no no no widze ze niezle boje toczyles ze swoijm sinikiem
ze mamy takie same silniki to opowiem ci moje przygody z tym modelem
u mnie mialem problem szarpania i trzesienie i to nie tylko przy dodawaniu gazu ale czasem tez na postoju, silnik czasami sie zalewa i bylo to czuc po zapachu benzyny z rury, czasem przy skrecie w prawo ale tylko w prawo
raz sie zdarzylo ze odalil i palil na 3 gary na wolnych obrotach a przy dodaniu gazu tak w okolice 2500-3000 tys. pracowal rowno potem to samo szarpie i trzesie
i problem u mnie lezal w .... zlaczu czujnika halla
poprostu z jednej strony byl ulamany (latal juz wczesniej ale nie sprawialo to problemu wczesniej )
opaska do okola aparaty i po problemie
.
a drugi problem byl z czujnikiem spalania stukowego silnik wkrecal sie na obroty ale po przekroczeniu 3200-3500 juz nie szedl tak ladnie jak by cos go dusilo, odglos z rugu na wolnych obrotach jak by ktorys zawor sie nie domukal. a tu zaplon nie byl w tym momencie co powinien
problem z czujnikiem stukowym byl latwy bo po diagnozie wyskakiwal w ECU blad wlasnie jego ale halla juz nie pokazuwal
teraz zato jest problem nie rownych obrotow czasami lataja pomiedzy 1000 a 1200 problem to zawor dodatkowego powietrza
gdziesz albo sie zacina albo traci styk ,
troche denerwujace jak stoisz w korku
ale to w niczym nie przeszkadza podczas normalnej jazdy
napisz jak sobie radzisz
powodzenia
a a regulator cisnienia paliwa ten na filtrze tez wymienilem bo kapalo na filt powietrza i tak zawsze myslalem z kad zaciek na nim ale ja nie zauwrzylem zadnej roznicy po wymianie