Wiedzmin napisał(a):
1Z i EGR -zaślepiony
Jak maja sie u niego wtryski ???
Czemu Vag podaje odczyt z 3 cyl ???
AFN tak kierownice juz kiedys były reanimowane ale na niewiele sie to zdało.
O ile w 1Z przy wyprzedzaniu turbina przestaje ładowac (wystarczy puscic pedał gazu i ponownie go wcisnać i auto dalej jedzie) o tyle AFN przechodzi w tryb awaryjny i trzeba zgasic motor zeby turbina zaczela znowu pracowac jak nalezy.
Czy log z 008 ma byc zrobiony w trakcie jazdy czay na postoju ??
Niektórzy pisza o blokowaniu kompa do testów o co chodzi ???
Kolejne pytanei
Obydwa auta po ostrym przegazowaniu zaczynaja pracowac jak traktory
Pala na 2-3 cylindry kopcą jak wsciekłę po przegazowaniu przechodzi im to ????
008 testuje się w trakcie jazdy od tak 1500 do 4200rpm na 3 albo 4 biegu. Bardzo wazne w tej grupie jest zeby gaz był cały czas do podłogi. Z tym że u Ciebie w AFNie tak ładuje, że te testy to trochę ryzykowne są. Przy 2.5 bara turbo zaraz się skończy. Jak piszesz o kierownicach, to wygląda jakby nie dochodziły do końca na dole i był gdzieś opór po środku. U mnie po poprzednim właścicielu było tak, że od 2500rpm ładował 2.5 bara w zasadzie do odcięcia
Cud że coś bokiem nie wyszło. Moja rada - rozebrać i wyczyścić. Rozruszanie sztangi to jest półśrodek po którym najczęściej dalej nie jest dobrze.
W blokowniu kompa chodzi o grupę 000. Jak wejdziesz w nastawy podstawowe w tej grupie, to komp zablokuje nastawnik w pompie. W ten sposób wymuszasz statyczny kąt wtrysku i możesz sprawdzić czy jest on ok. Robi się to oczywiście
tylko na obrotach jałowych. Tutaj ta sprawa jest raczej nie istotna. Zrób raczej log dynamiczny z grupy 004 (bez nastaw), to będzie widać czy tu nie ma jakiejś kichy.
Jeśli chodzi o nie palenie na cylindrach, to nie sądzę żeby to mogło się dziać. Powychodziły by "cylinder misfire" i pewno zatrzęsienie innych błędów. Może zrób loga po przegazówce z 013 (na obrotach jałowych). Kiedyś zauważyłem, że po ostrej jeździe ta grupa potrafi się zmienić.