powinieneś się zamknąć,
choć teraz są promocyjne ceny na niektóre materiały i robociznę,
trzeba sprawdzić indywidualnie w ASO.
Co do wskazań to można jeżdzić wg, nich, lub indywidualnie możesz czekać do okrągłych liczb.
Osobiście proponowałbym ci zrobić przegląd teraz, a pózniej za 11tys.km,
i za kolejne 11 tys. km masz wymianę rozrządu którą musisz zrobić
przy 90tys.km, gdyż ryzyko jest zbyt duże z przeginaniem tego terminu.
A pózniej polecisz prawidłowo 105, 120(skrzynia), 135 ....180(skrzynia, rozrząd)
Ale to zależy od twoich preferencji.
Tutaj masz link do pliku, gdzie sam sobie możesz skasować piszczałkę:
Ustawienia_Serwisowe.pdf
Pozdrowiam :peace:

ok, dzieki za info :) troche mnie to przerazilo.... :diabel:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 13:19:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Spoko.
Z tym filtrem skrzyni to w 1.9TDI może być
zupełnie inaczej, ponieważ nie mogę go znależć.
Więc sprawa nie jest przesądzona,
poza tym teraz jest naprawdę sporo obniżek
i może on być nawet 50% tańszy.
Same filtry do twojego motoru
są bardzo tanie np. oleju ok. 30 zł,
powietrza ok. 70, paliwa ok. 120,
przeciwpyłowy ok 130.
Dzięki temu że musiałem zerknąć na ceny części do motoru 1.9TDI,
to klamka zapadła i dla żony kupię własnie z takim, a nie np. z 2.5 TDI,
jak zamierzałem, i ona jeżdzi tylko po mieście, więc mocy jej wystarczy.
Choć to będzie A4 z lat 2002-2004 i najlepiej w quattro.
Tu naprawdę ceny i filtrów i rozrządu są rewelacyjne.
Np. do A8 4.2 to wszystko 100% droższe, a na dokładkę
idą dwa filtry przeciwpyłowe i prawie 9 litrów oleju do silnika.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 14:25:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
dokladnie, czesci do 1,9TDI sa tanie w porownianiu do 2,5TDI....

Ogladalem fotki tej A6.... faktycznie ladna sztuka :)
Jedno mnie troche zdziwilo-gdzie podlokietnik?? :):

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 15:42:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dlaczego FIS jest taki dziwny?
[moj z 2002 wyglada inaczej - nie ma poprzecznej ramki w polowie wysokosci]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 18:07:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
meszrum napisał(a):
dlaczego FIS jest taki dziwny?
[moj z 2002 wyglada inaczej - nie ma poprzecznej ramki w polowie wysokosci]


Bo to jest "niepelny" komputer.... "pelny" nie ma tej ramki.... :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 18:41:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
hmm... nie mialem pojecia, ze po fl byly egzemplarze z niepelnym komputerem... tym bardziej 2.5TDI, ktory byl bardzo drogim samochodem...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: