.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.gru.2024 14:36:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: który silnik lepszy 2.6 czy 2.0 16v?
PostNapisane: 18.lip.2006 13:23:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2006 13:05:25
Posty: 35
mam pytanko? który silnikj jest lepszy 2.0 16v czy 2.6 bo mam 2.0 16v i zastanawiam sie nad kupnem audika z silnikem 2.6 ile pali taki motor zwłaszcza interesuje mnie ile pali gazu???

_________________
audi c-4 2,0 16v


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 13:28:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
Tu wszystko znajdziesz -> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=258

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 18:09:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
to lepiej kup 2.8 :)

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2006 16:50:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
Kliku napisał(a):
to lepiej kup 2.8 :)
A ja mam 2.6 i popieram kolege, spalanie i koszty eksploatacji prawie identyczne a 24KM zapasu beda! :diabel:
Mocy nigdy za wiele :zly:

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2006 20:52:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Tylko 2.8. Posiadałem wszystkie trzy silniki o których mowa i tylko 2.8 na pozostałe nie zwracaj uwagi.Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 08:02:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
a wg mnie nie zmieniaj masz 140 ps i chcesz zmienić sobie na 2.6? totalnie bez sensu kase wydasz i nie będziesz wiedział co z tym silnikiem jest a w swoim jeżeli juz jakiś czas jeździłeś to wiesz co i jak
ja bym został przy tym co mam to co cchesz zrobić to przerost formy nad treścią
szczególnie jak będziesz chciał gazowac te auta
2.0 lepiej znosi gaz jak 2.6 i 2.8
pozdro
ps 2.6 i 2.8 w C4 pali mniej więcej 15 w górę gazu po mieście

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2006 19:49:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
2.8 miałem zagazowane sekwencją i chodziło bez zarzutu i znosiło gaz idealnie.Spalanie 17 w miachu,ostro jeżdzone.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 08:49:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Dred napisał(a):
totalnie bez sensu kase wydasz i nie będziesz wiedział co z tym silnikiem jest

ps 2.6 i 2.8 w C4 pali mniej więcej 15 w górę gazu po mieście
Jak 2.0 będziesz szalał po mieście to też ci spali 20 a może więcej.2,8 przy normalnej jeździe po mieście spala max 15gazu z włączoną klimą.Oczywiście chodzi o sekwencję bo innej instalki nie powinno się tu montować.No i 2,6 i 2,8 bardzo dobrze znoszą gaz i nie odczuwa się spadku mocy tak jak w 2.0.Tylko normalna jazda przy 2.8 jest dla 2.0 jazdą prawie sportową.Jeżdziłem ze znajomym C4 2.0 -ten silnik w tej budzie to nieporozumienie. 2.3 w C4 nie robi szału ,a 2.0?Wniosek tylko jeden-2.8 -silnik o bardzo dobrej opinii,nie do zajechania,palący tyle co polonez,bardzo dynamiczny...zresztą nie ma co się rozwodzić ,było z pincet razy na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 10:20:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
K@mil napisał(a):
Dred napisał(a):
totalnie bez sensu kase wydasz i nie będziesz wiedział co z tym silnikiem jest

ps 2.6 i 2.8 w C4 pali mniej więcej 15 w górę gazu po mieście
Jak 2.0 będziesz szalał po mieście to też ci spali 20 a może więcej.2,8 przy normalnej jeździe po mieście spala max 15gazu z włączoną klimą.Oczywiście chodzi o sekwencję bo innej instalki nie powinno się tu montować.No i 2,6 i 2,8 bardzo dobrze znoszą gaz i nie odczuwa się spadku mocy tak jak w 2.0.Tylko normalna jazda przy 2.8 jest dla 2.0 jazdą prawie sportową.Jeżdziłem ze znajomym C4 2.0 -ten silnik w tej budzie to nieporozumienie. 2.3 w C4 nie robi szału ,a 2.0?Wniosek tylko jeden-2.8 -silnik o bardzo dobrej opinii,nie do zajechania,palący tyle co polonez,bardzo dynamiczny...zresztą nie ma co się rozwodzić ,było z pincet razy na forum.


sory ale znam kilku ludzi mających 2.8 z sekfencją w 2.8 i wcale z tego powodu nie sa zadowoleni że mają gaz ( chodzi o jazdę a nie o portfel)
2.8 wcale tak rewelacyjnie nie jeździ :(
ps jakie miasto ?? w Wawie 2.8 z gazem na klimie od 15 w górę bez szaleństw
a jak postoisz w korkach to też proporcjonalnie więcej.
z jakim silnikiem jeździłeś ? 100, 101, 115 czy 140 konnym? bo te wszystkie były montowane w C4 i miały pojemnośc 2.0
2.8 może jest i fajne ale bez rewelacji i nie mów mi o sportowej jeździe 2.8 bo to nie jest sportowa jazda no chyba że sięprzesiadasz z jakiegoś 90 konnego autka

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 14:50:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Ej Dred - nie przeginaj - dzisiaj stoję sobie na światłach z Fabią 1.9TDI (mój pas za światłami się kończył) i kolo postanowił dać nauczkę audicy, że się nie wetnę przez niego... Jakieś było jego zaskoczenie, kiedy na "2" byłem już sporo przed nim, a jak zapiąłem "3" to mógł powąchać jedynie moje spaliny ;-)

Ale co prawda to prawda - 2.8 to bardzo elastyczna, przyjemna jednostka która jest absolutnym minium do C4, ale jak ktoś mówi o sportowej jeździe to chyba przesadza - 4.2 to tak - wtedy można mówić o namiastce sportowej limuzyny... choć nie wiem czy tak można nazwać autko o długości 5m :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 23:15:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lut.2006 18:32:04
Posty: 321
Lokalizacja: małopolska
Dred napisał(a):
K@mil napisał(a):
Dred napisał(a):
totalnie bez sensu kase wydasz i nie będziesz wiedział co z tym silnikiem jest

ps 2.6 i 2.8 w C4 pali mniej więcej 15 w górę gazu po mieście
Jak 2.0 będziesz szalał po mieście to też ci spali 20 a może więcej.2,8 przy normalnej jeździe po mieście spala max 15gazu z włączoną klimą.Oczywiście chodzi o sekwencję bo innej instalki nie powinno się tu montować.No i 2,6 i 2,8 bardzo dobrze znoszą gaz i nie odczuwa się spadku mocy tak jak w 2.0.Tylko normalna jazda przy 2.8 jest dla 2.0 jazdą prawie sportową.Jeżdziłem ze znajomym C4 2.0 -ten silnik w tej budzie to nieporozumienie. 2.3 w C4 nie robi szału ,a 2.0?Wniosek tylko jeden-2.8 -silnik o bardzo dobrej opinii,nie do zajechania,palący tyle co polonez,bardzo dynamiczny...zresztą nie ma co się rozwodzić ,było z pincet razy na forum.


sory ale znam kilku ludzi mających 2.8 z sekfencją w 2.8 i wcale z tego powodu nie sa zadowoleni że mają gaz ( chodzi o jazdę a nie o portfel)
2.8 wcale tak rewelacyjnie nie jeździ :(
ps jakie miasto ?? w Wawie 2.8 z gazem na klimie od 15 w górę bez szaleństw
a jak postoisz w korkach to też proporcjonalnie więcej.
z jakim silnikiem jeździłeś ? 100, 101, 115 czy 140 konnym? bo te wszystkie były montowane w C4 i miały pojemnośc 2.0
2.8 może jest i fajne ale bez rewelacji i nie mów mi o sportowej jeździe 2.8 bo to nie jest sportowa jazda no chyba że sięprzesiadasz z jakiegoś 90 konnego autka


prawda jest taka, że dla wielu 2,0 to już rakieta a co dopiero 2,8... i to nie koniecznie dla tych co się z kaczora przesiadają...
"średnia krajowa" jest moim zdaniem znacznie niższa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 23:26:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Konrado84 napisał(a):
Dred napisał(a):
K@mil napisał(a):
Dred napisał(a):
totalnie bez sensu kase wydasz i nie będziesz wiedział co z tym silnikiem jest

ps 2.6 i 2.8 w C4 pali mniej więcej 15 w górę gazu po mieście
Jak 2.0 będziesz szalał po mieście to też ci spali 20 a może więcej.2,8 przy normalnej jeździe po mieście spala max 15gazu z włączoną klimą.Oczywiście chodzi o sekwencję bo innej instalki nie powinno się tu montować.No i 2,6 i 2,8 bardzo dobrze znoszą gaz i nie odczuwa się spadku mocy tak jak w 2.0.Tylko normalna jazda przy 2.8 jest dla 2.0 jazdą prawie sportową.Jeżdziłem ze znajomym C4 2.0 -ten silnik w tej budzie to nieporozumienie. 2.3 w C4 nie robi szału ,a 2.0?Wniosek tylko jeden-2.8 -silnik o bardzo dobrej opinii,nie do zajechania,palący tyle co polonez,bardzo dynamiczny...zresztą nie ma co się rozwodzić ,było z pincet razy na forum.


sory ale znam kilku ludzi mających 2.8 z sekfencją w 2.8 i wcale z tego powodu nie sa zadowoleni że mają gaz ( chodzi o jazdę a nie o portfel)
2.8 wcale tak rewelacyjnie nie jeździ :(
ps jakie miasto ?? w Wawie 2.8 z gazem na klimie od 15 w górę bez szaleństw
a jak postoisz w korkach to też proporcjonalnie więcej.
z jakim silnikiem jeździłeś ? 100, 101, 115 czy 140 konnym? bo te wszystkie były montowane w C4 i miały pojemnośc 2.0
2.8 może jest i fajne ale bez rewelacji i nie mów mi o sportowej jeździe 2.8 bo to nie jest sportowa jazda no chyba że sięprzesiadasz z jakiegoś 90 konnego autka


prawda jest taka, że dla wielu 2,0 to już rakieta a co dopiero 2,8... i to nie koniecznie dla tych co się z kaczora przesiadają...
"średnia krajowa" jest moim zdaniem znacznie niższa...


Gdybyśmy byli średnią krajową nasz klub nazywałby się POLDOLOT KLUB POLSKA ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 08:16:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
jeżdziłem 2.6 w C4 kiedys i jak dla mnie autko zbierało się bardzo fajnie, może nie były to wrażenia jak jazda BMW 325i Coupe, ale elastyczność i przyspieszenie było dobre, no i dzwięk V-ki ;)

ale sam i tak jestem w trakcie poszukiwania C4 2.8 quattro lub 2.5 TDI

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: