zestopniowanie skrzyni wiaze sie [jest uzaleznione od] z samym slinikiem i masa/przyczepnoscia pojazdu.
wiadomo, iz samochody lekkie, turbodoladowane konstruowane sa pod katem duzych przyspieszen na nizszych predkosciach.
z kolei pojazdy typu S6 sa ciezkie - zastosowanie przelozen takich jak w WRX doprowadziloby do sytuacji, ze i tak cala moc zostalaby skonsumowana przez opony [poslizg], badz przez ESP [antyposlizg].
zatem po co stosowac krotsze przelozenia, skoro i tak nie ruszy [tylko zacznie sie slizgac]?
poza dyskusja jest to, ze S6 jest pozbawione turbiny, co tez ma ogromny wplyw.
jezeli jednak chcesz jeszcze szybszy samochod, to pozostaje 450konne
RS6 Avant oferujace 0-100km/h w czasie 4.7s.
pomijajac cene, uwazam, ze RS nie nadaja sie do codziennego uzytku [zawieszenie, praca pedalow i ukladu kierowniczego].
aluminniowa jest cala seria C5, lecz Ciebie powinno interesowac tylko C5 od polowy 2001 roku, w ktorym to C5 poddane bylo istotnemu facelifting'owi.