sero c4 napisał(a):
Sokol17 napisał(a):
no wlasnie tu jest sedno sprawy odciecia zaplonu niema do konca obrotomierza ! a rozmyslalem jeszcze jedna opcje licznik z diesla ??
Jeśli chodzi o samo wkręcanie się silnika na luzie na takie obroty to jest to możliwe ponieważ na gazie nie działa odcięcie bo ten model audi ma odcięcie paliwa a nie zapłonu .Natomiast pod obciążeniem jest to całkowicie nierealne! Druga sprawa że gazownicy sami nigdy nie pomyślą żeby coś z tym zrobić, a wystarczy w komputerze od sterowania gazem wprowadzić obcję przełączenia na benz po przekroczeniu np. 6500obr/min. a wtedy odetnie, myślę że to nie zdrowe dla silnika wkręcać go na takie obroty!
Probowalem w swoim B4 NG 2.3 i spokojnie wkreca sie na 1,2,3 i 4 biegu do odciecia, a na gazie deczko wiecej, na 5 biegu nie wiem ale v-max 240km/h na 5 (pod warunkiem wkrecenia go do oporu na 4 biegu). W 2.8 jeszcze nie probowalem do ilu obrotow sie wkreca maxymalnie ale ostatnio tez mam problem z moca w AAH bo objezdzam go 2.3na LPG a gazu nigdy nie poczol i nie poczuje, nie wiem co to moze byc.
pisząc że nierealne jest wkręcenie silnika na takie obroty pod obciążeniem miałem na myśli 8000obr/min. jeśli chodzi o odcięcie na paliwie to też udało mi się to nawet na 5 biegu ale nie ukrywam że było lekko z góry co dało około 6400obr/min i 230km/h