.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 18:54:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ABT] przy dodawaniu gazu martwa dziura w obrotach ?
PostNapisane: 29.wrz.2005 21:05:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.wrz.2004 11:42:25
Posty: 65
Lokalizacja: radom
cześć. Przejrzałem już mnóstwo postów o tej tematyce, ale niesety nie znalzłem takiego przypadku jak mój :) . Poradzcie. Nieraz gdy zapalam motor pracuje nierówno ale obroty dużo nie skaczą powiedzmy o jakieś 50, silniczek nierówno pracuje a jak wciskam mu gazu jest przerwa jakby myślał :) po czym wkręca się na obroty. Nie zawsze się tak dzieje, ale coraz częściej. Dodam że mam założony gazunek. Co to moze być ?, świece ?, przewody ?, czy coś innego ? aha zapomniałem dodać że jak nierówno pracuje i dam mu gazu to mała czarna chmurka leci z wydechu

_________________
audi B-4 91 r 2.0, 90KM, gg5820929


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2005 21:35:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 14:22:11
Posty: 159
Lokalizacja: Riverside, California
Auto: 81 633csi
jeśli ta chmurka nie ma związku z problemem, to sprawdź szczelność przewodu od silniczka krokowego. Jeśli ma związek - to ja nie mam pojęcia :(

_________________
kiedyś były: S4 quattro convertible, Audi Coupe Quattro
teraz B7 A4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2005 07:00:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Może nie zmienia się kąt wyprzedzenia zapłonu?

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2005 11:09:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Zbyt bogata lub zbyt uboga mieszanka - albo jedno i drugie, jeśli jest rozregulowany.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2005 11:38:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sprawdzic lambade

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2005 11:42:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2005 06:22:27
Posty: 6
Lokalizacja: Białogard
Siemasz chłopaku, na początek sprawdź świece i przewody zapłonowe. Piszesz że usterka postępuje, tzn że któreś z tych elementów są zużyte.Objaw wtedy jest taki że jak dodajesz gazu to ciężko sie wkręca i (niekoniecznie )"prycha". Dziwnie chodzi i nagle załapie i pójdzie normalnie.Wtedy też idzie przez chwile czarny dym.Świece są zużyte lub maja przebicie,przewody zapłonowe też mogą być stare i nie trzyma izolacja( np tylko w jednym z nich).Sprawdzić to możesz w zupełniej ciemności.Podnieś maskę odpal silnik i oglądnij wszystkie przewody na uruchomionym silniku (TYLKO ICH WTEDY NIE DOTYKAJ).Oglądnij każdy przewód od początku do końca , jeśli nie trzyma izolacja to zobaczysz małe niebieskie "pioruny". Jeśli jest tak jak piszesz to gwarantuję że innej przyczyny nie ma.

_________________
Audi 80 '89 2.0 KE-jetronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2005 20:10:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
objaw typowy dla podciśnieniowego reg kątu wyp zapłonu albo wężyk albo membrana

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2006 22:43:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
a jak sie sprawdza membrane? bo u siebie też jakbym takie coś odczuwał czasem.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2006 09:35:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 10:13:00
Posty: 28
U mnie jest podobny problem - jak jest zimny to cacy, ale jak trochę się przejedzie, to przy dodawaniu gazu pocątkowo się dławi a po chwili przełamuje, ale nie kopci. Czasami przy skrzyżowaniu potrafi zgasnąć Mechanicy naciągnęli mnie na silnik krokowy, ale nic to nie dało. Ja też nie wiem za bardzo o co chodzi z tą membranką i wężykiem. Może ktoś mi rozjaśnić sprawę?

_________________
Audi B4 2.0 ABT 1992
Nie wierzę mechanikom!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 00:43:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Lukasik napisał(a):
sprawdzic lambade


Nie sprawdzic lambde ale wymienic. Bo za pozno zaczyna dzialac wstepne nagrzewanie i przez to auto nie chce jechac i szarpie. Panowie to co piszecie o tych objawach przy w tym silniku to mialem identyko to samo. Juz to przerabialem.


Wymiencie tylko sonde lambda na nowa i bedzie git. :!!:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 80 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: