pewnie nie masz sekwencji, gaz kiedys 'perdnął' i rozdymał dolot/kolektor, i bierze ci lewe powietrze. to tłumaczy wieksza czułóść (usterkowosc) na gazie, którego mieszanka jest bardziej czula na powietrze, poza tym, muł, wolny, dużo pali... zdejmuj tłumik, a potem kolektor i sposprawdzaj dojście powietrza
-
problemy z zapaleniem - silnik i cieply i zimny zapalac powinien normalnie, czujnik nic nie ma tdo tego,
-
drgania na zimnym silniku -
-
znaczny spadek mocy - teoretycznie powinienes miec wiecej mocy, gdyby wskazywal ze jest zimny (ssanie)
-
wahania obrotów na LPG - czujnik dziala nie tylko na lpg, tylko zawsze
-
cięzko wkręcić ją na wiecej niż 4500 obrotów - patrz wyzej - dopiero powinien sie bardziej wkrecac
-
spalanie LPG w jezdzie mieszanej ok. 16/17l - a PB ile pali?
-
prędkość maksymalna to jakieś 160 km/h - nic wspolnego z czujnikiem
co do drgan, to sprawdzil bym swiece, przewody, i rozrzad, czy nie jest przestawiony (looknij na zabki, bo moze ich prawie nie byc, i przy jakiejsc nieudanej redukcji skoczy wiecej i zawory tłoki pocałują
)
niewlasciwa prace rozrzadu tlumaczylaby: słaba moc, a co za tym idzie i obroty i max speed, drgania, spalanie, ODpalanie... V6-tka powinna Ci chodzić szumnie i gładko, bez żadnych przeskoków, czy zwalniania, czy przyspieszania obrotów, - powinien bez najmniejszego problemu na poziomej drodze ruszyc bez gazu nawet z szybko puszczonegop sprzegla