Dzięki wszystkim za zainteresowanie się moim problemem i za rady.Po odwiedzeniu forum polecanym przez kol.Rafalski'ego82 utwierdziłem się w przekonaniu że nie jestem odosobniony w tego typu usterce.Prosty test który wykonałem wczoraj upewnił mnie że problem jest związany z temp. pod maską i nagrzewaniem pompy (aluminiowa),test ten polagał na tym że zdemontowałem atrape z przodu samoch. co przyczyniło się najprawdopodobniej do lepszego schłodzenia komory silnika i miedzy in. pompy hamulcowej. Trase do pracy i powrót udało mi się wykonać bez problemów ze strony hamulca.Pomijam dolegliwości ze strony zacisków gdyż to dokładnie sprawdziłem( byłem w zasadzie do tego zmuszony, auto nie jeżdziło prawie rok)zaciski zostały rozebrane, wyczyszczone,elementy ruchome odczyszczone z korozji i zabezpieczone smarem miedzianym, tłoczki wysunięte odzczyszczone i zabezpieczone pastą ceramiczną,działają odbijają i chowają się w korpusie zacisku beż większych problemów.Co do pompy hamulcowej miałem już jakiś czas temu z nią problem,przepuszczała na sekcjach,udało się to rozwiązać wymieniając elementy gumowe na nowe firmy bodajże AutoFren. Być może jakość materiału z którego zostały zrobione nie jest wystaczająca aby mogły pracować w takich warunkach(pod maską Audi 100).Mam jeszce jedno pytanie czy oryginalnie w 100-ce była jakaś osłona miedzy wentylatorem a ABS'em i pompa hamulcowa?Zamieżam kupić jeszce raz zetaw naprawczy do pompy, jeżeli to nie pomoże - nowa pompa.Rozważam zastosowanie jakiejś osłony na pompę lub czegoś w rodzaju kierownicy strumienia gorącego powietrza, osłaniającego pompe od bezpośredniego nadmuchu z wentylatora.Pozdrawiam i czekam na sugestie
