.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 14:50:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.6 ABC] Problemy z silnikiem
PostNapisane: 25.wrz.2006 17:26:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 16:52:43
Posty: 7
Witam. Mam problem ze swoją V6. Otóż objawy są następujące:
- problemy z zapaleniem
-drgania na zimnym silniku
-znaczny spadek mocy
-wahania obrotów na LPG
-cięzko wkręcić ją na wiecej niż 4500 obrotów
-spalanie LPG w jezdzie mieszanej ok. 16/17l
-prędkość maksymalna to jakieś 160 km/h

Z tego co tu wyczytałem to prawdopodobnie czujnik temperatury mógł siąść. Ale jesli ktoś może pomóc to prosze o jakieś rady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 17:52:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Yyyy... Spróbój zamontowac blosa? I sprawdz jakiej wydajnosci masz parownik :] Tyle odemnie na start :)

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 18:07:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 16:52:43
Posty: 7
Myślisz że to pomoże? Podpowiedz mi jeśli możesz gdzie można dostać blosa i ile by to kosztowało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 18:09:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Wnioskuje ze twoje problemy dotycza jazdy an gazie? Jaką masz instalacje? Na palniku ? ;] Moze zdycha ci po prostu reduktor ?

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 18:23:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 16:52:43
Posty: 7
Własnie że nie tylko na gazie. Na PB też słabiej reaguje na wcisnięcie gazu i moc jakby mu spadła, tylko że silnikiem juz tak nie trzęsie jak na gazie. Kiedy kupiłem audiczkę to na benzynce V-max 210 jechałem i miejsce pod pedałem zostawało jeszcze, a teraz to 170/180 na PB i 160 na LPG i wiecej nie da rady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 18:52:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Gaz miałes od poczatku ?? Czy dopiero załozyłes ?? ;]

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 08:00:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Najpierw zrób porządek z jazdą PB, a później zabier sie za gaz. Wywal mikser i zobacz czy sie dużo poprawi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 08:18:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Świece , przewdy zapłonowe , palec rozdzielacza + kopułka --- do sprawdzenia...

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 08:44:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Szantis -> nie pisz bzdur. W V6 nie ma kopułki, palca rozdzielacz itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 10:10:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
No dokładnie. Tu jest elektorniczny zapłon. Jedynie swiece i kable. ALe według mnie moc tnie mikser :)

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 11:22:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
pewnie nie masz sekwencji, gaz kiedys 'perdnął' i rozdymał dolot/kolektor, i bierze ci lewe powietrze. to tłumaczy wieksza czułóść (usterkowosc) na gazie, którego mieszanka jest bardziej czula na powietrze, poza tym, muł, wolny, dużo pali... zdejmuj tłumik, a potem kolektor i sposprawdzaj dojście powietrza



-problemy z zapaleniem - silnik i cieply i zimny zapalac powinien normalnie, czujnik nic nie ma tdo tego,

-drgania na zimnym silniku -
-znaczny spadek mocy - teoretycznie powinienes miec wiecej mocy, gdyby wskazywal ze jest zimny (ssanie)
-wahania obrotów na LPG - czujnik dziala nie tylko na lpg, tylko zawsze
-cięzko wkręcić ją na wiecej niż 4500 obrotów - patrz wyzej - dopiero powinien sie bardziej wkrecac
-spalanie LPG w jezdzie mieszanej ok. 16/17l - a PB ile pali?
-prędkość maksymalna to jakieś 160 km/h - nic wspolnego z czujnikiem

co do drgan, to sprawdzil bym swiece, przewody, i rozrzad, czy nie jest przestawiony (looknij na zabki, bo moze ich prawie nie byc, i przy jakiejsc nieudanej redukcji skoczy wiecej i zawory tłoki pocałują :diabel: )
niewlasciwa prace rozrzadu tlumaczylaby: słaba moc, a co za tym idzie i obroty i max speed, drgania, spalanie, ODpalanie... V6-tka powinna Ci chodzić szumnie i gładko, bez żadnych przeskoków, czy zwalniania, czy przyspieszania obrotów, - powinien bez najmniejszego problemu na poziomej drodze ruszyc bez gazu nawet z szybko puszczonegop sprzegla

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: