Dzięki panowie za rady..
I oczywiście za słowa otuchy np. o układzie wtryskowym.
Kąt wtrysku skoryguje przy najbliższej okazji bo niestety idzie zima...
A propo przepływki to narazie wyczyszczę bo słabo stoję z groszem. Widziałem u mnie w Inter Carsie taki specjalny spray firmy CRC do czyszczenia przepływek więc zobacze jak sie sprawuje.
A może macie jakiś dobry sposób na czyszczenie LMM?? Zastanawiam sie czy do czyszczenia trzeba wykręcić ten czujnik z przepływki i go też wyczyścić.??
Pytanko mam jeszcze tylko o te czasami zauważalne różnice w mocy auta. Czy to ten N75 sie zawiesza, można go jakoś wyczyścić??
Czy coś jeszcze może być powodem??
Z tego co mi się wydaje pkt 3 przykazań mówi o studzeniu turbinki.. tak??
Jest gdzieś jakaś nowa wersja... podajcie link bo szukałem i jakoś nie znalazłem
Podzielę się z wami moim ciekawym spostrzeżeniem. Może ktoś weźmie to pod uwage jak będzie miał słabe wyniki z korekcji dawek. itp.
Gdy kupiłem autko w zeszłym roku, przez jakiś czas kupowałem ON z innych źródeł niż CPN-y (niektorzy mają go nadmiar
). I miałem takie oto wyniki z bloku 013:
VWTOOL:
-1,76 / -0,82 / -1,84 - temp. 87 st.
-1,89 / -0,82 / -2,20 - temp. 88 st.
VAG 3.3:
-2,3 / -0,7 / -2,4 -temp powyżej 80 st
Radzili mi wtedy zmienić wtryski.. I słusznie.. Zresztą widać.
Brak funduszy sprawił ze nie zmieniłem wtrysków. Po jakimś czasie sie źródełko skończyło i zacząłem tankowac na BP (od ok. pół roku). Leję zawsze do pełna i jeżdzę do rezerwy.A wyniki z korekcji dawek widać powyżej (link).
Różnica bardzo widoczna..
Wniosków nie trzeba chyba omawiać.