ODPOWIETRZENIE UKLADU CHLODZENIA:
Podczas napelniania nalezy uklad chlodzenia odpowietrzyc.
Ustawic dzwignie ogrzewania w polozeniu GORACO
Zamontowac przewod gumowy lub wkrecic korek z nowa uszczelka.
Napelnic zbiornik wyrownawczy do poziomu Max po czym zbiornik zamknac.
Uruchomic silnik, powinien on pracowac, az do chwili wlaczenia sie wentylatora. Moze przyspieszyc to przytrzymujac co jais czas pedal gazu w okolicach 3000 obr/min. W przypadku silnika osmiozaworowego (model 91) podczas napelnienie zbiorniczka wyrownawczego otworzyc srube odpowietrzajaca w przewodzie nagrzewnicy i odczekac, az w tym miejscu pojawi sie plyn chlodzacy bez pechcerzykow powietrza. Zamknac srube odpowietrzajaca i korek wlewu. Uruchomic silnik i odczekac, az wlaczy sie wentylator. Jescze raz otworzyc na chwile srube odpowietrzajaca, aby wypuscic zebrane powietrze. Sprawdzic poziom plynu w zbiorniku wyrownawczym. Jezeli lustro plynu znajduje sie ponizej oznaczenia Max, nalezy dolac plynu do poziomu zalecanego, czyli miedzy Min a Max
Szukaj sruby odpowietrzajacej ktora powinna byc na gumowym przewodzie ktory idzie do srodka w kierunku nagrzewnicy. Procedura odpowietrzania dla 1.6 D jest taka sama jak dla reszty wersji silnikowych Audi 80 B3/B4