Dokładnie w aucie zamontowano 5 biegowego Tiptronica. Wiem że automat jest wolniejszy ale w Passacie miałem identyczna skrzynię biegów.
Mam dostep jedynie do Vag -1551 ale z oprogramowaniem z 2001 roku. Sterownik skrz.biegów nie wykazuje usterek, silnik ma jedna usterkę, sporadyczną, nr 01686 031 komputer sterujący wentylatora cieczy chłodzącej wyl.siln-J 138 przerwa/zwarcie z masą. Usterka pojawiła się po założeniu alarmu samochodowego. Przeglądnałem schemat elektr. dokopoałem sie do instalacji i i doszedłem do nstp. wniosku. Fachowiec od alarmu wykorzystał masę sterującą przekaźnikami wentylatora elektr.chłodnicy do podłaczenia alarmu. Ponieważ wentylator działa bez zarzutu ( 2 biegi) oraz klima hula ok! odpuściłem ten temat.
Wykonałem logi w grupie 08 (blok wartości mierzonych) oto wyniki, w/g mnie ok! ale może sie mylę :
wolne obroty:
001 dopasowanie dawki
740 5,9 19,5 85,8
003 recyrkulacja spalin
740 247 251 40
004 poczatek wtrysku
740 0,2 0,2 70
013 regulacja biegu jałowego
-0,07 0,62
014 regulacja spoczynkowa bieg.jałowego
0,54 0,86 0,78
018 pompa wtryskowa
14,0 13,9 00000000 0000
pod obciążeniem (3 bieg i pedał w podłogę)
004
4080 12,2 12,4 38
008 ograniczenie dawki wtrysku
3180 66,5 46,1 48,6
011 regulacja ciśn.turbodoładowania
3670 2284 2254 55
010 wartosci dotyczące powietrza
828 989 2213 100
Nie bardzo wiem o jakie podciśnienie pytasz?
