.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 21:09:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 11:35:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
No ale czy jeśli nawet ma wszystko sprawdzone, to gaz zabierze mu aż tyle mocy?

yooo25 a ta Twoja 2.8 jak w pełni zdrowa to nie powinna troche wiecej jak 130 poleciec?

Moja raptem 2 litrowa setunia na tej prostej instalacji za 1700zł na gazie bez przemęczania jedzie 180-185, na benzynce dociążona 205 bez problemu... więc coś tu u niektórych chyba niedomaga...
Pzdr

P.S. Nie ma to jak zejście kolejnego tematu do Vmax :):

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 13:19:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2006 16:22:32
Posty: 27
Lokalizacja: zgc
sprawy sie tak maja ze auto na 3,4 biegu spokojnie sie wkreca na te 7000 i to bardzo szybko a wtedy co pisalem o tym obrotomierzu z diesla to mi chodzilo ze moze tylko cyferblat zmienil ktos a reszt jest dieslowska albo jakis czujnki czy cos takiego ? a przyokazji ile wasz wyciaga maksymalnie ? tylko prosze tez czy kombi czy nie bo tez ma znaczenie :)

_________________
C4 2.8 Quattro + BLOS nareszcie to jeździ :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 13:51:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
quattros napisał(a):
sero c4 napisał(a):
Sokol17 napisał(a):
no wlasnie tu jest sedno sprawy odciecia zaplonu niema do konca obrotomierza ! a rozmyslalem jeszcze jedna opcje licznik z diesla ??

Jeśli chodzi o samo wkręcanie się silnika na luzie na takie obroty to jest to możliwe ponieważ na gazie nie działa odcięcie bo ten model audi ma odcięcie paliwa a nie zapłonu .Natomiast pod obciążeniem jest to całkowicie nierealne! Druga sprawa że gazownicy sami nigdy nie pomyślą żeby coś z tym zrobić, a wystarczy w komputerze od sterowania gazem wprowadzić obcję przełączenia na benz po przekroczeniu np. 6500obr/min. a wtedy odetnie, myślę że to nie zdrowe dla silnika wkręcać go na takie obroty!

Probowalem w swoim B4 NG 2.3 i spokojnie wkreca sie na 1,2,3 i 4 biegu do odciecia, a na gazie deczko wiecej, na 5 biegu nie wiem ale v-max 240km/h na 5 (pod warunkiem wkrecenia go do oporu na 4 biegu). W 2.8 jeszcze nie probowalem do ilu obrotow sie wkreca maxymalnie ale ostatnio tez mam problem z moca w AAH bo objezdzam go 2.3na LPG a gazu nigdy nie poczol i nie poczuje, nie wiem co to moze byc.
pisząc że nierealne jest wkręcenie silnika na takie obroty pod obciążeniem miałem na myśli 8000obr/min. jeśli chodzi o odcięcie na paliwie to też udało mi się to nawet na 5 biegu ale nie ukrywam że było lekko z góry co dało około 6400obr/min i 230km/h

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 14:50:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kupeta bez gazu 4 osoby 240km/h oczywiście licznikowe.
To że nie łyka oleju nic nie znaczy. Pierścienie olejowe mogą oki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 15:33:06 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Witam! Moja C4 sedan 2.8 AAH sekwencja poleciała na prostej 230 km\h bez problemu. Co do tego wyniku B4 2.3........ 240 km\h?????!!!! Hmmmmm...... 3 miesiące temu sprzedałem B3 90 2.3 gaz na mikserze świeża ze Szwajcarii nie męczona i poleciała 200 max

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 16:12:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
znow zaczyna sie watek o Vmax-ie :):

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 19:57:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
2.3 NG mam w idealnym stanie, silnik jest 18 000km po remoncie(z powodu rysy na 5 cylindrze) na orginalnych czesciach i instalacje LPG ma dobrze dostrojona. Przed remontem tez nie byl zbyt szybki a teraz to nawet swoje drogie Audi 2.8(bez LPG) objezdzam na LPG 2.3 bo cos dzieje sie z nim nie tak.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 20:24:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Bogdan napisał(a):
pisałem przecież ze mikser wywalałem to tak jakbym gaz wywalił, a skracanie dolotu działa. Może kompresje przydałoby sie sprawdzic ale silniczek oleju nie łyka.


Głowice możesz mieć wywalone a w efekcie brak kompresji i brak poboru oleju...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: