No więc tak - temat zaginionej iskry jest mi niestety dobrze znany. Po podłączeniu VAGa wywaliło mi czujnik HALLA - żaden problem - drugi czujnik i już ok... a tutaj znowu HALL na VAGu... więc sprawdzanie wtyczki - 0V jest, 12V a po środku 5V nie ma - na szybko wyciąganie kompa, sprawdzanie i jest... ok! Więc nowa wiązka (prowizoryczna) zrobiona i komp już nie pojazuje żadnych błędów - ale iskry jak nie było tak nie ma... Ja u siebie sprawdziłem jeszcze czujnik prędkości obrotowej wału - ale tutaj jest dobry - tak wynika z VAGa i ohmomierza... Zasilanie cewek jest natomiast nie ma impulsów sterujących wzmacniaczem sygnału do cewek. Ja stawiam u siebie na kompa bo na przewodach sterujących iskrą mam ciągle "stan niski". Jutro mam nadzieję jeszcze sprawdzić czy faktycznie impulsy z czujników (są tylko dwa odpowiedzialne za iskrę) faktycznie dochodzi do ECU, a jeśli tak to wymieniam kompa...
Problem jednak jest taki, że nie mam pojęcia czy poszczególne wersje ECU do AAH różnią się między sobą tylko programem czy jeszcze czymś innym - ale studiowanie schematów pewnie poprawi moją wiedzę
Niemniej masz już chyba jasność jakie elementy wchodzą w skład układu zapłonowego... U mnie walka trwa od poniedziałku - ale z racji pracy grzebię jedynie okazyjnie... Nie omieszkam napisać co wyszło...