.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 06:21:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1z]a6 c4 Glosnik
PostNapisane: 21.sie.2006 20:22:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sie.2006 11:21:28
Posty: 274
Lokalizacja: wrocław
jak wyciagnac glosnik z prawych tylnich drzwi musze demontowac tapicerke??
i jeszcze jedno jeszcze przed przystapieniem do klubu i przczytaniem tych wszystkich porad auto bylo w warsztacie na wyminie paskow filtrow plynow z tego co widze tu wszyscy zalewaja diesle syntetycznymi olejami mechanik polecll mi mineralny auto ma przejechane 200 tys co mam zrobic ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 20:30:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
zmien mechanika

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 20:57:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sie.2006 11:21:28
Posty: 274
Lokalizacja: wrocław
Bilu napisał(a):
zmien mechanika

moze podasz namiary na konkretnego mechanika mowie powaznie jestem z wrocka wiec z dojazdem nie ma problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 22:18:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=owsiana

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1z]a6 c4 Glosnik
PostNapisane: 22.sie.2006 20:05:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
tomson napisał(a):
jak wyciagnac glosnik z prawych tylnich drzwi musze demontowac tapicerke??


z tego co pamietam to tak

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1z]a6 c4 Glosnik
PostNapisane: 22.sie.2006 21:05:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
tomson napisał(a):
jak wyciagnac glosnik z prawych tylnich drzwi musze demontowac tapicerke??
i jeszcze jedno jeszcze przed przystapieniem do klubu i przczytaniem tych wszystkich porad auto bylo w warsztacie na wyminie paskow filtrow plynow z tego co widze tu wszyscy zalewaja diesle syntetycznymi olejami mechanik polecll mi mineralny auto ma przejechane 200 tys co mam zrobic ??


Taaa, tyle powiem. Przerabiałem to samo. Koleś sprowadził z Austrii z przebiegiem 270tys km. Zalał czym??? Mineralnym!! Samochód kupiłem z przebiegiem ok. 280tys i zmieniłem na półsyntetyk 10W40 Mobil. Przejechałem 3tys i jak na razie jest git...nie zauważyłem aby cokolwiek ubyło. Fakt, że nie piłuję do 4tys obr/min. Zrobię jeszcze 1tys km i znowu zmienię olej i filtr, może na syntetyk 5W40.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 21:13:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2006 12:27:49
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
Ja zmieniałem dwa razy od zakupu auta na syntetyk. Nie ubyło ani grama, a teraz mam 250 tys.

_________________
A6`02 - 2,5 tdi, multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1z]a6 c4 Glosnik
PostNapisane: 22.sie.2006 21:13:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
tomson napisał(a):
jak wyciagnac glosnik z prawych tylnich drzwi musze demontowac tapicerke??
i jeszcze jedno jeszcze przed przystapieniem do klubu i przczytaniem tych wszystkich porad auto bylo w warsztacie na wyminie paskow filtrow plynow z tego co widze tu wszyscy zalewaja diesle syntetycznymi olejami mechanik polecll mi mineralny auto ma przejechane 200 tys co mam zrobic ??


Jeśli samochód jest od niedawna w Polsce to zmień olej na lepszy. Lepszy to półsyntetyk lub pełen syntetyk. Musisz się zastanowić jednakże, ile km auto jeździło na oleju mineralnym. Ważne jest też na jakim mineralnym. Jeśli lał olej Mobil M w klasie SAE 15W40 to spokojnie można wlać półsynetyk.
Ja zaryzykowałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: