JarekMr napisał(a):
Co do drugiego pytania to stwierdziłem to ponieważ, po pracy na gazie jak zapalam rano czy obojetne kiedy na bęzynie to na wolnych obrotach ok. ale jak dodam gazu to za momant spadają obroty i rosną, Tak jak by było powietrze i kiedy to powietrze zostanie wypchnięte to znowu ok.
witam
moglbys rozwinac temat ??? (czegos nowego sie dowiemy)
1.
ja uwazam ze ci sie bardziej autko zalewa niz zapowietrza wtrysk
bo moze sie on jedynie zapowietrzyc kolo pompki (chyba ze jest niesprawy ale bys zauwazyl wyciekajace paliwo poniewaz caly czas w systemie panuje nadcisneiie okolo 1bara)
wiec jezeli sie zapowietrzy za pompka
a nowa pompka max wydajnosc ma nawet do 10 bar ale tak normalnie pompuje okolo 5
wiec jezeli dostanie ci sie powierze do przewodu paliwowego to pompka dalej bedzie tloczyla paliwo i w sumie pczujesz lekkie kichniecie motorka
a nie tak jak ty to mowisz ze sie zapowietrza
2.
nastepna sprawa sprawdz czy wtrysk rozruchowy nie sika cieknie etc czy jest sprawny
bo wyglda wlasnie na to ze NIE
3.
jaki jest cel odcinania wtrysku tym kabelkiem ??? w czym ci to pomoze ???
jezeli uwazasz ze przy wylonczonej pompce ci sie zatrze rozdzielacz paliwa to wystarczy o niego dbac
-taknowac dobre paliwo
-odpalac zawsze na bezynie
-gasic na benzynie
-miec zaworek antywybuchowy
-iiii nie wozic "starego paliwa" w baku ktore z czasem sie starzeje i takie tam rozne
:P
acha jeszcze cos
k-jetronic nie ma elektoroniki w spobie
ke-jet jest chyba elektryczny regulator glownego cisnienia paliwa moze to na nim sie odcina paliwo hmmm
czyli paliwo wchodzi do rozdzielacza i odrazu z niego wychodzi nie smarujac nawet tloczka
pozdrawiam