.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 14:06:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 22:01:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2006 11:17:19
Posty: 73
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie - koło Gorzowa Wielkopolskiego
No tak ale regulatory dą dwa...
Jeden ten nad filtrem powietrza a drugi elektromagnetyczny w mikserze...
Jutro będę dokładnie wiedział, który wyczyści moją kieszeń...
Obecnie moim nowym problemem jest delikatny pisk w radiu który pojawia się i znika wraz z obrotami jak i podobnie z nimi rośnie :]...
Stukowy u mnie nie jest w najleprzym stanie bo osłona kabla praktycznie jak moja dziewczyna ;-) sama się rozbiera :diabel: Trzeba będzie jakąś koszulke termokurczliwą czy cuś i zrobię nową osłonkę :]
Co do obrotów :P Ostatnio miałem taki bajer, że jak przestawiłem kont zapłonu to samochód potrafił mnie zaskoczyć w każdej chwili...
Stoje sobie z kumplem i gadam... samochód odpalony bo zaraz mam jechać... nagle AUDI ni z natki ni z pietruszki sobie gazuje!! ale jak?? tak jakby ktoś tam siedział i tak dodawał gazu i tak se obroty skakały z 1000 do 2500 :] bajer fajny jak się pod PUB parkuje ale na mieście to mnie dziadek wyzwał, że go poganiam i stresuje :):

_________________
AUDI 80 B3 2.0E 3A >113KM 12/90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 13:48:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2006 11:17:19
Posty: 73
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie - koło Gorzowa Wielkopolskiego
Wróciłem z serwisu... Skasowali oczywiście 190zł i wskazali co jest uszkodzone i należy wymienić a dodatkowo sprawdzili inne elementy i również podali stosowne zalecenia... Co było (w sumie jeszcze jest) uszkodzone. Taki o to cudowny element: regulator ciśnienia paliwa.

Czy ktoś nie chciał by może sprzedać coś takiego za przyzwoite sianko?
Ewentualnie cały mikser z osprzętem...

_________________
AUDI 80 B3 2.0E 3A >113KM 12/90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 14:40:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
najlepiej wymień całość - jednak zwróć uwagę aby nie było rozkręcane. Ja przed dwoma laty za komplet (wszyctko co masz na zdjęciu) zapłaciłem 500 PLN (a okazało się że był mi potrzebny tylko regulator ciśnienia ten na dole po lewej stronie)
daj znać czy po wymianie coś się poprawiło.

Dodaj proszę również zdjęcie gdzie jest zamontowany i jak wygląda czujnik stukowy oraz złącze czujnika halla (u mnie mam czasami problemy z obrotami a mechanicy, których znam już się poddali :) )

w jaki serwisie robiłeś autko? gdzie znaleźli te usterki?

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 15:14:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2006 11:17:19
Posty: 73
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie - koło Gorzowa Wielkopolskiego
Jest to serwis AUDI VW w Gorzowie Wlkp.
Jak znaleźli? badali kolejno wszystkie elementy, podmienili wadliwe na zastępcze serwisowe i wyregulowali silniczek. Potem nie zapomnieli :> założyć stare wuszkodzone elementy i wystawili paragonik. Najlepsze jest to, że nie pytali się co jest nie tak :] Zabrali, zbadali i podali co jest źle :):

Dosyć ciekawe podejście ale RESPECT!

Złacza od halla nie pokaże :P bo aparat wyjechał na wakacje...
A to jest mój stukowy (jeszcze na kabelku ma większość obudowy): stukowy

_________________
AUDI 80 B3 2.0E 3A >113KM 12/90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 22:12:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.maja.2006 18:21:50
Posty: 37
Lokalizacja: JG
spec997 to co zaznaczylem na zdieciu to jest akurat nastawnik dawki paliwa,
regulator masz na dole po lewej stronie ten z trzema wezykami metalowymi .
a dzis rozwiazalem problem silniczka krokowego :) moczenie i czyszczenie w benzynie ekstrakcyjnej przez 30 min troche pedzelkiem i zrobilem juz dzis trase i ani razu nie zwariowal :)
co do szczelnosci to przy braku napiecia powinienes miec malenka szparke nie moze byc calkowicie zamkniety jest to zawor ktory pracuje liniowo i im wiekszy prad plynie przez niego tym bardziej sie otwiera a po uruchomieniu silnika ECU podaje zawsze male napiecie na silniczek 0,2-0,8 V i to jest ta wlasnie mala szczelinka .
co do czujnika stukowego to musi on byc dokrecony wlasciwym momentem 25Nm inaczej nie bedzie dzialac prawidlowo
jesli nie jestes pewien czy jest sprawny a ECU nie pokazuje jego bledu to mozesz zrobic test:
potrzebna lampa stroboskopowa, kawalek preta lub czegos co przylozysz w okolice czujnika i mlotek :D
podlaczasz lampe i sprawdzasz zaplon w ktorym miejscu jest jesli jest w stalym miejscu to bierzesz preta i mlotek i kilka razy stukasz , jesli kreska na kole pasowym sie przesunela podczas stukania raz w jedno miejsce raz w inne (max. 10 stopni) to czujnik dobry :)

_________________
Audi A4 1.9 TDI AJM (2007->)
Audi 80 2.0E 3A (2004-2007)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 22:37:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2006 11:17:19
Posty: 73
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie - koło Gorzowa Wielkopolskiego
_West_ napisał(a):
spec997 to co zaznaczylem na zdieciu to jest akurat nastawnik dawki paliwa,

Ale się czepiasz nazw... czym się różni regulacja od nastawiania?

_West_ napisał(a):
co do szczelnosci to przy braku napiecia powinienes miec malenka szparke nie moze byc calkowicie zamkniety jest to zawor ktory pracuje liniowo i im wiekszy prad plynie przez niego tym bardziej sie otwiera a po uruchomieniu silnika ECU podaje zawsze male napiecie na silniczek 0,2-0,8 V i to jest ta wlasnie mala szczelinka .

Co do zaworu to dokładnie wiem jak on pracuje ;) i co do szczelności to nie masz do końca racji. Po wyłaczeniu napięcia "szparka" :P (sexowne samochody) jest z regóły tylko w samochodach w których nie ma śróbki w okolicy przesłony, którą reguluje się ilość powietrza na biegu jałowym. Jeżeli masz szparkę to na 98% nie masz tej śróbki. Co ciekawe ja ustawiłem zawór tak by był szczelny i w pracy silnika nie ma żadnej różnicy.

_West_ napisał(a):
potrzebna lampa stroboskopowa, kawalek preta lub czegos co przylozysz w okolice czujnika i mlotek
podlaczasz lampe i sprawdzasz zaplon w ktorym miejscu jest jesli jest w stalym miejscu to bierzesz preta i mlotek i kilka razy stukasz , jesli kreska na kole pasowym sie przesunela podczas stukania raz w jedno miejsce raz w inne (max. 10 stopni) to czujnik dobry

Chciałbym Ciebie zobaczyć z tym młotkiem i prętem jak walisz w silnik :peace:
Pomysł pewnie skuteczny ale drastyczny jak dla mnie...
PS: w serwisie go sprawdzili i jest dobry tylko stan jego kabelków nie wróży długiej pracy...

_________________
AUDI 80 B3 2.0E 3A >113KM 12/90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2006 20:00:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
podnosze temat :)
jak tam autko?? działa już bezproblemowo? po naprawie/wymianie czego zakończyły się problemy?
pozdrawiam

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2006 23:01:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2006 11:17:19
Posty: 73
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie - koło Gorzowa Wielkopolskiego
Jejku sorry, zaspałem :P Autko jeszcze nie jest zdrowe. Czeka na regulator, który ma przyjść w nadchodzącym tygodniu. Nowy ponad 1000zł a ja na allegro wyrwałem z rękami właściciela za 76.50pln! W między czasie stary regulator przemyłem w WD40 i nawet 3 dni fajnie jeździł! Ale znowu się ziepsuł :|
Jak tylko dostane tą cześć, śmigam do ASO i niech to wyregulują konkretnie :]
Ciekawe ile teraz mnie zczyszczą...

W wolnych chwilach modyfikuję delikatnie moją niunię. Może nawet pokaże wam fotki :]

_________________
AUDI 80 B3 2.0E 3A >113KM 12/90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2006 20:10:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2006 11:17:19
Posty: 73
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie - koło Gorzowa Wielkopolskiego
Regulatora nadal nie ma a mi się nudzi :diabel:
proszę sami zobaczie co z tego wyszło -> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 340#955340

_________________
AUDI 80 B3 2.0E 3A >113KM 12/90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2006 09:33:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lip.2004 10:30:18
Posty: 33
Lokalizacja: Olkusz
sorki za tego posta ... net mi zwariowal i wyslal dwa razy :< :/

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 15.wrz.2006 09:39:41 przez ProPaganda, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2006 09:35:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lip.2004 10:30:18
Posty: 33
Lokalizacja: Olkusz
witam :)
czytam ten temat i podkradam sobie pomysly poniewaz mam troche odwrotny problem :P mam taki sam silnik tyle ze w C4 tzn AAD. Mianowicie ja mam taki problem ze na PB autko cisnie to 3tys obrotow a wyzej tak przyspiesza ze prawie sie cofa, a jak pompuje pedalem gazu to jest jakby lepiej. Na jalowym to juz wogole nie wspominam bo zgasnie zawsze jak puszcze gaz takze musze trzymac na skrzyzowaniach. Auto mam na LPG dlatego na nim jezdze ale 18sec do 100km/h juz mnie przytlacza dla tego postanowilem wziac sie za serce i naprawic PB. Moze macie jakies pomysly? :) Na LPG nie ma zadnych problemow z obrotami itp jedynie ta moc.
Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2006 22:50:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2006 22:41:36
Posty: 1
Lokalizacja: B3 1.8S 1988 PB+LPG
Znam ten ból.
Stary wsadź nową cewkę zapłonową. Do mojej jakimś cudem dostało się trochę wody.
Miałem podobne objawy i oczywiście sam doszedłem o co chodzi.
Bo jak pojechałem do warsztatu to wstyd mi było patrzeć na tych żałosnych mechaniorów co w mojej audiczce grzebali. A propo nie polecam warsztatu:
Autoserwis
ul. Wojska Polskiego (za Belpaxem)
12-200 Pisz
to oni babrali się 8 godzin, cuda nie widy robili a i tak opierdolić ich musiałem, bo chłopaki po za kluczami w warsztacie rozumu nie mają!

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 18:22:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2006 11:17:19
Posty: 73
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie - koło Gorzowa Wielkopolskiego
Witam,
Dzisiaj wróciłem z serwisu AUDI w Gorzowie Wlkp Pana Gałgańskiego.

No ale najpierw co do tego czasu porabiałem.
Jak pamiętacie w serwisie zdiagnozowano, że wadliwy jest regulator ciśnienia paliwa. Zabuliłem koło 200zł i zacząłem poszukiwania.
Znalazłem firmę z krakowa - bardzo mili i szczerzy ludzie:
ROMATRONIC
Grzegorz Machlowski
Nawojowa Góra 528
32-065 Krzeszowice ( KRAKÓW )

Zamówiłem część - zapłąciłem 200zł + przesyłka.
Regulator zamówiłem identyczny (co nie znaczy uszkodzony :P ), wiadomo te same nr itd. Zmontowałem i autko wyraźnie ożyło!!
Wreście mogłem wyprzedzić autobus i to na 4 biegu, jadąc 80km/h !!
Dzsiaj 2 października, zaprowadziłem autko do serwisu AUDI w Gorzowie Wlkp.
Pare godzin później wróciłem i co usłyszałem? Nie możemy wyregulować tego silnika :): No myślałem, że chyba pozabijam tam wszystkich!! Właściciel nie miał kompletnie pojęcia dlaczego nie można tego zrobić - poprostu nie mogą.
Próbował zwalić winę na firmę, która sprzedała mi regulator. Jednak sam wiem, że jest/był dobry gdyż wymontowany został z działającego dobrze silnika!!
Zapytałem ile? Naszczęście mieli trochę godności i nie zapłaciłem nic. Prawie nic gdyż pełny bak paliwa czyli prawie 70L shell vpower racing był pusty!!
Mało tego silnik teraz jest tak załatwiony, że mnie fiat 126p wyprzedził!!!!
Czy ktoś zna w mojej okolicy jakiś dobry i uczciwy warsztat?
Czy ktoś wie co może powodować szarpanie silnika?

I na koniec uwaga.

Omijajcie w Gorzowie serwis VW AUDI "Galgański"!!!
Nie mają pojęcia co robią. Przecież skoro nie idzie wyregulować to co jest tego przyczyną? Skoro nie można wyregulować to dlaczego jest gorzej niż było!?
Jestem już tak zły, że nie wiem co!

_________________
AUDI 80 B3 2.0E 3A >113KM 12/90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 20:20:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
odlacz kabelek od potencjoemtru w przeplywomierzu
odlacz kabelek od regulatora cisnienia
sprobuj wyregulowac silnik srubka w przeplywomierzu
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2006 23:19:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2006 11:17:19
Posty: 73
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie - koło Gorzowa Wielkopolskiego
Cytuj:
odlacz kabelek od potencjoemtru w przeplywomierzu
odlacz kabelek od regulatora cisnienia


Tylko, że jak ja to odłączyłem ostatnio to samochód gasł z miejsca...

Muszę pozyskać informacje na temat ustawienia zaworu dodatkowego powietrza gdyż ja miałem jakoś tak dziwnie. Był otwarty ale w inny sposób. Gdyby regulować poziom napięca to wyglądało by to tak:
otwarty(szczelinka) -> coraz mniejsza szczelinka -> zamknięty -> szczelinka i coraz większy aż do pełnego otwarcia.

Teraz jest tak, że: zamknięty -> i się otwiera aż do całkowietego otwarcia

Pierwsza wersja była chyba oryginalna bo ta druga to mój pomysł. Czy ktoś może ma czas i zerknał by jak jest u siebie? Z góry dzięki za fatygę.

Jak można regulować regulator ciśnienia paliwa i jak się do tego zabrać?
Podobnie ma się rzecz z zaworem dodatkowego powietrza.

_________________
AUDI 80 B3 2.0E 3A >113KM 12/90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 11:37:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.maja.2006 18:21:50
Posty: 37
Lokalizacja: JG
orginalnie zawor krokowy zawsze jest lekko otwarty na wylaczonym silniku malem juz silniczki i w kazdym tak bylo .
problem o ktorym pisalem kiedys czyli dziwne wolne obroty znowu od czasu do czasu zaczol sie pojawiac :/
myslalem ze to wina silniczka ze gdzies sie przycina ale to nie to niestety :(
masz taki sam mode silnika czy masz czasmi takie obiawy ze silonik wejdzie ci na 1000 - 1200 obrotow i tak faluje w tym przedziale , mocna trzesie silnikiem i z rury dydobywa sie taki dziwny odglos jak by jakis zawor sie nie zamykal
he jak to opisac .... nie wiem moge nagrac film jak ktos chce

_________________
Audi A4 1.9 TDI AJM (2007->)
Audi 80 2.0E 3A (2004-2007)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 14:31:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2006 11:17:19
Posty: 73
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie - koło Gorzowa Wielkopolskiego
W moim wypadku silnik nie wchodzi na 1000 obrotów tylko sobie pływa między 850 a 1000. Z rury faktycznie dobiega takie dudnienie. Jak docisnę raptownie gazu to dudnienie też przzyśpiesza i oczywiście silnik również się trzęsie jak galaretka a z nim cała karoseria i moja dziewczyna jak w nim siedzi :P. No ale po przekroczeniu pewnych obrotów zanika. Mój zawór jest w spoczynku zamknięty ale muszę zaznaczyć iż w kolektorze dolotowym nie mam żadnej śróbki do regulacji dodatkowego powietrza, czyli wszystko załatwia ten zawór elektromagnetyczny. Więc chyba trzeba go otworzyć...

_________________
AUDI 80 B3 2.0E 3A >113KM 12/90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 23:38:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2006 11:17:19
Posty: 73
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie - koło Gorzowa Wielkopolskiego
Witam,
Kolejny ciekawy pomysł. Rozmawiałem ostatnio na uczelni z dosyć kumatym profesorem, który polecił mi sprawdzić komputer, czy może nie został zawilgocony. Przyznam, że gość może mieć rację gdyż cały badziew zaczął się po umyciu silnika. Wiadomo, że tam woda jest pod duużym ciśnieniem i leci w każdą stronę. Chciałbym sprawdzić ten komputerek ale nie bardzo wiem gdzie jest. Nie ma go ani z lewej ani z prawej strony w okolicy nóg kierowcy i pilota. Czy ktoś wie gdzie skubaniec dokładnie leży i jak się do nie go łatwo dostać?
Mam jeszcze jedno pytanko. Nie wiem gdzie posiałem manuala od mojej niuni ale ostatnio mam ciekawe trzaski. Chodzi o jedną lampeczkę. Znajduję się zaraz nad lampeczką od hamulca ręcznego. Wygląda jak jakiś termometr i woda czy coś na czerwonym tle. Dlaczego o nią pytam? Otóż ostatnio jak sobie ostro wchodzę w zakręty z uślizgiem tylnych opon, właśnie ta lampeczka skubana mi się czasem zapala. Dla śmiechu dodam iż lampeczka się zapala/błyska jak silnik ma powyżej 3000 obrotów ale tylko przy ostrych skrętach. Czy mi jakiegoś płynu brakuje czy coś? Pozdrawiam...

_________________
AUDI 80 B3 2.0E 3A >113KM 12/90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 09:07:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2005 11:47:51
Posty: 6
Lokalizacja: Krosno
Witam. Błyskająca lampka to niski stan płynu chłodzącego(w naczyniu jest czujnik) a jeśli chodzi o komputer to znajduje się pod deską rozdzielczą od strony pasażera, widać go dopiero po zdemontowaniu schowka. Mam taki sam silnik 3A + LPG i problem z odpalaniem na benzynie , po dłuższym postoju. Objaw jest taki że podczas jazdy na LPG i przełożeniu na paliwo jest dziura (uuuuuuuuuu) i dopiero po pewnym czasie zaczyna łapać przerywając. Po przejechaniu kilkuset metrów chodzi normalnie. Zostawiając na noc na benzynie rano są problemy z odpaleniem na niej. Natomiast na LPG pali i chodzi normalnie ale zbliża się zima i z paleniem na LPG będą problemy. Jak mogę sprawdzić działanie dodatkowego wtrysku (rozruchowego)znajdującego się na kolektorze zsącym?.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 16:57:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2006 11:17:19
Posty: 73
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie - koło Gorzowa Wielkopolskiego
Z tego co wiem dodatkowy wtryskiwacz uruchamia się dopiero poniżej 10 stopni(albo 20). Jeżeli chcesz go zmusić do pracy, wystarczy, że odpalisz silnik. Zgasisz, odkręcisz wtryskiwacz od kolektora i po włożeniu do np słoiczka podasz na jego piny(po zdjęciu wtyczki) 12V. Biegunowość nie ma znaczenia gdyż jest to zwyczajny zawór elektromagnetyczny. Po podaniu napięcia powinna pojawić się mgiełka, która powstaje w wyniku rozpylenia paliwa. Nie może być to strumień.

Obecnie moje AUDI jest w nowym serwisie. Powiedziałem, że mają 2 tygodnie a praca ma być wykonana starannie i z głową. Obsługa miła, tylko nie wiem jeszcze jakie koszta będą. Plus jest taki, że za nim coś zrobią to zadzwonią.

Co do komputera to dziękuję - udało się mi go rozebrać i jak na jego wiek to jest w lepszym stanie od laptopa, który ma 3 miesiące.

Płynu faktycznie jakoś było mało. Po uzupełnieniu lampka sie już nie zapaliła.
BARDZO DZIEKUJĘ...

_________________
AUDI 80 B3 2.0E 3A >113KM 12/90r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: