krzycho0110 napisał(a):
Lukasik napisał(a):
seria ma 0,8 bara doladowania, a w overbooscie do 1,15 i to tylko w okoliucach 2500-3000obr (widoczne na wysokim biegu) i potem spada do chyba 0,7 przy 7000.
po tym czipsie powinno w okolicach 2500-3000 wbić na chwilke 1,3 bara i delikatnie spadac do 0.9-1 bar przy 7000tys. Te cisnienie bedzie sie zmieniac tez w zaleznosci jaka jest temperatura, w lecie deczko wiecej laduje. Dodatkowo po czipie zawsze masz overboost przy WOT.
najlepiej obserwować na dodatkowym wychylowym manometrze, bo seryjny jest za wolny.
jak zwykle fachowa odp

a powiedz mi czemu nie protestuje jak go wkrecam i jest to nawet 8obrotów??? wiem ze wy sie znacie z darkiem i z bartkiem(bartw.) i jak to wygląda w ich autach tez tak jest z tym cisnieniem i ile maja wkrecone na wastegate??
Witam.
Jak byłem w Biedrzychowicach tam taki pan powiedział jak mi wgrywał program że,ustawił narazie tak mniejwięcej ten wg bo niebyło jak przetestować tego .Auto traciło przyczepność nawet na trzecim biegu (złe warunki pogodowe).Powiedział żebym ustawił puźniej sam ,wkręcająć wg.Powiedział też aby ustawić to tak ,żeby na moment wbijłało 2.5 bara oczywiście na wskaźniku dodatkowym bo na desce jest opuźnienie .Po jakmś czasie ustawiłem zgodnie z instrukcją i nie ruszam tego .Spotkałem znajomego , kupił eske ktura była u tego pana robiona ,oblukałem wg i wyszło ok 7-8 zwijów wkręcone. Tylko taka sprawa że na począdku miałem wkręcony wg ok3 zwoje ,to i tak ładował 2.3 bez bulu a 2.4 z niższych obrotów.
Sprawdz ten mapsensor tak jak Leo powiedział i przy okazji szczelność na całej długośći tej rurki co wchodzi do kompa.
Możesz mieć DV uszkodzony ,wtedy też raczej nie będzie nabijał ciśnienia pełnego.