juz jestem po wymianie. powiem tak: nie dziwie się że nikt w warsztatach nie chciał się za to wziąć i patrzyli na mnie jak na idiote, a jak już sie jeden zgodził to koszt robocizny wycenił na min. 450zł. nie jest to łatwa i przyjemna robota a do tego czasochłonna. co ja sie nabluźniłem to moje. a że zima idzie i niektórzy sie napewno do tego tematu przy parujących szybach beda musieli przymierzyć tu jest fotka do jakiego stanu auto trzeba zdementować żeby sie dostać do tej nieszczesnej nagrzewniczki
http://img430.imageshack.us/img430/5289 ... 002zb6.jpg
pamietajcie że w coupe jest troche inaczej umiesczona obudowa nagrzewnicy niż w zwykłym B3/B4 i wiecej roboty troche. a i sama nagrzewnica w coupe jest inna.
warto jednak to robić samemu bo sporo rzeczy w warsztacie może sie komuś nie chcieć albo zapomnieć zrobić. do tego dochodzi jeszcze kwestia klimatyzjacji. sami macie szanse to zrbić nienaruszając klimy i gazu w układzie. warsztat to oleje i dodatkowe koszta zapewnione.
a tak: czas pracy- 12h koszt (nagrzewnica) 70zł
pozdrawiam konstruktorów audi i wielu nagrzewniczek do wymiany im życze