[
Cytuj:
quote="Mauzer"]piszesz że wymieniałeś czujnik temp. za głowicą a w modelach <90 nie było ich tam tylko na króćcu właśnie
Na króćcu? na tylach glowiyc sa dwa czujniki, obydwa dwu pinowe. Jeden Odpowiada za wlaczanie wentylatora po wylaczeniu zaplonu drugi na pewno za wtrysk rozruchowy (jak go odlacze to go zalewa przy odpalaniu jak jest cieply) Obydwa wymienile i sa na pewno na tyle glowicy.
Cytuj:
nad termostatem (ten na deske 3-4 cpinowy zostawiamy w spokoju) - sprawdź to.
Hmm.. tam jest owszem kostka taka olbrzymia, i kiedys nawet jezdzilem dla testu z odpieta. Jedyne co zauwazylem to to ze na desce wskazowka lezala nieruchomo i to byly jedyne roznice jakie zobaczylem.
Cytuj:
- wyrobione samoregulatory odbierają troche momentu niestety
Mam stukajace szklanki, ktore bede wymienial lada dzien. Oprocz szklanek wydaje mi sie ze nic tam nie stuka?
Cytuj:
- przegrzany silnik (jeśli był kiedykolwiek)
Nie mam niestety mozliwosci sprawdzenia tego. Jest szansa jakos dojsc/rozgryźć czy byl?
Cytuj:
- zobacz czy otwiera ci się klapka termostatu w dolocie
Klapka termostatu w dolocie? Hmm o tym pierwsze slysze. Gdzie mniej wiecej ona siedzi?
Cytuj:
- no i ta guma przepływka - przepustnica
No wlasnie, znasz jakas zlota metode na sprawdzenie? Bo z tego co organoleptycznie ja sprawdzalem to jest cala w stanie idealnymz malym ale. Od dolu wchodzi kawalek metalowe lacznika. Kolnierz od tej gumy do okola niego ma pekniecia ale sa one nie duze (okolo 1,5 cm w gore)
Dzieki z gory Mauzer za pomoc i za ew. porady. Ludzie rozkladaja rece wiec wole sam sie za to wziac.
Pozdrawiam[/quote]