.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 09:56:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 18:49:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
No i takie odpowiedzi lubie !! :peace:
Teraz jeszcze "tylko" trzeba znalezc tego dobrego mechanika
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 21:28:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
hans napisał(a):
zdejmij glowice , daj do palnowania , wymiany gumek i prowadnic zaworow . pozniej zeby przy skladaniu glowicy dotrzec zawory i gniazda zaworowe , nastepnie nowy lancuszek rozrzadu , nowa uszczelka pod glowice GOETZE , wszystkie uszczelnki gumowe pokrywy zaworow i kroccow wodnych ( ASO ) , siemeringi walkow i walu korbowego przod i pompa olejowa ( obojetnie jakie ale najlepiej ASO ) uszczelki miski olejowej, pompy olejowej , nowy tlok i sprezyna zaworu upustowego pompy olejowej ( ASO) nowa rolka prowadzaca (SKF) i pompa wody, nowy pasek rozrzadu ( GATES, CONTITECH) nowe paski klinowe ( GATES) do tego nowy zbiorniczek wyrownawczy i plukanko chlodnicy , przy okazji sciagania miski rowniez sciagnij smok pompy i wyczysc sitko , sprawdz czy sa wszystkie plastiki na smoku bo to bardzo wazne. i w zasadzie po zrobieniu tego silnik ma drugie zycie przed soba :)a Ty jestes chudszy w kieszeni ale jak chcesz autem posmigac dluzej to na dluzsza mete zaoszczedzisz. to wszystko rob u konkretnego fachowca ktory wie co robi i nie wymysla glupot i tu proponuje Ci dobrze poszukac mechenika zanim sie za to zabierzesz bo zepsuc cos to nie problem , gorzej pozniej naprawic


hehehe czyli cirka dorzucamy połowę wartości starej coupe...
bo jak jest w takim stanie to i rozrząd cały trzeba i to i tamto...

czyli bierzemy "ślub" z furą :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 21:40:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2005 14:27:57
Posty: 77
Lokalizacja: z południa
Bardzo dziękuję za konkretne informacje. Jeszcze jedna sprawa - rozumiem, że popychacze też do wymiany ? Jeśli tak to znowu pytanie jakie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 00:42:05 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
niekoniecznie do wymiany... jak pukaja na cieplym silniku ale przy 90 st temp oleju to wymienic tylko te ktore pukaja a jak jest cisza to zostawic chyba ze masz siano to mozesz zmienic ...ale ze szklankami jest ten problem ze jak sa zle przechowywane ( do dolu czescia ruchoma to sie zapowietrzaja i przy wlozeniu do auta sie odrazu moga wytrzaskac takze pilnuj tego od kogo bierzesz i jak zapakowane

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 02:34:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Mi wyciekał olej jakieś półtora roku temu, dodatkowo klekotały szklanki w NG. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą + planowanie głowicy i popychacze zaworów (+kilka dodatkowych uszczelek, przewody WN itd.). Auto zyskało na dynamice, nie bierze ani grama oleju, a koszt całej operacji wyniósł mnie bodajże około 1300 zł raz z częściami w dobrym warsztacie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 09:52:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
No wlasnie, ja swojego NMa podrobilem mniej wiecej w sposob jaki opisal hans, tylko nie ruszalem glowicy - wszystko bylo szczelne i chcialem zobaczyc ile bedzie ciagnela oleju. Wlalem olej LiquiMoly 10w40 MoS z dwusiarczkiem molibdenu - polecam do tego motorka. Narazie mam spokoj i auto naprawde dobrze jezdzi, okazalo sie ze nie ciagnie oleju praktycznie w ogole, stuka jedna szklanka ale po osiagnieciu okolo 50 stopni przestaje wiec mysle, ze glowica jest ok i narazie nie grzebie przy uszczelniaczach/szklankach. Ale slychac troche juz lancuszek (ktory notabene nie jest wcale drogi tylko wymiana jest przykra) wiec bede musial to reznac kiedys. Motor krece czesto do 7krpm i lata sobie, nawet mu to sluzy :) Odmulil sie po poprzednim posiadaczu (jakas baba z poznania).
Filtr powietrza wymieniam co 10 tysia razem z olejem (knecht, mann) filtry oleju tez uzywam tylko mann albo knecht i jest ok.
Simmeringi i dupiane uszczeleczki naprawde warto kupowac w ASO - ich trwalosc jest bardzo duza, a cena nie kosmiczna. Szkoda sie potem babrac w to drugi raz. Unikaj wloskich czesci, ktore sa naprawde beznadziejne.
Wiec jesli chcesz skorzystac z przyjemnosci jaka daje ten woz - zrob to porzadnie a bedziesz mial spokoj.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 10:38:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2005 14:27:57
Posty: 77
Lokalizacja: z południa
Dzięki za informacje. Teraz pozostaje tylko znalezienie jakiegoś dobrego magika, co nie wydaje się być najprostszą sprawą niestety.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 80 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: