.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 12:48:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4/C4 2.0 16V ACE] ciężko odpala
PostNapisane: 08.paź.2006 21:02:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
witam. jestem nowy na forum i ciezko mi sie na razie odnalesc ale mam pytanko odnoscie mojego audi. otorz mam silnik ACE 2.0 16V i mam taki maly problem. jak zapalam silnik to musze dlugo krecic rozrusznikem tzn jakies 5s zeby auto zapalilo. niewazne czy zimny czy cieplu. zawsze pali tak samo. czasami zapali z zgasnie. poprawie i juz pali. czy to jest normalne przy mechanicznym wtrysku?????
problem nr. 2 pali mi bezpiecznik od podgrzewania tylnej szyby 30A, jak zdejme wtyczke z szyby to juz nie pali. wiec nie wiem o co lata
problem3 pali mi sie caly czas kontrolka od ABS-u. nie zgasie wogole nawet na sekunde. nie mam wylacznika abs-u!!!
problem 4. nie mam swiatel wstecznego. zarwoki dobre. gdzie znajduje sie wlacznik lamp cofania dodam ze jest to quattro
z gory dziekuje za pomoc.

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Ciężko pali
PostNapisane: 09.paź.2006 06:54:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2004 12:48:50
Posty: 53
Lokalizacja: Wieluń
Witam, co do zapalania to sprawdż najpierw czujnik temperatury płynu, jego opór.

_________________
Lecz swoje autko sam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2006 18:15:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Co do świateł wstecznego i palenia sie bezpiecznika przez ogrzewanie szyby... Musisz sprawdzić wiązkę przewodów pomiędzy klapą bagaznika a karoserią, na 90% tam gdzies jest zwarcie/przerwa i takie cuda sie dzieją...
Jeżeli nie, to pewnie padł czujnik od wstecznego (ten w skrzyni)

Co do kontrolki ABSu... Jest kilka możliwości, znajomy w pasku B3 GT z takim samytm silnikiem też miał problemy z tą kontrolką, okazało się, że spalił mu się cały sterownik ABSu (spore koszta, bo ok 400zł za uzywke wtedy dal, ktora padla po roku zresztą :/ )
Inna - bardziej prawdopodobna możliwość swirowania ABSu, to zle ustawienie koronki w stosunku do czujnika przy kole, albo przerwa w sygnale z czujnika... Obejrzyj dokladnie kola i te koronki... Przeczyść, ustaw odpowiednio, sprawdz czy wtyczki są dobrze zapięte (wtyczki są juz w komorze silnika, czyli kawalek dalej, nie przy samym czujniku). Powinno pomoc :D

Co do odpalania, to faktycznie sprawdz na początek czujnik termiczny podajacy sygnal do ECU (są dwa czujniki - 3/4 pinowy i 2 pinowy... Do ECU jest ten 2 pinowy ;) )

Uff, ale sie rozpisalem :P ale moze cos pomoge :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2006 18:30:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
ok. dzieki za pomoc jak na rzie mam wiekszy problem po padaczke zaliczyla pompa wspomagania keirownicy. chyba sie w niej zawor zawiecil i pompa pekla i zalalo mi wszystko plynem. :(:( no niezly poczatek

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: