.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 21:05:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 Avant 2.8 V6 92r.] Brak iskry, nie pali.
PostNapisane: 04.sie.2006 21:19:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2006 21:12:27
Posty: 3
Pomocy, Strzelił mi pasek w samochodzie chyba klinowy nie rozrzad i zawołałem mechanika i ściągną samochod do warsztatu bo nie palił zrobił paseczek ale auto nie pali ( nie ma iskry) tak jakby było jakieś odcięcie zapłonu. Samochod niema ukrytych przełączników zapłonu normalnie pali zawsze tylko kluczyk do stacyjki i palił. Jak mi strzelił pasek to sie biłem na chodnik, dosyć wysoki i ostro wstrząneło autem jak sie wbijałem na niego i po tym silnik odrazu zgasiłem i tyle było z jego działania. Może jest jakiś czujnik wstrząsow ( szukałem wyłącznika ale nie moge znaleźć) Paliwo ma i dochodzi do silnika, tak jakby całkowicie odcieło zapłon auta. Prosze o jakąś pomoc tylko szybko bo potrzebny mi jest do pracy samochod i niemam czym jeździć.
Na GG albo na maila albo na forum piszcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 21:47:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
VAG - pewnie czujnik HALLA dał o sobie znać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 12:55:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2006 21:12:27
Posty: 3
Dzieki za pomoc, napewno sie przyda. Ale samochod dalej nie pali.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2006 16:26:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
luki_audi napisał(a):
Dzieki za pomoc, napewno sie przyda. Ale samochod dalej nie pali.


No co się dziwisz - sam się przecież nie naprawi :): :peace:
Weź sobie zapnij szukajkę, tutaj Ci nikt już nie pomoże bo temat był przerabiany wiele razy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 15:45:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2006 21:12:27
Posty: 3
Dobra czujnik halla dobry czujnik położenia wału też dobry, słyszałem że podczas tego jak mi pasek strzelił to tam na tych kółkach też jest jakiś czujnik i niewidze tam nic co przypominało by jakiś czujnik. Może w tym teraz mi pomożecie,

i sory GrzesiuB za teks że samochod dalej nie pali ale nie przeczytałem tekstu że czujnik sie popsuł za pierwszym razem tylko luknełem na ten teks Audi to Autentycznie udokumentowane (...) i myślałem że ktoś sie nabija.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 16:32:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Ciekawi mnie jak sprawdzałeś czy masz dobry czujnik halla ?? ja ostatnio przetrabiałem temat braku iskry i stawiam na halla a od pękniecia paska nie mógł zostać uszkodzonu żaden czujnik bo go tam nie ma. Sprawdzaj po ludzku czujnik halla, albo wkładaj nowy ,cena nowego 70 zł.

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 20:23:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
No więc tak - temat zaginionej iskry jest mi niestety dobrze znany. Po podłączeniu VAGa wywaliło mi czujnik HALLA - żaden problem - drugi czujnik i już ok... a tutaj znowu HALL na VAGu... więc sprawdzanie wtyczki - 0V jest, 12V a po środku 5V nie ma - na szybko wyciąganie kompa, sprawdzanie i jest... ok! Więc nowa wiązka (prowizoryczna) zrobiona i komp już nie pojazuje żadnych błędów - ale iskry jak nie było tak nie ma... Ja u siebie sprawdziłem jeszcze czujnik prędkości obrotowej wału - ale tutaj jest dobry - tak wynika z VAGa i ohmomierza... Zasilanie cewek jest natomiast nie ma impulsów sterujących wzmacniaczem sygnału do cewek. Ja stawiam u siebie na kompa bo na przewodach sterujących iskrą mam ciągle "stan niski". Jutro mam nadzieję jeszcze sprawdzić czy faktycznie impulsy z czujników (są tylko dwa odpowiedzialne za iskrę) faktycznie dochodzi do ECU, a jeśli tak to wymieniam kompa...

Problem jednak jest taki, że nie mam pojęcia czy poszczególne wersje ECU do AAH różnią się między sobą tylko programem czy jeszcze czymś innym - ale studiowanie schematów pewnie poprawi moją wiedzę :) Niemniej masz już chyba jasność jakie elementy wchodzą w skład układu zapłonowego... U mnie walka trwa od poniedziałku - ale z racji pracy grzebię jedynie okazyjnie... Nie omieszkam napisać co wyszło...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: