.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 23:30:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2006 18:45:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Bilo napisał(a):
ArtHurO napisał(a):
Ja mam w swiom B3 z 1989 roku spryskiwacze fabrycznie założone...Szczęściaż ze mnie :D

ale nie dzialaja :D

W błędzie jesteś ziomal.... pryskają, spryskują i co tam jeszcze chcesz.... Przepływka też wymieniona...

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 08:29:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Klej -sądzę że mogą być co najwyżej tak samo jasne lub trochę ciemniejsze od zwykłych, bo filterek jaki by nie był trochę światła zabiera. Tylko barwa bardziej zbliżona do białej daje złudzenie jasności ale strumień światła jest pewnie ten sam lub mniejszy, chyba że jeszcze bardziej skrócili żarnik a co za tym idzie również trwałość.
Myślę że nie warto kupować żarówek po 60zł, tylko lepiej raz do roku zmieniać na nowe, bo nowa żarówka zawsze jest lepsza niż stara.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 09:03:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
dokladnie, stara zarowka ma zarnik nieco utleniony i swieci slabiej.
zarowki H4 przed samym przepaleniem (dzien lub kilka godzin) swiecily duzo slabiej i to byla oznaka, ze niebawem ich zywot dobiegnie konca ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 12:13:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Nie zgodze sie z tym, ze przez ten filtr swieci slabiej... droge mam oswietlona o wiele lepiej niż przy standardowych H4, wiec mysle, ze jednak cos tam lepiej jest, komplet kosztuje 50zł nowy, do tego mam je juz od lutego bodajze i jak swiecily tak swieca, uwazam, ze jezeli nawet Hella wypuscila takie zarowki, to cos w tym jest... Filtr jest bardzo delikatny, nie taki az granatowy jak w tanich zenonach :D. Jest lekko blekitny...

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 12:31:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
filtr to filtr i zawsze cos blokuje! i nich mi nikt nie pierd*li ze przez filtr swieci lepeij. moze swieci bardziej "jasno", ale strumien swiatla jest mniejszy! to tak jakby oswietlac droge białą diodą LED! Swieci bialo? swieci! wiec powinna lepiej od H7 droge oswietlac, haha! :):

aha i przez taki filtr minimalnie wiecej sie zarowka nagrzewa oraz jej zywotnosc wiadomo jest krotsza... no chyba ze skrócili zarnik, wtedy swieci niby mocniej, ale zywotnosc duuuuzo krótsza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 14:09:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
ja nie pisze, ze filtr powoduje, ze zarowka swieci jasniej... przynajmniej nie o to mi chodzi... Az tak glupi nie jestem :D

Chodzi mi o to, ze jezeli filtr jest zrobiony porządnie - nie pochłania zbyt wiele swiatla, to nie ma wiekszego wplywu na jasnosc, ale ma wplyw za to sama konstrukcja zarowki, i niech mi tez nikt nie wciska, ze zarowka helli 60/55 nie swieci jasniej niz te 100/90 ktore mialem (polamp chyba, tak mi sie kojarzy). Swieci i to o wiele, nocą droga jest o niebo lepiej oswietlona

A to nagrzewanie sie przez filtr to tez bez przesady, wiadomo, ze kolor powstaje dzieki temu, ze pewne pasmo fali swiatla zostaje pochloniete, a pewne odbite, a skoro cos ma kolor, to znaczy ze pochlania, co za tym idzie nagrzewa sie... Dlatego nosi sie latem jasne ciuchy - bo jest chlodniej w nich ;-)
Wydaje mi sie jednak, ze wiecej swiatla pochlonie czubek banki pomalowany na szaro albo sam metal, sam filtr za duzo tego swiatla nie pochlonie, a co za tym idzie nieznacznie wplynie na nagrzewanie sie zarowki...
Zreszta co kto lubi, ja i tak polecam tą helle :D

Topic mamy chyba o xenonach, wiec wypadaloby uciąć ten OT... Mam nadzieje, ze w pewnych kwestiach sie zgadzamy :D i znajac zycie w pewnych tez roznimy... sam mam zarowki takie akie mam, wiec mysle, ze jakas podstawa jest zeby wypowiadac sie na temat tych filtrow niebieskawych, jezeli takie zarowki miales, to OK, moze trafiles na tandete (i wtedy Cie rozumiem), ale jezeli nie miales zarowek z filtrem nigdy to moze nie teoretyzuj zbytnio, bo troszeczke mam wrazenie ze wyolbrzymiasz :): :peace:

Ale co tam, chcielismy, to mamy wolny kraj :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 21:01:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Klej, widzę że w takim razie stosujesz pewne typy żarówek będąc świadom ich ograniczeń, czyli uzyskaliśmy mniej więcej konsensus :) Jeśli blado niebieski to tragedii nie będzie no i hella z filtrem pewnie będzie lepsza niż Polam czy inne "Klubowe" bez filtra...
{Proszę nie zamykać tego wątku, już chyba zakończyliśmy dygresję :)}

Co do ksenonów w h4 to chyba mogą bardziej oślepiać ponieważ emitują światło w większym rozproszeniu -odbija się od odbłyśnika i część idzie tam gdzie trzeba na drogę a spor część rozchodzi się gdzieś na boki. Soczewka to jak projektor -co ma wyjść wychodzi jako wiązka o odpowiednim kącie a reszta w mniejszym stopniu "zaśmieca" otoczenie. Jak włożymy żarnik do H4 może się zrobić nieprzyjemnie kolegom jadącym z przeciwka. Chociaż i tak bym to zainstalował gdyby ceny jeszcze trochę spadły.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 21:11:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Ramon, ale jeżeli założysz same xenony w H4 to nie masz świateł drogowych.

Wyjściem jest bi-xenon w miejsce H4.... ale jeszcze nie widziałem takich które trzymają geometrię światła.

Pewnie takie markowe rozwiązania jakie oferuje Hella... były by dobre ale na pewno nie jakieś druciarskie robione w garażu na wzór markowych.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 09:56:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Wiesz, jakbym już miał prawdziwe ksenonowe żarniki to może długie nie byłyby tak bardzo potrzebne nawet na podłej drodze bez białych linii...

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 10:19:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Miałem w o1 RS i są potrzebne również światła drogowe.... pomijam już sprawę przepisów o ruchu drogowym.

Jeżeli je podniesiesz wyżej, to bedziesz oślepiać innych.

Nie rób drugiemu co tobie nie miłe ... :peace:

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 16:48:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Ramon1 napisał(a):
Wiesz, jakbym już miał prawdziwe ksenonowe żarniki to może długie nie byłyby tak bardzo potrzebne nawet na podłej drodze bez białych linii...


Niestety tez sie nie zgodze. xenon lepiej doswiela zadany obszar ale nie ma wiekszego zasiegu niz prawidlowo ustawione swiatla mijania. Musisz miec dlugie bo tego wymaga przepis.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 18:58:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
ja do siebie najpierw planuje zalozyc soczewy od S4 albo od C4A6 i do tego wtedy maske od tego modelu (zawsze mi sie podobala :D) Wtedy dopiero mozna na powaznie myslec o xenonach, o ile jakosc swiecenia zwyklych zarowek w soczewach nie bedzie wystarczajaca...

W B4 (bo o nim byl watek o ile dobrze pamietam) tez najpierw wypadaloby zalozyc soczewy, nie dosc, ze wyglad od razu lepsiejszy, to z samym montarzem ksenonów w soczewach takich problemow juz nie ma... :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 08:47:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Niestety w B4 musiałbym jeszcze dorobić migacze w zderzaku (w zasadzie halogeny też no bo jak migacze bez halogenów)

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 09:12:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Hmmmm

Ciekawy pomysł z tymi xenonami na H4 :)

Ile mówicie, że to kosztuje, bo już sie pogubiłem. Chodzi mi tylko o H4 do swiatel mijania, drogowych nie musi mi obsługiwać ta żarówka.

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 12:17:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
ciezko jest o dobry zestaw pod H4 tylko na swiatla mijania - te zestawy helli o ktorych mowilem (bixenon - ruchoma przeslona) maja ta przeslone z 2 powodow: po pierwsze żeby byly swiatla mijania i drogowe, a po drugie właśnie po to, żeby nie oślepiać, o czym mowi polowa watku...

Takie bi :P Helli kosztuja ok 1500zł (no chyba, ze cos sie zmienilo ;-) ), ale na prawde niezle swieca...

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: