.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 12:54:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3 MC] Ładowanie po uruchomieniu
PostNapisane: 20.paź.2006 14:14:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Mam taki objaw, ze po uruchomieniu silnika caly czas swieci kontrolka ladowania (akumulatorek). Dopiero gy dodam gazu i obroty osiagna okolo 300tys to kontrolka gasnie i dopiero wtedy zaczyna ladowac alternator. Pozniej juz kontrolka sie nie zaswieca. Do nastepnego uruchomienia. Co moze byc tego przyczyna? Regulator napiecia jest nowy. Na starym nie bylo takich objawow.

Odkad trzeba jezdzic na swiatlach to zauwazylem, ze na biegu jalowym, gdy mam wlaczone swiatla i wlaczam jeszcze jakies dodatkowe obciazenie (chocby wciskam stop, albo wlaczam kierunki) to cos mi tyka gdzies w okolicy bezpiecznikow. Jakby jakis przekazniak sie przelaczal. Gdy mam jeszcze do tego wlaczone radio to gdy puszcze gaz to tez tyknie. Po dodaniu gazu znowu sie przelaczy i po puszczeniu znowu tyknie. Co to moze byc?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 14:20:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
co do tego pierwszego uruchomienia to przeczysc czopy oraz klemy na aku ;)

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 14:23:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Od tego zaczalem :-) Sa czysciutkie i mocno dokrecone. Na moje oko to cos co odpowiada za uruchomienie alternatora (wzbudzenie). Tylko co tym steruje?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 14:31:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
to trzeba oczyscic wszystkie styki we wtyczce alternatora albo cos juz nie tak z biezniami w alternatorze. Gdzies cos musi byc brudne bo sam widzisz ze trzeba zwiekszyc obroty tym samym napiecie zeby mogł połynac prad do wysterownia alternatora

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 15:02:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Uzwojenie wzbudzenia to ten sam kabelek, który zaświeca kontrolkę. Musisz sprawdzić połączenie przewodu tego dodatkowego w alternatorze. Masz książkę Etzolda? Jak nie, to udeż do Sopelka. Skanował moją i może prześle Ci instrukcję naprawy tej przypadłości. Ale tak na start...zacznij od podmianki regulatora na stary - skoro działało.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 15:08:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Naciągnij pasek :!: Nawet jeśli stwierdzisz że już go naciągałeś.U mnie miałem identyczną sytuację.Pasek luzował się w czasie użytkowania.Po naciągnięciu problem znikał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 15:21:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
regulator ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 18:00:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mialem tak kiedys ze od 3tys sie dopiero wzbudzal i ladowal git az do nast zgaszenia. okazal sie pęknięty przewodzik od wzbudzania. teraz tez tak mam i musze znowu to przejzec.

P.S. wzbudzanie idzdie przez zaróweczke w zegarach :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 23:07:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
Miałem nie dawno taki problem, z tym że u mnie wzbudzenie altenatora idzie przez przekaźnik schowany pod deską (kontrolka oczywiście też jest). Przekaźnik był już dość zmęczony życiem, i miewał humory, raz wzbudzał od razu, a czasem dopiiero po porządnym przegazowaniu... Przekaźnik zmieniony, problem zniknął.

Powodzenia!

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: