.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.mar.2025 14:01:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6/C4 AEL] Kilka uwag po zakupie
PostNapisane: 01.sie.2006 10:53:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Od dwóch tygodni mam to cudo. W związku z tym nasunęło mi się kilka uwag.

- Spalanie w trasie i trochę w mieście z włączoną klimą ok. 8,5l-9/100 km. Wydaje mi się trochę za dużo, ktoś tutaj pisał, że auto pali średnio 6,5l/100 km,

- Podczas przyspieszania auto zostawia za sobą widoczny czarny dym, nie wiem czy to dobrze; podobno ten typ tak ma,

- Ranno na zimnym silniku odpala po kilku obrotach, ok. 1 s kręcenia. Ktoś pisał, że ma odpalać od kopa,

- Auto nie przyspiesza tak dobrze jak powinno, 80-120km/h na IV biegu ok. 10-11s. Być może to wina wysokiej temperatury powietrza (30C i więcej podczas testów), z włączoną klimą i pasażerami "on board" jest jeszcze gorzej,

- Na III biegu auto zbliżając się do 100km/h wyraźnie słabnie i mam wrażenie, że aby osiągnąć 100km/h muszę wrzucić IV bieg; nie wiem czy tak ma być,

- Do zamknięcia drzwi pasażera i kierowcy potrzeba pewnej siły, ciągle się nie domykają, wkurza mnie to. Być może drzwi osiadły i potrzeba regulacji,

- Od wymiany oleju (Mobil 10W40) przejechałem ok. 1,5 tys. km, poziom oleju jest bez zmian więc chyba ok. Dodam, że zmieniłem z mineralnego Mobila (jakiś kretyn nie wiedział czym zalać po sprowadzeniu z Austrii i zalał Mobil M, na mineralu przejechał ok. 10 tys. km); jak to się mówi rezyk-fizyk,

- Na błotniku zauważyłem pękniety lakier, widocznie był w tym miejscu przetarty lub bity i za jakiś czas pojawi się rdza, boli mnie to ale mówi się trudno.


Ogólnie jestem zadowolony, zobaczymy co będzie dalej,
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 11:03:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Z mojego doswiadczenia wiem ze korekcja wtrysku powinna byc troche wczesniejsza niz norma przewiduje, co to przyspieszenia w te upalne dni i na klimie to tak bedzie, kopci tez z powodu upału i pewnie troche wtryski leja. Drzwi to mozna regulowac przy slupku srodkowym tam gdzie zatrzask ale potrzebny jest torks i to dosyc twardy. Wymien filtr powietrza na jakis lepszy , najlepiej aby był z siateczki metalowej z wkladem ale dobrej firmy. Filtr paliwa tez wymien . Ktos powinien sprawdzic silnik na VAG czy wszystko jest dobrze. Popatrz jedynie czy w tym przewodzie czarnym co idzie do kolektora ssacego nie ma oleju czy jest suchy w srodku i czy w samym kolektorze tez jest w miare czysto. Sprawdz czy turbina sie nie poci i czy z silnika nie leci gdzies zbytnio.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 11:36:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Jack napisał(a):
Z mojego doswiadczenia wiem ze korekcja wtrysku powinna byc troche wczesniejsza niz norma przewiduje, co to przyspieszenia w te upalne dni i na klimie to tak bedzie, kopci tez z powodu upału i pewnie troche wtryski leja. Drzwi to mozna regulowac przy slupku srodkowym tam gdzie zatrzask ale potrzebny jest torks i to dosyc twardy. Wymien filtr powietrza na jakis lepszy , najlepiej aby był z siateczki metalowej z wkladem ale dobrej firmy. Filtr paliwa tez wymien . Ktos powinien sprawdzic silnik na VAG czy wszystko jest dobrze. Popatrz jedynie czy w tym przewodzie czarnym co idzie do kolektora ssacego nie ma oleju czy jest suchy w srodku i czy w samym kolektorze tez jest w miare czysto. Sprawdz czy turbina sie nie poci i czy z silnika nie leci gdzies zbytnio.


Dzięki ;)
Filtr powietrza wymieniłem wraz z olejem, może przy następnej zmianie kupię lepszy. Z VAGiem się trochę wstrzymuję bo nie wiem gdzie podjechać poza ASO Audi w Poznaniu.
Jak się koryguje wtrysk? Komputerem czy ręcznie jakoś?

Zapomniałem dodać uwagi dot. klimatronika. Jak się za dużo przy nim grzebie: zmiany temperatury, nawiewu itd. to przestaje reagować i muszę wyłączyć silnik. Co to może być?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 12:32:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2005 13:55:03
Posty: 96
Lokalizacja: Szczecin
Zapomniałem dodać uwagi dot. klimatronika. Jak się za dużo przy nim grzebie: zmiany temperatury, nawiewu itd. to przestaje reagować i muszę wyłączyć silnik. Co to może być?

Pozdrawiam[/quote]

Miałem podobnie z klimatronikiem(A6 1995 r), raz chodził a raz nie, ktoś mi poradził rozebrać go i przeczyścić gumki pod przyciskami - po przeczyszczeniu chodził bez zarzutu ale tylko przez jakiś 1-1,5 m-ca, juz się przymierzałem do wymiany gumek na nowe ale sprzedałem auto :) , także być może to wina tych gumek pod przyciskami ?

_________________
A6 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6/C4 AEL] Kilka uwag po zakupie
PostNapisane: 01.sie.2006 16:51:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
kosma_sz napisał(a):
Od dwóch tygodni mam to cudo. W związku z tym nasunęło mi się kilka uwag.

- Spalanie w trasie i trochę w mieście z włączoną klimą ok. 8,5l-9/100 km. Wydaje mi się trochę za dużo, ktoś tutaj pisał, że auto pali średnio 6,5l/100 km,

- Podczas przyspieszania auto zostawia za sobą widoczny czarny dym, nie wiem czy to dobrze; podobno ten typ tak ma,

- Ranno na zimnym silniku odpala po kilku obrotach, ok. 1 s kręcenia. Ktoś pisał, że ma odpalać od kopa,

- Auto nie przyspiesza tak dobrze jak powinno, 80-120km/h na IV biegu ok. 10-11s. Być może to wina wysokiej temperatury powietrza (30C i więcej podczas testów), z włączoną klimą i pasażerami "on board" jest jeszcze gorzej,

- Na III biegu auto zbliżając się do 100km/h wyraźnie słabnie i mam wrażenie, że aby osiągnąć 100km/h muszę wrzucić IV bieg; nie wiem czy tak ma być,

- Do zamknięcia drzwi pasażera i kierowcy potrzeba pewnej siły, ciągle się nie domykają, wkurza mnie to. Być może drzwi osiadły i potrzeba regulacji,

- Od wymiany oleju (Mobil 10W40) przejechałem ok. 1,5 tys. km, poziom oleju jest bez zmian więc chyba ok. Dodam, że zmieniłem z mineralnego Mobila (jakiś kretyn nie wiedział czym zalać po sprowadzeniu z Austrii i zalał Mobil M, na mineralu przejechał ok. 10 tys. km); jak to się mówi rezyk-fizyk,

- Na błotniku zauważyłem pękniety lakier, widocznie był w tym miejscu przetarty lub bity i za jakiś czas pojawi się rdza, boli mnie to ale mówi się trudno.


Ogólnie jestem zadowolony, zobaczymy co będzie dalej,
Pozdrawiam

6,5/100 ? Boże znów nie grzmisz ... spala ci tak jak powinien.
W te upały można testować lody Algidy a nie turboładowane diesle. AEL kopci bo tttm.
Zacznij od podstaw (10 przykazań), później testuj VAG`iem (bloki 011,013,008) a odczyty daj do analizy. Olej lej pełny syntetyk , jak dorwiesz tego idiote ktory ci wlal minerala to mu skop pewną część ciała.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 18:13:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
Cytuj:
Od dwóch tygodni mam to cudo. W związku z tym nasunęło mi się kilka uwag.

Cudo powiadasz ??? co ciebie pokusiło ? chciałes sobie kupic skarbonkę ? to masz ! mnie kiedys podkusilo tez kupic skarbonke 100 C4 z silnikiem AAT bylo slabe kopcilo i duzo palilo ale jest juz ok.
Cytuj:
Spalanie w trasie i trochę w mieście z włączoną klimą ok. 8,5l-9/100 km. Wydaje mi się trochę za dużo, ktoś tutaj pisał, że auto pali średnio 6,5l/100 km,

u mnie sradnia w AAT z ostatnich 40tys km oscyluje wokół 6.6-6.7 l/100 km
Cytuj:
Ranno na zimnym silniku odpala po kilku obrotach, ok. 1 s kręcenia. Ktoś pisał, że ma odpalać od kopa,

marnie ci wróżę zima,
zanim cokolwiek zaczniesz robic przy silniku zmierz stopien sprezania i cisnienie oleju w silniku
Cytuj:
Auto nie przyspiesza tak dobrze jak powinno, 80-120km/h na IV biegu ok. 10-11s. Być może to wina wysokiej temperatury powietrza (30C i więcej podczas testów), z włączoną klimą i pasażerami "on board" jest jeszcze gorzej,

moje 115 koni przyspiesza w 8.8sek i ze tak ci przyspiesza nie jest wina temp.
Cytuj:
Na III biegu auto zbliżając się do 100km/h wyraźnie słabnie i mam wrażenie, że aby osiągnąć 100km/h muszę wrzucić IV bieg; nie wiem czy tak ma być

to ze auto slabnie i dymi pod koniec skali obrotomierza to wina wtryskiwaczy
ponadto powiem Ci ze same wtryskiwacze nawet bardzo kiepskie nie sa w stanie tak zamulic auta
wedlug mnie (bo mialem tak samo) dochodzi u ciebie padnięta turbina
sprawdz zuzycie oleju na 1000 km - 0.3 litra to jeszcze OK

czy rozrząd już zrobiłes ?
po rozebraniu przodu duzo widac ogladnij sobie turbinę zerknij na wirnik zobacz czy nie ma luzu

twoje auto powinno jezdzic tak :
http://www.daminet.pl/~marpaw/tdi/test.mpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 20:04:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
Cudo powiadasz ??? co ciebie pokusiło ? chciałes sobie kupic skarbonkę ? to masz ! mnie kiedys podkusilo tez kupic skarbonke 100 C4 z silnikiem AAT bylo slabe kopcilo i duzo palilo ale jest juz ok.

Buuu...o co Ci chodzi? Każdy samochód to skarbonka, jedna mniejsza jedna większa.

Cytuj:
u mnie sradnia w AAT z ostatnich 40tys km oscyluje wokół 6.6-6.7 l/100 km


Masz klimę?

Cytuj:
marnie ci wróżę zima, zanim cokolwiek zaczniesz robic przy silniku zmierz stopien sprezania i cisnienie oleju w silniku


A może się po prostu paliwo cofa, co? Wystarczy, że odpali po nocy, zgaszę go po 3s; wtedy pali od kopa. Może się lekko zapowietrza.

Cytuj:
moje 115 koni przyspiesza w 8.8sek i ze tak ci przyspiesza nie jest wina temp.


Musisz mieć po prostu rasowe konie. Moje muły tak nie ciągną.

Cytuj:
to ze auto slabnie i dymi pod koniec skali obrotomierza to wina wtryskiwaczy ponadto powiem Ci ze same wtryskiwacze nawet bardzo kiepskie nie sa w stanie tak zamulic auta
wedlug mnie (bo mialem tak samo) dochodzi u ciebie padnięta turbina
sprawdz zuzycie oleju na 1000 km - 0.3 litra to jeszcze OK


Pisałem, że nie bierze oleju. Proszę doczytać. 0,3l na 1000km to jest bardzo dużo. Tyle mi brała Vectra z przebiegiem 500tys km, LOL ;)

Cytuj:
czy rozrząd już zrobiłes ?

Poprzedni właściciel zrobił. Mam jeszcze 60k km.

Cytuj:
po rozebraniu przodu duzo widac ogladnij sobie turbinę zerknij na wirnik zobacz czy nie ma luzu


sprawdzę.

Cytuj:
twoje auto powinno jezdzic tak :
http://www.daminet.pl/~marpaw/tdi/test.mpg


Z tego filmu g.. widać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 20:29:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
Cytuj:
Poprzedni właściciel zrobił. Mam jeszcze 60k km.

hola hola
a co ile zmienia sie rozrzad ? tylko nie pisz, ze po 120kkm?

piszesz ze przejedziesz jeszcze 60kkm ?
obawiam sie ze silnik nie doczeka tych dodatkowych 60kkm !

ps. mam klime a rozrzad wymienia sie właśnie co 60kkm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 20:49:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Dzisiaj wlasnie bawilem sie z klima w moim chodzilo o blad 0603 i okazalo sie ze szczoteczka w silniczku takim malym byla zawieszona.Skoro masz takie problem z klima to albo malo substancji w ukladzie albo cos masz z tym pudelkiem na konsolecie bo nie powinno sie nic dziac . Rozbierz je i sprawdz luty czy czasami nie puscily tam na tej tasmie szerokiej co idzie w srodku juz do płytki, możesz delikatnie poprawić, miałem kiedyś tak w a4 i tez raz dzialala raz nie .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 21:01:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
fuen napisał(a):
Cytuj:
Poprzedni właściciel zrobił. Mam jeszcze 60k km.

hola hola
a co ile zmienia sie rozrzad ? tylko nie pisz, ze po 120kkm?

piszesz ze przejedziesz jeszcze 60kkm ?
obawiam sie ze silnik nie doczeka tych dodatkowych 60kkm !

ps. mam klime a rozrzad wymienia sie właśnie co 60kkm


Mam pod maską nalepkę, na której jest napisane aby wymieniac pasek rozrządu co 75k km. Nalepka fabrycznie przyklejona przez dealera audi w Austrii. Na obecnym pasku przejechał maks 15k km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 21:08:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
To wymien po 70 nic sie nie stanie . Taka jest zasada jak wymieniasz wszystko razem z kołami zebatymi i rolki i pompe wodna i zakładasz pasek servisowy który jest zamkniety w folii i kosztuje duzo wiecej niz takie normalne to mozna na nim jezdzic i zmieniac po 90 tys spokojnie ale jak kupujesz czesci w sklepie to max 60 tys i wymiana bo nie ma co oszczedzac na tym

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 21:14:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
fuen napisał(a):
moje 115 koni przyspiesza w 8.8sek


:peace: :peace: :peace:

A czym je karmisz? Bo moja kupeta przyspiesza podobnie, z ta roznica, ze ma 170 km :diabel:
Widac karmie ja jakas kiepska pasza :-)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 21:48:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
Cytuj:
A czym je karmisz? Bo moja kupeta przyspiesza podobnie, z ta roznica, ze ma 170 km
podałem czas na IV biegu 80-120,ktory wynosi od 8.8 do 9.0 sek a nie 0-100 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 22:13:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
fuen napisał(a):
Cytuj:
A czym je karmisz? Bo moja kupeta przyspiesza podobnie, z ta roznica, ze ma 170 km
podałem czas na IV biegu 80-120,ktory wynosi od 8.8 do 9.0 sek a nie 0-100 km/h


Powiem tak. Autko przyspiesza Ci super. Masz może dostęp do danych fabrycznych? Może jakiś link WWW?
Nie wiesz czy skrzynie 5-biegowa i 6-biegowa mają takie same przełożenia? Możesz sprawdzić u siebie jaki jest zakres obrotów, podczas przyspieszania na IV biegu od 80 km/h do 120 km/h ??
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6/C4 AEL] Kilka uwag po zakupie
PostNapisane: 02.sie.2006 09:45:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
baskecik napisał(a):

później testuj VAG`iem (bloki 011,013,008) a odczyty daj do analizy.

te bloki na jalowym?
a ktore pod obciazeniem (opor IV, V bieg?) powinno sie analizowac?

btw. w czym szukac problemu, jesli rozlacza mi sie vag-com (zazwyczaj tak ze zeby znow sie z czyms polaczyc musze wylaczyc/wlaczyc zaplon) w roznych momentach ale zawsze sie rozlacza przy probie logowania/adaptacji, w samym programie(vag-com rozne wersje ang 409 jakas polska, vwtools tak samo sie rozlacza) czy raczej z interfejsem cos nie tak (viaken kkl usb).
Bloki, bledy ok raczje zawsze problem z logowaniem.

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6/C4 AEL] Kilka uwag po zakupie
PostNapisane: 02.sie.2006 12:51:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
sampek napisał(a):
baskecik napisał(a):

później testuj VAG`iem (bloki 011,013,008) a odczyty daj do analizy.

te bloki na jalowym?
a ktore pod obciazeniem (opor IV, V bieg?) powinno sie analizowac?

btw. w czym szukac problemu, jesli rozlacza mi sie vag-com (zazwyczaj tak ze zeby znow sie z czyms polaczyc musze wylaczyc/wlaczyc zaplon) w roznych momentach ale zawsze sie rozlacza przy probie logowania/adaptacji, w samym programie(vag-com rozne wersje ang 409 jakas polska, vwtools tak samo sie rozlacza) czy raczej z interfejsem cos nie tak (viaken kkl usb).
Bloki, bledy ok raczje zawsze problem z logowaniem.

Dawki korygujące na wolnych obrotach a ładowanie loadera od 1500 rpm do 4500 rpm na 3-cim biegu z butem w podłodze.Wszystkie pomiary z silnikiem rozgrzanym powyzej 80 st C.
Sciągnij starsza wersję VAG-COMA z ostatnimi mialem podobne problemy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 17:50:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
fuen napisał(a):
Cytuj:
A czym je karmisz? Bo moja kupeta przyspiesza podobnie, z ta roznica, ze ma 170 km
podałem czas na IV biegu 80-120,ktory wynosi od 8.8 do 9.0 sek a nie 0-100 km/h


Wiesz co, tak sobie patrzę i nie wierzę w ten twój wynik tj. 9.0s od 80-120km/h na IV biegu. Brand new BMW, która ma 163 km przyspiesza w 8,1s. Dane: http://www.kocar.pl/
Może jakiś komentarz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 18:19:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
kosma_sz napisał(a):
fuen napisał(a):
Cytuj:
A czym je karmisz? Bo moja kupeta przyspiesza podobnie, z ta roznica, ze ma 170 km
podałem czas na IV biegu 80-120,ktory wynosi od 8.8 do 9.0 sek a nie 0-100 km/h


Wiesz co, tak sobie patrzę i nie wierzę w ten twój wynik tj. 9.0s od 80-120km/h na IV biegu. Brand new BMW, która ma 163 km przyspiesza w 8,1s. Dane: http://www.kocar.pl/
Może jakiś komentarz?

nie widze w tym nic nadzwyczajnego - porownaj 0-100 km/h - tu tez BMW jest niewiele lepsze

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 19:56:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Bilu napisał(a):
kosma_sz napisał(a):
fuen napisał(a):
Cytuj:
A czym je karmisz? Bo moja kupeta przyspiesza podobnie, z ta roznica, ze ma 170 km
podałem czas na IV biegu 80-120,ktory wynosi od 8.8 do 9.0 sek a nie 0-100 km/h


Wiesz co, tak sobie patrzę i nie wierzę w ten twój wynik tj. 9.0s od 80-120km/h na IV biegu. Brand new BMW, która ma 163 km przyspiesza w 8,1s. Dane: http://www.kocar.pl/
Może jakiś komentarz?

nie widze w tym nic nadzwyczajnego - porownaj 0-100 km/h - tu tez BMW jest niewiele lepsze


No BMW jest szybsze od AAT o prawie 2s. Faktycznie prawie takie same.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 20:02:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
kosma_sz napisał(a):
Bilu napisał(a):
kosma_sz napisał(a):
fuen napisał(a):
Cytuj:
A czym je karmisz? Bo moja kupeta przyspiesza podobnie, z ta roznica, ze ma 170 km
podałem czas na IV biegu 80-120,ktory wynosi od 8.8 do 9.0 sek a nie 0-100 km/h


Wiesz co, tak sobie patrzę i nie wierzę w ten twój wynik tj. 9.0s od 80-120km/h na IV biegu. Brand new BMW, która ma 163 km przyspiesza w 8,1s. Dane: http://www.kocar.pl/
Może jakiś komentarz?

nie widze w tym nic nadzwyczajnego - porownaj 0-100 km/h - tu tez BMW jest niewiele lepsze


No BMW jest szybsze od AAT o prawie 2s. Faktycznie prawie takie same.

Prawie robi dużą różnice :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: