.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 22:27:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 15:20:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lut.2006 22:51:48
Posty: 119
Lokalizacja: Bieszczady
zgodze sie z toba w 100%
I u mnie był ten sam problem z tym ze kat wtrysku ustawiało mi 5 psełdo fachowców i dopiero 6 sobie poradził.
Autko pali jak talala!!! Nie ten wóz!!!

A i chciałbym przeprosic za to ze wczesniej nie słuchałem tych co pisali "sprawdz kat wrysku"!!!
No ale ilerazy mozna sprawdzac te sama rzecz?????
Teraz wiem ze ten mój przypadek byłby swietnym materjiałem do programu "USTERKA"
:peace:

_________________
A6 2,5TDI Avant 96r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 16:05:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
Adzien77 napisał(a):
zgodze sie z toba w 100%
I u mnie był ten sam problem z tym ze kat wtrysku ustawiało mi 5 psełdo fachowców i dopiero 6 sobie poradził.
Autko pali jak talala!!! Nie ten wóz!!!

A i chciałbym przeprosic za to ze wczesniej nie słuchałem tych co pisali "sprawdz kat wrysku"!!!
No ale ilerazy mozna sprawdzac te sama rzecz?????
Teraz wiem ze ten mój przypadek byłby swietnym materjiałem do programu "USTERKA"
:peace:


no to teraz zglupialem ... u mnie niby tez z 3 osoby sprawdzaly/ustawialy kat :/ :?:

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 16:07:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 16:39:29
Posty: 194
Lokalizacja: Słupsk
Ja też...... :(:

_________________
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI CNHA
A6/C4 2,5 TDI AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 22:35:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
sampek napisał(a):
Adzien77 napisał(a):
zgodze sie z toba w 100%
I u mnie był ten sam problem z tym ze kat wtrysku ustawiało mi 5 psełdo fachowców i dopiero 6 sobie poradził.
Autko pali jak talala!!! Nie ten wóz!!!

A i chciałbym przeprosic za to ze wczesniej nie słuchałem tych co pisali "sprawdz kat wrysku"!!!
No ale ilerazy mozna sprawdzac te sama rzecz?????
Teraz wiem ze ten mój przypadek byłby swietnym materjiałem do programu "USTERKA"
:peace:


no to teraz zglupialem ... u mnie niby tez z 3 osoby sprawdzaly/ustawialy kat :/ :?:


...więc zapraszam ponownie :-)
Pozdrawiam
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2006 06:48:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 16:39:29
Posty: 194
Lokalizacja: Słupsk
Zdanie mechanika :
Cytuj:
VAG -to kiełbasa zwyczajna
Bosh -to kiełbasa mysliwska

_________________
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI CNHA
A6/C4 2,5 TDI AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2006 21:25:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
Darp napisał(a):
...więc zapraszam ponownie :-)
Pozdrawiam
Darp


hmm moze w maju jakos przy okazi sie wybiore do olsztyna na przeglad klimy (jakos od dawna serwizujemy auta na augustowskiej chyba) to moze wtedy.
dzieki.

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 07:14:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 16:39:29
Posty: 194
Lokalizacja: Słupsk
@Darp
Cytuj:
Można przyśpieszyć na pompie wtrysk statycznie. Mówi się że to ułatwi rozruch a później i tak ECU właściwie wysteruje dynamicznie kąt.


Jest postęp-odpala za kazdym razem!
Wyrazy szacunku!!! :diabel: Pozdro

Ps.Przyczynisz sie do upiekszenia auta -czyli wywaleniu aku 190Ah za siedzenia kierowcy.Respect! :D

_________________
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI CNHA
A6/C4 2,5 TDI AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 15:58:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
To może jeszcze ja podrążę temat kiepskiego zapalania AAT.
Mam podobny problem - gorący silnik pali od 1, max.2 przekręceń wałem, zimny na tyle, że załączają się świece żarowe równie dobrze ale jak dłużej postoi to kręcę bardzo długo po czym chmurka dymu za autem.
Jak mam rozumieć te 2-3 godziny po których mieliście problemy z zapaleniem? Czy również mieliście takie problemy po powiedmy 10 godzinach i więcej (np cały weekend postoju) czyli silniku całkiem wychodniętym przy temperaturze otoczenia takiej, że świece żarowe nie grzały np. 15-25 stopni C?
Co ciekawe, myśląc, że przyczyną są problemy z nietrzymiącym zaworem zwrotnym na spływie paliwa wymieniłem go na nowy zamiennik.
Oryginalny okazał się dobry a nowy puszczał paliwo i na tym przez który się to paliwo cofało (dość powoli) po kilku godzinach postoju odpalał od pierwszego zakręcenia ale po upływie zawsze ok.8-9 godzin była zupełna kaplica - kręcenie przez minutę i ładowanie akumulatora - zbieg okoliczności ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 16:57:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
pawelb napisał(a):
To może jeszcze ja podrążę temat kiepskiego zapalania AAT.
Mam podobny problem - gorący silnik pali od 1, max.2 przekręceń wałem, zimny na tyle, że załączają się świece żarowe równie dobrze ale jak dłużej postoi to kręcę bardzo długo po czym chmurka dymu za autem.
Jak mam rozumieć te 2-3 godziny po których mieliście problemy z zapaleniem? Czy również mieliście takie problemy po powiedmy 10 godzinach i więcej (np cały weekend postoju) czyli silniku całkiem wychodniętym przy temperaturze otoczenia takiej, że świece żarowe nie grzały np. 15-25 stopni C?
Co ciekawe, myśląc, że przyczyną są problemy z nietrzymiącym zaworem zwrotnym na spływie paliwa wymieniłem go na nowy zamiennik.
Oryginalny okazał się dobry a nowy puszczał paliwo i na tym przez który się to paliwo cofało (dość powoli) po kilku godzinach postoju odpalał od pierwszego zakręcenia ale po upływie zawsze ok.8-9 godzin była zupełna kaplica - kręcenie przez minutę i ładowanie akumulatora - zbieg okoliczności ?

Rozumiem że zacząłeś od ustawienia kąta wtrysku ?
Jeśli nie - zacznij od tego a później wrócimy do dyskusji.
Z dobrze wyregulowanym dieslem jest tak ża im zimniejszy tym lepiej pali (mówię tutaj o temp do ok -10 st C - później problemem jest paliwo a nie silnik).
Sugeruję również lekturę "10 przykazań dla diesla". :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2006 02:30:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Jakoś tych 10 przykazań nie mogę znaleść, może jakiś link.
Co do regulacji, mój diesel ma wg papierów celnych 350tys przebiegu - pytam bo może nie ma juz czego regulować.
Jak tak sobie czytam ten wątek to się zastanawiam ile serwisów będę musiał odwiedić aby poprawnie mi wyregulowano pompę, może ktoś zna jakieś pewne serwisy od pomp w woj. Sląskim, najlepiej w okolicy Rybnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2010 22:04:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Pozwolę sobie odgrzać temacik.
Jak pisałem wcześniej, najczęściej problem z paleniem AAT to statyczny kąt wtrysku.
Już niektórzy to potwierdzili w poprzednich postach tego wątku.
Problem jest taki, że mimo banalności zadania, wiele osób źle ustawia ten kąt.
Ja od 2006 roku obserwowałem u siebie powolne coraz gorsze palenie.
Ale ponieważ w 2006 roku ustawiliśmy kąt na lekko wczesny ok 60, i palił super idealnie w każdych warunkach, to wydawało mi się że to się nie ma prawa zmienić, jeśli nie grzebie się w silniku.
Doszło do tego, że już rok temu słabo mi palił, dymił itp. W zimę nawet przy -15 ledwo odpalałem. Interfejs w schowku leży, ale nie przyszło mi do głowy, żeby sprawdzić ponownie kąt.
Myślałem że może wtryski, albo coś z pompą.
A tu się okazało, że statyczny kąt zmienił się przez te 3-4 lata. Po ustawieniu na 70 (za wcześnie trochę) pali jak brzytwa, od pierwszego dotknięcia w każdych warunkach. Nie dymi.
Dzięki Piotr
Wniosek: kontrolujcie kąt wtrysku regularnie
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2010 16:14:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2007 08:21:22
Posty: 13
Lokalizacja: Łuków
Darp napisał(a):
A tu się okazało, że statyczny kąt zmienił się przez te 3-4 lata. Po ustawieniu na 70 (za wcześnie trochę) pali jak brzytwa, od pierwszego dotknięcia w każdych warunkach. Nie dymi.
Dzięki Piotr
Wniosek: kontrolujcie kąt wtrysku regularnie
Darp


Jeśłi to nie problem to mam pytanko ponieważ objawy mam te same co wszyscy, słabe palenie jak jest ciepło. Nawet byłem wczoraj na ustawieniu kąta u sławnego mechanika w moim mieście co ponoć wszystko potrafi. Osoby z Łukowa bedą wiedziały o kogo chodzi. NO więc wziął 150 złotych ustawił powiedział że bedzie ok i było jeden dzień i jakieś 10 startów. Czy to możliwe żeby tak szybko się zchrzaniło, czy nigdy nie było dobrze ;)? I tu pytanko co robić:
- kupować kable i uczyć się ustawiać kąt
- jechać do kogoś z forum kto się zna ale do kogo (Lubelskie)?
- czy po prostu się pozbyć samochodu bo naprawdę mi czasami wstyd jak kręceę po 2-3 razy i puszcza chmurę dymu a temperatura +15


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: