.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 15:39:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.8 T , 98r , AEB] Problem z mocą - pomocy!!
PostNapisane: 18.paź.2006 18:10:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 12:22:13
Posty: 9
Lokalizacja: Mrągowo
Byłem dzisiaj na hamowni. Okazało sie ze zabka ma 128km w benzynie , 135na gazie (sekwencja). Totalnie się załamalem. Turbina była w regeneracji.. zreszta samym dotykiem łatwo sprawdzic że ładnie pompuje. Wymienione świece, rozrzad.. Nic nie kicha nie prycha wszystko stabilnie i pieknie.. jednak brak mocy. I teraz wazna sprawa: po podlaczeniu pod komputer wyskakuje bład " błąd ustawienia przepustnicy" wstawialem już 2 inne przepustnice i nadal bład którego nie można skasować. Nawet moja stara przepustanica powedrowała do a3 na test i było ok. Silnik tez trzyma cisnienie i wszystko jest ok. Jeżeli ktos jest w stanie mi pomoc badz mial podobny przypadek ozłoce! ps: (podobno może być problem z przepływomierzem - ale czy komputer by tego nie wykryl?) :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 21:03:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Otóż sprawa pierwsza, masz katalizator, może jest zapchany, w tej z mojego podpisu był zapchany i nawet z 80-tką 2.0 niewiele wtedy miała do gadania.
Wszystkie wiązki są sprawne, nie ma przerw ani zwarć? Jeśli bedzie przerwa to nie uda się adaptacja przepustnicy.
Czym próbujesz dokonać adaptacji? Jeśli VAG-Comem, to nie zawsze jest to mozliwe. U mnie nie ma takiej możliwości, albo profesjonalny sprzęt albo adaptacja automatyczna (sam nie wiem dlaczego, ale tak jest).
Przepustnica sterowana linką czy elektronicznie.
Jeśli jest na linkę to trzeba sprawdzić wyregulowanie tej linki.
Jeśli sterowana elektronicznie, to sprawdź potencjometr pedału gazu.
Spróbuj wypiąć wtyczkę od przepustnicy wpiąć ją spowrotem i następnie wyłączyć wszystko co na prąd w aucie, potem włączyć zapłon i nie dotykać pedału gazu.
Powinno być słychać dźwięk nastawnika przepustnicy, kiedy skończy to przez minutę (dla pewności) nie wyłączaj jeszcze zapłonu. Potem wyłącz i ponownie sprawdź czy powraca błąd ustawienia przepustnicy.

Podaj numer błędu jaki jest zapisywany w pamięci.

Jeśli po moim poście pomogło to czekam na złoto :D :diabel: :peace:

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 09:13:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 12:22:13
Posty: 9
Lokalizacja: Mrągowo
Dzisiaj zaczynam walke także dam znać. Pytanie tylko czy przepustanica mogla odebrac 22KM ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 10:29:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2006 09:49:07
Posty: 19
Lokalizacja: Busko Zdrój
U mnie tak było. Problemem była zbyt mocno naciągnięta linka gazu przy przepustnicy. Warto to sprawdzić. ;)

_________________
A4 Avant '96 1.8 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 18:31:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
kojak_ct napisał(a):
U mnie tak było. Problemem była zbyt mocno naciągnięta linka gazu przy przepustnicy. Warto to sprawdzić. ;)

Pierwszy byłem :D ;) . Przez to przepustnica nie wraca do połozenia spoczynkowego i nie można przeprowadzić adaptacji w sposób poprawny. I tak, moze to odebrać tyle koni, bo sterownik nie ma pojęcia jak jest w rzeczywistości ta przepustnica wychylona i źle dawkuje.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 19:38:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
A mnie różnica na plus w mocy na gazie nasunęła myśl że może to być problem z ciśnieniem paliwa na listwie więc dobrze by było zmierzyć. Sprawdź pompę i regulator ciśnienia paliwa.
:peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 20:33:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 12:22:13
Posty: 9
Lokalizacja: Mrągowo
Bład z przepustnica usuniety. Komputer wykasował bład.. adaptacja przepustnicy powiodla sie. Wstawilem rowniez nowy "przepływomierz" od passata 1.8 T, ale cieżko mi ocenic czy samochód lepiej jeździ (25km) powinno byc odczuwalne. Po hamowni na kazdym wykresie ewidentnie widac do 4.5tys obrotow wykres rosnie pozniej momentalnie spada. [Przy 5252 obr.min] 128km, Max moment - 206 przy 3322obr./min. Zaden mechanik nie jest mi w stanie pomoc.. kazdy ma inna wersje. Przebieg samochodu 180tys. Wszystko wymieniane na czas (sprowadzony z niemiec).. Jeżeli ktoś ma dobry pomysł co jeszcze można sprawdzić bede wdzieczny. [ Obecnie komputer nie wykrywa zadnych bledow] Slyszalem ze moze byc problem z oprogramowaniem (czyli) komputer pracuje w trybie awaryjnym na ubogiej mieszance. Moze katalizator?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 19:12:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2006 14:32:54
Posty: 42
Lokalizacja: Gdynia
szogun0 napisał(a):
Otóż sprawa pierwsza, masz katalizator, może jest zapchany, w tej z mojego podpisu był zapchany i nawet z 80-tką 2.0 niewiele wtedy miała do gadania.


Pytanko przy jakim przebiegu miales zabitego kata? Wyprozniles go czy wstawiles nowy? Pytam bo jakos mam wrazenie ze moj tez cos slabo ciagnie. Dziwna sprawa bo u siebie tez nie moge zrobic adaptacji przepustnicy, siakis blad wyskakuje...

_________________
A4 1.8T AEB ... życie jest piękne :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 19:18:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Na liczniku było 190 kkm, ale w rzeczywistości to ???????. Została rurka wstawiona.
Adaptacji przepustnicy nie zrobi Vag-comem? Zrób automatyczną po wypięciu kostki tak jak napisałem.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 16:39:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 12:22:13
Posty: 9
Lokalizacja: Mrągowo
Kolejne dni walki. Wymieniłem przeplywke, wymienilem tez czujnik N75, wymieniłem również oryginalny DV jak sie okazalo byl uszkodzony wiec tej wymiany jestem pewny. ze 125km wskoczylem na 138km. Ktoś ma dalsze pomysly?

Dołączam wykres z hamowni: http://img348.imageshack.us/img348/7558/wykres1gy6.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: