.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 22:02:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,5TDi R5 AEL]Chip. Przeprogramowanie kompa+PS,ktoś robił??
PostNapisane: 25.paź.2006 21:06:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.paź.2006 13:52:27
Posty: 183
Lokalizacja: Szczecin(Włocławek)
Mam taką sprawe mam A6 C4 AEL'a w quattro i chciałbym podnieść moc,nie chce chipa tylko chciałbym przeprogramować komputer.Jest to najlepszy efekt.Czy ktoś to robił?? :| Chce uzyskać jak największą moc ale wiadomo nie zarżnąc silnika.Większość oferuje 178 PS i chyba 340 PS,ale to w większości niepotwierdzone dane np. Alta Racing podaje takie w swojej tabeli a jak dzwoniłem to powiedzieli że tych silników nie robią :(: Bo oni robią tylko przez OBD a tu jest jeszcze stare 4 pinowe.Dzwoniłem po większośći i z takich ciekawszych ofert to:

1) Formuła- podają że 174PS i 330Nm,ale nie mają hamowni a 2 osiowej to już w ogóle nie ma mowy.Ale babka z którą(ale to babka więc biore poprawke że morze się nie znać) rozmawiałem powiedziała że przy tym wieku '96 i przebiegu 226tyś na bank jest turbina do regeneracji lub wymiany bo nie wytrzyma tych 174. Więc od razu mnie ochłodziła.
Cena 1600

2) V-tech-tam powiedzieli że maja hamownie 2 osiową,nie mówili ile PS bo u nich najpierw diagnostyke robią a potem mówią ile koni mogą wyciągnąć i dać gwarancje na 2 lata,moge oczywiście pójść na Max ale wtedy nie daja gwarancji.A diagnostyka 150 zeta.Tak Ciekawie gadali i jak na razie to najbardziej mnie przekonali,ale przecież jak mi powiedzą że mogą podnieść do 150-155 to nie zabule 1800 za to.I ostatnio jak wchodziłem na strone to była tabela w której podali że mogą podnieść o 25PS czuli 165 i o 50Nm czyli 340.
Cena 1800

3)Upsolute Też 175PS i 340 ale już ceny nie pamiętam.Ale ten gość coś mi mówił chociaż szczery był,że raczej nie chce tego robić bo raz próbował i strasznie kopcił i nie mógł dojść z tym autem.

4)VTG-(Ci co na 1/4 mili wystawiają) 170PS i 330Nm

Cena 2000

Reszta to oczywiście 178 PS ale to jakieś ogłoszenia na allegro i nie pewne firmy,Ceny rzędu 1000-1200 więc nie biore tego pod uwage.

Prosze o informacje czy ktoś chipował ten silnik,na ile koni iczy wie gdzie moge to zrobić ewentualnie czy wiecie cos o tych firmach.PROSZE O WSZELKIE INFORMACJE.
Stan mojego silnika mógłbym ocenić na dobry nie mam żadnych problemów a ostatnio jak mierzyłem ciśnienie sprężania to na wszystkich 5 cylindrach było 34atmosfery,równo.Mechanik mówi że to bardzo dobre ciśnienie.

Dzięki z góry za info!!!

_________________
ObrazekObrazekObrazek

Audi A6 C4 2.5TDi quattro Avant było :(
BMW 330d sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2006 21:16:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.paź.2006 13:52:27
Posty: 183
Lokalizacja: Szczecin(Włocławek)
A i jeszcze jedno jak ze spalaniem po wirusie??Bo teraz w quattro już nie jest najlepiej na trasie daje rade 6.5-7.5 w ostrzejszej jeżdzie 8,a miasto porażka 8-10 (a dość delikatnie się z nią obchodze)a jak są ciągle światła,korki i troche jej daje to i 10-12. :(:

_________________
ObrazekObrazekObrazek

Audi A6 C4 2.5TDi quattro Avant było :(
BMW 330d sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2006 21:26:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
tutaj masz troszke
-> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... hlight=ael

P.S skontaktuj sie z kolega o nicku Warm , on ma taka Audice jak twja i jest lekka dłubnieta ... podobno calkiem ladnie gania .... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2006 21:27:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
chyba chodzilo ci o to ze nie chcesz BOXa
bo chip to wirus, czyli zmiana oprogramowania...
a spalanie pojdzie ci do góry, bo z czegos to sie musi brac... w twoim przypadku jakis litr, moze nawet do 2/100km!
pierw sprawdz sobie TURBO, wtryski... Jak wtryski leją to bedzie ci masakrycznie kopcil po chipie! A jak turbo cienkie to po chipie nie bedzie dawalo rady i tez bedzie kopcil lub sie turbo raz dwa zwali :(
Ogolnie polecam zrobic dokładną diagnoze VAGiem i wykluczyc jakies tam niedociągniecia silniczka... No i po chipie wymiena oleju i filtra oleju co 10tys, filtr powietrza co tyle samo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2006 22:06:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.paź.2006 13:52:27
Posty: 183
Lokalizacja: Szczecin(Włocławek)
dzięki spanky za link ciekawy był.Czekam dalej na opinie.

_________________
ObrazekObrazekObrazek

Audi A6 C4 2.5TDi quattro Avant było :(
BMW 330d sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2006 22:47:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
gonsaless1 napisał(a):
A i jeszcze jedno jak ze spalaniem po wirusie??Bo teraz w quattro już nie jest najlepiej na trasie daje rade 6.5-7.5 w ostrzejszej jeżdzie 8,a miasto porażka 8-10 (a dość delikatnie się z nią obchodze)a jak są ciągle światła,korki i troche jej daje to i 10-12. :(:


To jest normalne spalanie dla Quattro, też mam takie.
Obgadywałem cene chipa u Mastersa to koszt wynosil 1200 zł, bez strojenia jakiego.ś specjalnego(bedzie tak ustawiony żeby nie dymił mocniej).Nikt za bardzo nie chce ruszać tych silników i pozatym są już leciwe

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 08:01:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.paź.2006 13:52:27
Posty: 183
Lokalizacja: Szczecin(Włocławek)
RESO napisał(a):
gonsaless1 napisał(a):
A i jeszcze jedno jak ze spalaniem po wirusie??Bo teraz w quattro już nie jest najlepiej na trasie daje rade 6.5-7.5 w ostrzejszej jeżdzie 8,a miasto porażka 8-10 (a dość delikatnie się z nią obchodze)a jak są ciągle światła,korki i troche jej daje to i 10-12. :(:


To jest normalne spalanie dla Quattro, też mam takie.
Obgadywałem cene chipa u Mastersa to koszt wynosil 1200 zł, bez strojenia jakiego.ś specjalnego(bedzie tak ustawiony żeby nie dymił mocniej).Nikt za bardzo nie chce ruszać tych silników i pozatym są już leciwe


A mówili Ci ile będzie kucy po modyfikacji??Bo palić to w mieście będzie na pewno jeszcze więcej.Ciekawe czy przy delikatnej jeżdzie też.

_________________
ObrazekObrazekObrazek

Audi A6 C4 2.5TDi quattro Avant było :(
BMW 330d sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 08:30:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 11:45:59
Posty: 216
Lokalizacja: Bracknell
Czesc!

Jesli ktos szuka oszczednosci w chiptuningu to lepiej niech sobie daruje. Generalnie zasad jaest taka ze chip to wiecej paliwa plus zmiany innych wazniejszych i troche mniej waznych parametrow pracy silnika... Wiecej paliwa w cylindrze = mniej paliwa w zbiorniku ale jest takze wyjatek od tej zasady. Otoz wszsytko zalezy od stylu jazdy. Przy "wstawianiu i przeciaganiu" pow 4tys rpm oczywiscie spalanie wzrosnie co jest zjawiskiem normalnym ale przy spokojnej jezdzie powinno zostac na tym samym poziomie lub nawet spasc.
Wytlumaczenie oczywiscie niesie fizyka :) . Wiecej paliwa = wieksza energia (duzo wieksza) czyli do rozpedzenia tej samej masy. Mamy wieksza energie czyli tym samym w krotszym czasie rozpedzimy sie.

Niestety to co teraz napisze odnosie sie tylko do silnikow Diesla ze wzgledu na chrakterystyke momentu ktora tak lubimy. Moment nadaje przyspieszenie wiec im wiekszy moment tym wieksze przyspieszenie w tym samym czasie.
Jesli wiec bedziey jezdzic w zakrezsie najwiekszego momentu (no, moze lekko ponizej gornej granicy) to bedziemy potrzebowali o wiele mniej czasu na "dojscie" do odpowiedniej predkosci i dodatkowo auto zyska na energii kinetycznej z racji wiekszego przyspieszenia. Krotszy czas i wieksza energia poczatkowa to mniej wtrysnietego paliwa (oczywiscie rozwazam tu auto w czasie jazdy a nie ruszanie z miejsca).

Co do silnikow benzynowych tu juz nie ma takich kombinacji z racji tego ze moment wzrasta wraz z predkoscia obrotowa (wieksze obroty = wiekszy moment ), a wiadomo wieksze obroty to wiecej paliwa i dluzszy czas wiec dlatego tak duze spalanie :(.

Ufff... Mam nadzieje ze nie zagmatwalem tego zbytnio i kazdy zrozumie o co chodzi :)
Gdybym sie gdzies machnal to prosze o poprawke... Dopiero wstalem wiec jeszcze troche mozgownica mi spi :D.

Pozdrowka

P.S. Wystko co napisalem sprawdzilem w praktyce wiec nie sa to syuche wywody teoretyczne. Umiejetna jazda mozna sporo paliwa zaoszczedzic (glownie w miescie gdzie czesto musimy przyslpieszac...)

_________________
A6 C5 AFN 2000 + turbo AWX +0.216 -> 155PS/330Nm + felgi RS6 19'' + Pioneer AVIC D3 + iPod Mini + Bluetooth...

Chiptuning i diagnostyka VAG, Opel, BMW. Naprawa sterownikow airbag, licznikow, laptopow i innych urzadzen elektronicznych (TV itp.)

mob. 07746172658


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 08:45:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.paź.2006 13:52:27
Posty: 183
Lokalizacja: Szczecin(Włocławek)
No więc ETRONIC ,to że będzie więcej smolić to wiedziałem pytanie ile?? chodziło mi właśnie o to czy jeżeli będe jeżdził delikatnie to czy spalanie pozostanie na tym samym poziome.No więc dzięki.

Jakbyś wiedział kto porządnie robi napisz.I słyszłem też że raczej powinienem wtryski zmienić na nowe,czy ktoś wie coś o tym??A jeżeli je sprawdze nie będą lały i będą miały dobre ciśnienia to mogą zostać??Bo w Ael'u o ile wiem to wtryski chyba sie całe wymienia nie ma końcówek??No bo w sumie wtryski sa duże to mogłoby być,a po drugie te silniki są(o ile sie nie myle) stosowane w dostawczych vw więc mogłyby byc wymienne końcówki.No ale tam sa 115 to może i wtryski są inne,ale nie wiem.

Na razie dzięki za info.

_________________
ObrazekObrazekObrazek

Audi A6 C4 2.5TDi quattro Avant było :(
BMW 330d sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 08:53:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Kolego gonsales, zacznij od zmiany avatara do przepisowych 130x130 pxs bo Ci zaraz MOD zrobi trzepanko...

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 10:28:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
hmmm...
to po co chcesz dawac chipa skoro zamierzasz umiarkowanie i wolno jezdzic? :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 11:24:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 11:45:59
Posty: 216
Lokalizacja: Bracknell
gonsaless1 napisał(a):
No więc ETRONIC ,to że będzie więcej smolić to wiedziałem pytanie ile?? chodziło mi właśnie o to czy jeżeli będe jeżdził delikatnie to czy spalanie pozostanie na tym samym poziome.No więc dzięki.

Jakbyś wiedział kto porządnie robi napisz.I słyszłem też że raczej powinienem wtryski zmienić na nowe,czy ktoś wie coś o tym??A jeżeli je sprawdze nie będą lały i będą miały dobre ciśnienia to mogą zostać??Bo w Ael'u o ile wiem to wtryski chyba sie całe wymienia nie ma końcówek??No bo w sumie wtryski sa duże to mogłoby być,a po drugie te silniki są(o ile sie nie myle) stosowane w dostawczych vw więc mogłyby byc wymienne końcówki.No ale tam sa 115 to może i wtryski są inne,ale nie wiem.

Na razie dzięki za info.



Osobiscie moge ci polecic jedna osobe z ktora sam wspolpracuje i wiem ze serwis jest 100% pewny i profesjonalny. Nie ma duzej firmy i co poniektorzy moga sie oawiac o jakosc uslugi jednak jest to jedyna osoba ktora ja moge ze spokojnym sumieniem polecic.
Co do dymienia to wszystko zelezy od kondycji silnika. Jesli trzyma parametry i jest regularnie serwisowany to nie powinno byc dymu. Caly pic modyfikacji polega wlasnie na takich zmianach oprogramowania zeby spaliny pozostaly jak najblizej normy, np. robisz sobie moda na ok 20-25% przyrostu mocy i nie dymi ci bardziej niz w serii ale jak chcesz hardcore to dostaniesz jakies 30-35% przyrostu na mocy i nawet do 40-45% na momencie (w przypadku manuala) ale bez wiekszej turbiny (czyt. wiekszej ilosci powietrza) bedziesz mial Stefana Batorego za soba :). Tak to wyglada w praktyce. Podstawa to zdrowy silnik...

Dane firmy na PW na zyczenie...

Pozdrawiam
Daniel

_________________
A6 C5 AFN 2000 + turbo AWX +0.216 -> 155PS/330Nm + felgi RS6 19'' + Pioneer AVIC D3 + iPod Mini + Bluetooth...

Chiptuning i diagnostyka VAG, Opel, BMW. Naprawa sterownikow airbag, licznikow, laptopow i innych urzadzen elektronicznych (TV itp.)

mob. 07746172658


Ostatnio edytowano 26.paź.2006 12:53:45 przez etronic, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 11:26:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 11:45:59
Posty: 216
Lokalizacja: Bracknell
djset napisał(a):
hmmm...
to po co chcesz dawac chipa skoro zamierzasz umiarkowanie i wolno jezdzic? :diabel:


Chipa z reguly robi sie po to by miec zapas mocy np. przy wyprzedzaniu...
Nie wszyscy sa rajdowcami :)...

_________________
A6 C5 AFN 2000 + turbo AWX +0.216 -> 155PS/330Nm + felgi RS6 19'' + Pioneer AVIC D3 + iPod Mini + Bluetooth...

Chiptuning i diagnostyka VAG, Opel, BMW. Naprawa sterownikow airbag, licznikow, laptopow i innych urzadzen elektronicznych (TV itp.)

mob. 07746172658


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 11:34:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 22:58:02
Posty: 167
Lokalizacja: Gdańsk
Prawda jest tak ze zaden tuningowiec ci nie powi ile bedziesz mial tak naparwde, a jak mowi to klamie..bo to tylkos ie sprawdz przy nowych silnikach z malym przebiegiem. Z biegeium lat silnik traci swoje kuce i jak masz orginalnie 140KM to po 6 latach oze zostac tylko 120KM..ja tez mielm przypadek ze swoim starym wozem 150KM..po shamowaniu okazalo sie ze ma walki wysrane, turbina przeladowuje i ma tylko 128KM:)...dlatego prawda jest taka ze nim sie wgra wirusa( tak jest w dobrych zakladach) to trzeba shamowac samochod, i wtedy widac na wykresie ile ma koni, jak turbina laduej..na tej podstawie mozna dzialac dalej!!!..Mam jeden zkdład w gdansku ktory to robi..i robi naprawde dobrze i z glowa. Po wgrani wirusa jezdzi on po miescie i sprawdza parametry silnika i poprawia jeszcze program jak trzeba!!! jezeli ejstes zainteresowany to pisz na priv- a ceny ma niskie- nawet bardzo pwoiedzialbym.

_________________
A6 2,5 TDI AKE Tiptronic 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 11:43:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 11:45:59
Posty: 216
Lokalizacja: Bracknell
Blady99 napisał(a):
Prawda jest tak ze zaden tuningowiec ci nie powi ile bedziesz mial tak naparwde, a jak mowi to klamie..bo to tylkos ie sprawdz przy nowych silnikach z malym przebiegiem. Z biegeium lat silnik traci swoje kuce i jak masz orginalnie 140KM to po 6 latach oze zostac tylko 120KM..ja tez mielm przypadek ze swoim starym wozem 150KM..po shamowaniu okazalo sie ze ma walki wysrane, turbina przeladowuje i ma tylko 128KM:)...dlatego prawda jest taka ze nim sie wgra wirusa( tak jest w dobrych zakladach) to trzeba shamowac samochod, i wtedy widac na wykresie ile ma koni, jak turbina laduej..na tej podstawie mozna dzialac dalej!!!..Mam jeden zkdład w gdansku ktory to robi..i robi naprawde dobrze i z glowa. Po wgrani wirusa jezdzi on po miescie i sprawdza parametry silnika i poprawia jeszcze program jak trzeba!!! jezeli ejstes zainteresowany to pisz na priv- a ceny ma niskie- nawet bardzo pwoiedzialbym.


Oczywista sprawa jest pelna diagnostyka auta przed modyfikacja. Jesli jakies parametry mocno odbiegaja od normy to auto musi byc naprawione bo nie ma sensu modyfikowac niesprawnego auta...
Osoba o ktorej pisze oczywiscie tez robi program pod auto tzw. soft "szyty na miare". Jesli ktos chce ci robic chipa bez przebadania auta to daj sobie spokoj bo raczej profesjonalizmem to on nie grzeszy :). Takie jest moje podejscie do sprawy...

_________________
A6 C5 AFN 2000 + turbo AWX +0.216 -> 155PS/330Nm + felgi RS6 19'' + Pioneer AVIC D3 + iPod Mini + Bluetooth...

Chiptuning i diagnostyka VAG, Opel, BMW. Naprawa sterownikow airbag, licznikow, laptopow i innych urzadzen elektronicznych (TV itp.)

mob. 07746172658


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 14:09:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 22:58:02
Posty: 167
Lokalizacja: Gdańsk
ale w Londynie go masz..:)))heheh..kawal drogi zeby wgrac wirusa;p..Pozdrawiam

_________________
A6 2,5 TDI AKE Tiptronic 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 14:28:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 11:45:59
Posty: 216
Lokalizacja: Bracknell
Blady99 napisał(a):
ale w Londynie go masz..:)))heheh..kawal drogi zeby wgrac wirusa;p..Pozdrawiam



Nie no.... Bez przesady... Kolega ma firme w Polsce, w okolicach Pleszewa... W Londynie dzialam JA :D. Ot, taka wspolpraca miedzynarodowa....

_________________
A6 C5 AFN 2000 + turbo AWX +0.216 -> 155PS/330Nm + felgi RS6 19'' + Pioneer AVIC D3 + iPod Mini + Bluetooth...

Chiptuning i diagnostyka VAG, Opel, BMW. Naprawa sterownikow airbag, licznikow, laptopow i innych urzadzen elektronicznych (TV itp.)

mob. 07746172658


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 17:48:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 22:58:02
Posty: 167
Lokalizacja: Gdańsk
a ja zapraszam do Gdańska....:)))

_________________
A6 2,5 TDI AKE Tiptronic 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 18:14:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.paź.2006 13:52:27
Posty: 183
Lokalizacja: Szczecin(Włocławek)
Dzięki chłopaki za info,ale jak ktos jeszcze coś wie to czekam na wasze informacje,zaraz pisze do was na priwa.Dzięki

Trzymcie sie.

_________________
ObrazekObrazekObrazek

Audi A6 C4 2.5TDi quattro Avant było :(
BMW 330d sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [2,5TDi R5 AEL]Chip. Przeprogramowanie kompa+PS,ktoś robił??
PostNapisane: 27.paź.2006 08:44:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.paź.2006 13:52:27
Posty: 183
Lokalizacja: Szczecin(Włocławek)
Ogólnie to wiem już dużo,dzieki wam oczywiście.Ale jeżeli jeszcze wie ktoś cos na temat tego czy trzeba po takim przebiegu ruszać spręzare i wtryski to czekam.I cały czas poszukuje kogoś kto AEL'a ma lub miał po WIRUSIE!!!Jestem ciekaw jego opini.
Na razie dzieki.

_________________
ObrazekObrazekObrazek

Audi A6 C4 2.5TDi quattro Avant było :(
BMW 330d sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: