Artur Szczepaniak napisał(a):
jak w tytule ... miga co jakieś 60 km , jak się wyłaczy silnik to nie miga i po 60 km znowu - na pomarańczowo. Byłem na badaniu DELTASCANEM PL :
- 527 - czujnik tem. powietrza wlotowego ( G72 ) zwarcie do B - ,
- 117 - sygnał obciążenia zacisku DF alternatora; nieprawidłowy sygnał, usterka sporadyczna,
- 741 - kontrola pozycji pedału hamulca; nieprawidłowy sygnał , usterka sporadyczna ,
- 65535 - starownik uszkodzony.
Koleś powiedział ponadto że żle był podłączony zawór N75 ale pomimo dobrego podłączenia i wykazowania błędów znowu dziś jadąć do pracy zaczęło migać. POMÓZCIE BO MNIE COŚ TRAFI OD MIGANIA - zapłaciłem 50 zł i miało być ok a teraz znowu jest jak był ...
Wujek, zacznij od sprawdzenia czy twój akumulator nie żegna się z zyciem, ewentualnie czy regulator napięcia alternatora (lub sam altek nie rzucił roboty).
Możesz mieć również zwarcie gdzieś w instalacji , obejrzyj dokłądnie przewody dochodżace do przepływki. Jak już wyeliminujesz aq lub altka jako winowajcę , sprawdź sobie przepływomierz posługując się VAG`iem lub innym parszywstwem i zajrzyj do bloku 003.
Co do pedału hamulca (błąd 741 - tak jak pisze Warm) to masz uszkodzony czujnik świateł stopu, wymień i problem minie, tudzież kontrolka świec żarowych przestanie denerwować.
Poza tym doopa nie macher skoro nie zdiagnozował przy okazji reszty ...