tak jak zauwazyl Jack, ecu zapamietalo blad 00542 (G80). napisze raz jeszcze: albo osoba, ktora wymienila wtryskiwacz nie wykasowala bledu, albo wymieniony (nowy) wtryskiwacz jest popsuty (co jest normalne i nawet czeste). wykasuj blad, przejedz sie dosyc dynamicznie i sprawdz, czy blad pojawil sie ponownie.
a teraz VAG i w droge:
azeby przeprowadzic prawidlowo ten test powinno byc niezbyt cieplo (najlepiej o swicie badz w nocy) - max 25*C.
silnik musi byc cieply (plyn 90*C, olej podobnie).
test 1
podczas jazdy wrzucasz III bieg, od 1800rpm na IIIcim biegu wciskasz pedal do konca (100%) i trzymasz az silnik uzyska 4000rpm (bedzie jakies 115km/h).
w miedzyczasie obserwujesz bloki: 008, 010 i 011.
zrob logi z tych blokow w warunkach, o ktorych napisalem powyzej (od 1800-4000 podczas jazdy z pedalem na 100%).
[logi robimy w ten sposob:
http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/logging.html#stop]
test 2
silnik cieply, bieg jalowy, stoisz w miejscu - zerkasz na blok 013 i 014.
zrob log z tych blokow.
bo zrobieniu testow wklej (uporzadkowane) wyniki tutaj na forum - dostaniesz odpowiedz, co sie dzieje.
[celowo nie opisuje, co jest czym, bys nie kierowal sie sila autosugestii i przypadkiem nie wymienil zbednych i drogich czesci].